Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa maksaa niin suurta liiton jäsenmaksua palkasta - Minne te maksatte jässärinne?

Vierailija
15.05.2019 |

Onko Loimaan kassa vielä olemassa? Maksaako kukaan täällä sinne jässäriä? Kokemuksia?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ytk

Vierailija
2/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, maksu tänä vuonna 92€. Muistaakseni. En ymmärrä miksi kukaan maksaa työttömyysturvasta ay-mafialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jässäri? Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
4/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan jäsenmaksut verotuksessa takaisin.

Vierailija
5/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKT. 

Vierailija
6/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa, maksu tänä vuonna 92€. Muistaakseni. En ymmärrä miksi kukaan maksaa työttömyysturvasta ay-mafialle.

No maksaako työnantaja parempaa työttömyysrahaa jos jään työttömäksi? Niinpä!

Vierailija
7/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tule naukumaan liitolta palveluita, jos sattuu käymään riita työnantajan kanssa. Näitä on auåija usein tullut vastaa, tullaan kysymään pääluottamusmiheltä apuja, kun ei itse pärjätä. Veetuttaa sellaiset tollot.

Huvittaa myös tyypit, jotka on tunkemassa ammattiliiton halvoille matkoille, eipä oteta mukaan ei.

8/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akavalle menee mun tilipussissa noin 500€ vuodessa. Minusta aika paljon. Onhan tuo summa verovähennettävä, mutta silti...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan omalle liitolleni ihan mielelläni muutaman satkun joka vuosi. Olen saanut sieltä kullan arvoista tukea, kun piti entinen työnantaja viedä käräjille maksamattomista palkoista.

Vierailija
10/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt korottavat ilmeisesti taas niitä työttömyysvakuutusmaksujakin.

Vierailija
11/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jässäri? Anna mun kaikki kestää.

Mitäs kestettävää siinä muka on?

Normaali sana puhekielessä - vai eikö Tohlopissa ymmärretä tuota sanaa?

Vierailija
12/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan jäsenmaksut verotuksessa takaisin.

En oo tähän päivään mennessä päässyt kärryille, että onko tällaiset kommentit trollausta vai onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä? Tämä sama kommetti toistuu vuodesta toiseen. 

Ei, et saa sitä summaa verotuksessa takaisin. Saatat saada osan siitä takaisin. Verovähennys ei tarkoita että se summa vähennettäisiin maksettavista veroistasi, vaan sun kokonaistuloista, joten saat takaisin vain osan siitä rahasta. 

Vierailija
13/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Akavalle menee mun tilipussissa noin 500€ vuodessa. Minusta aika paljon. Onhan tuo summa verovähennettävä, mutta silti...

Enpä usko - Vai mitäs sä täällä pyörit työaikana sitten??

Vierailija
14/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok -  Ai se maksu on siis kaikille tuo sama 92€/v?

Vierailija
15/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IAET:n jäsenmaksu taisi olla 75€/vuosi. Vai mikä KOKO se nykyään on.

Vierailija
16/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTK on paras. Voit ostaa myös lisäturvaa esim. Asianajajapalveluita varten. Mutta mun puolesta joku voi halutessaan maksaa vaikka tonnin maksut ei ole multa pois.

Vierailija
17/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotta ay ei hakkaisi tai pääluottamusmies joka on aina ay järjestäisi sinulle potkut ekana jos et maksa suojelumaksua

Vierailija
18/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksaako työnantaja parempaa työttömyysrahaa jos jään työttömäksi? Niinpä!

Häh, eihän työnantaja maksa mitään työttömyysrahoja???

Vierailija
19/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kyllä todella tarpeellista apua lakiasioissa omala liitolta kun olen sitä tarvinnut. Ihan jo tuon lakineuvonnan vuoksi maksan mielelläni jäsenmaksun omalle liitolle.

Vierailija
20/91 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tule naukumaan liitolta palveluita, jos sattuu käymään riita työnantajan kanssa. Näitä on auåija usein tullut vastaa, tullaan kysymään pääluottamusmiheltä apuja, kun ei itse pärjätä. Veetuttaa sellaiset tollot.

Huvittaa myös tyypit, jotka on tunkemassa ammattiliiton halvoille matkoille, eipä oteta mukaan ei.

Kuulun Yleinen työttömyyskassa YTK:hon että YTK-Yhdistys ry:hyn, joista ensinmainittu oikeuttaa ansiosidonnaiseen päivärahaan, toisen kautta tulee mm. oikeudellinen työsuhdeneuvonta. Näistä kahdesta jäsenyydestä maksan yhteensä 110 euroa vuodessa.

Työttömäksi en ole vielä joutunut, mutta lomautetuksi kyllä. Tässä ja muissa tilanteissa kun on ollut kysyttävää olen saanut YTK:sta tarvitsemani palvelun ja neuvonnan. Myös työsuojeluviranomaisen neuvonta on ollut sitä pari kertaa tarvitessani erinomaista.

En ole koskaan ollut vinkumassa miltään liitolta tai luottamusmieheltä mitään, enkä aio tehdä sitä vastaisuudessakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi