Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIh hih...olen vaatemyyjä ja eräs nainen ihan pokalla kysyi yksi päivä " flisheetakkia" :DD

Vierailija
23.05.2006 |

Siis lausui Fleecen " Flishee" :DD Mä meinaan repesin sisäänpäin ja mietin heti että onkohan av-ämmä :DDDDOli siinä hymyssä pitelemistä, kysyin nätisti että mahtaakohan hän tarkoittaa fleeceä....hih hihh

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaat tulevat usein rönktenistä ja pelkäävät halpaantuvansa.

Vierailija
142/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks purutupakka ole ihan oikea nimitys sille tupakalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain merkkejä kun on sekä askina että puruina, niin on ihan hyvä kertoa että kumpia haluaa.

Vierailija
144/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu sanoi Kaunareiden Macya Makuksi :)

Vierailija
145/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin meinaan meen aina Korkeasaareeseen:)

Vierailija
146/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meilläkin kyllä perhepiirissä hölmöillään ja sanotaan huvikseen kitymarketti, sosasola ja algeerinen... Ja kun nämä puhetavat jää päälle, niin kyllä on juntin leima varmaan läjähtänyt otsaan useammin kuin kerran..! Heh.

Vierailija
147/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kertaa lie olen huomauttanut että &-merkkiä EI lausuta ät. Hän myös rakensi juuri meille teraNssin. Ja sitten meillä syödään pettumuussia, vaikka mielestäni olen sen kyllä perunoista tehnyt:)

Yks hauska oli kansa kun eräs hienotäti maalasi kyläkoulun talkoissa ulkohuussin oveen XZ ja oikeasti luuli siinä lukevan WC.

Vierailija
148/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja itse kävi " red shit holy peppersin" (red hot chili peppersin) konsertissa :-)

Vierailija
149/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käsitys kosmetiikasta.. ;)

Vierailija
150/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikö oo kaaheeta, kun enkunopen ammatin omaava ystäväni sanoi ottavansa vielä yhden slicen (äänsi siis juuri noin kuin kirjoitin) piirakkaa? On se niin maan karmiaa. Mutta on se tietysti mukava, että sinäkin ap edes jollakin tavalla saat sen illuusion, että olet mahdollisesti fiksumpi kuin joku toinen. Taidankin jatkossa vaatekaupoissa käyttää korostetusti ääntämyksiä, jotka ovat päin persettä. Kenties onnistun vahvistamaan illusiotasi siitä, että olet muka jotakin. Nyt lähdenkin tästä pesemään the lattia of our shower-room.

Vierailija
151/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tiedetään miten ne pitäis lausuu mut noi on vaan " hauskempia" versioita. Käydään kans " Pikku Nallessa" (IsoKarhu) joskus ym väännöksiä, tää on meidän hupia ja ei aina tuu mieleen et pitäis koittaa pätee oikeella lausunnalla. No ap:han on paremman luokan väkeä kun on jopa vaatemyyjä!

Vierailija
152/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaateliike on Kapp Ahl eikä KappHall

Vierailija
153/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kun hienostelevan anopin eteisen katossa on plafonette-lamppu (ilmeisesti plafondia tarkoitti)

Vierailija
154/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun luin tätä ketjua, serkkuni soittaa ja kertoo että ovat Litliinin kohdalla tulossa!

Vierailija
155/155 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että se on lähihoitaja. Vaihdettiin siinä kuulumisia, ja puhelun loppuun mummoni sanoi että " vielä kerran nyt paljon onnea uudelle... siis ammatin johdosta."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi