HIh hih...olen vaatemyyjä ja eräs nainen ihan pokalla kysyi yksi päivä " flisheetakkia" :DD
Siis lausui Fleecen " Flishee" :DD Mä meinaan repesin sisäänpäin ja mietin heti että onkohan av-ämmä :DDDDOli siinä hymyssä pitelemistä, kysyin nätisti että mahtaakohan hän tarkoittaa fleeceä....hih hihh
Kommentit (155)
(?) SÄKÖLINE .... APUVA! sitte LAATIKKO on LAAKOTTI ...
MIKRO on MIKROAUTOUUNI....
nostaa silmilleen BRILLIT. Ystäväni pelaa DENNISTÄ. Äiti syö KOTLERIA ja PALKKANIA ja hakee RILLILTÄ KEPATTIA
...mummoni kertoi puhelimessa veljeni (14v.) menneen katsomaan strip teasea. Kävi ilmi, että oli Motor cross -kisoissa. Mummo muisti vaan, että 2 -osainen vierasperäinen sana!
pumpattavaa Barbaraa (anne -nukke)
eräs ukki selitti kerran tohkeissaan että on tuo syöminen vähän vaikeeta kun mulla on suussa tää protesti ( proteesi)
mummo käy hoppuhallissa...jne nää on ihan hauskoja :D
naapurintyttö opiskeli koulussa pysolokiaa ja mummon mukaan veljen vaimo sai synnytyksessä kivunlievityksenä epiluraalia
ja aikanaan Lippupalvelussa sai kuulla todella ihania väännöksiä ulkomaalaisten artistien nimistä, mutta ei niille kyllä koskaan naurettu, enemmänkin tunsin sympatiaa asiakasta kohtaan, joka oli selvästi treenannut vielä kassajonossa miten esim. No Doubt nyt sitten sanotaankaan ja sitten tiskillä sanoa pläjäytti sen jännittyneenä ja pieleenhän se meni...
Olin alkanut seurustella ja olin ensimmäistä kertaa miehen vanhempien luona kylässä. Appi sanoi kesken keskustelun, että " tämä meidän poika oli playboy" . Mieheni totesi, että hän ei nyt ymmärtänyt. Appi tarkoittikin cowboy... :-D
Lapsi ei osaa sanoa Lidl, joten sen on vääntynyt myös meillä aikuisilla Lilliksi.
ja meillä käydään lits-lätsissä = Lidl
Mun vanhemmat harvemmin käyttää mitään kummallisia ääntämisiä, mutta kaveripiirissä on muutama parikymppinen, joka puhuu Kappahallista (miksi, oi miksi?) ja yksi puhuu Ritskestä. Hassua, miten ne vakiintuu kielenkäyttöön eikä niitä muuteta, vaikka monta kertaa varmasti on kuultu oikeakin ääntäminen.
... ihmeteltiin yks päivä, että mistä materiaalista yks paita oli tehty. Mä katsoin tuoteselostetta ja sanoin, että se on 100 % puuvillaa. Mummikin katto lappua ja sano, että on siinä kottonia kans (100 % cotton) :-D
Meidän tyttö sano yks päivä, että se yritti tampata niin hyvin kun pysty. Vähän aikaan ihmettelin, kunnes tajusin, että se tarkoitti tsempata :-)
ja repesin, kun myöhemmin näin muistilappusen: M S Suo = piti olla Ämmässuo. löysi kuitenkin perille.
Otin tuossa persikka purkin esiin ja kysyin tietenkin otatko persikkaa ja nyt sitten poika näyttää purkkia ja sanoo ANNA PERSETTÄ. Ja se tässä on huvittavaa kun toi R ei tule yleensä selvästi kuten esim mikro on mikko.
täällä päin samasta kaupasta Natsi Siwana..
Se kappahall sitten sanotaan????
gerberoksia, berbeeroksia, kerperoksia jne, ja tarkoittavat tietenkin gerberoita :)))
Mulla on yhtä ihana mummo, ja hänkin sanoi Masu :)
Ei osaa sanoa tuollaisia sanoja, missä vähänkin erikoisempia kirjaimia......
ja syö doonitseja