Mies jätti nuoremman vuoksi
Mies ei siis koskaan rakastnutkan minua, vaan ulkonäköäni. Kun aloin vanhentua siinä 43 vuoden jälkeen, miehen rakkaus alkoi kadota. Lähti pari viikkoa sitten 31 vuotiaan "matkaaan" (itse mies 44) Tästä voitte naiset ottaa opiksi ettei kannata tuhlata elämäänsä mieheen kun ne aina jättää ja pettää
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle jos kävisi noin, olisi naisen oltava innokas ruuanlaittaja ja hyvä siivooja. Kolme pientä lastamme syövät ja sotkevat paljon. Minä en nimittäin mihinkään yhteishuoltajuuteen suostuisi, vaan lapset vierailisivat luonani joka toinen viikonloppu.
Et suostuisi yhteishuoltajuuteen? Minkälainen paska isä sä oikein olet? Etkö muuten tiedä, että yhteishuoltajuus ei tarkoita sitä miten lapsia tapaa. Ne on kaksi eri asiaa.
En ole isä, vaan äiti.
Miesten ja naisten "rakkaus" käsite on erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että sitoutumisella ei ole enää mitään arvoa.
Eipä miehille ole. Tästä on tehty ihan tutkimustakin, sen mukaan jos miehellä olisi mahdollista saada se nuori ja kaunis, eli se unelmien nainen, ja se hyppääminen siihen uuteen suhteeseen ko naisen kanssa onnistuisi helposti ja kivuttomasti, niin jopa 70% miehistä tekisi niin. Että eipä tämä minua yllätä
Kysymys kuuluukin, että kannattaako naisen koskaan siis sitoutua yhteenkään mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle jos kävisi noin, olisi naisen oltava innokas ruuanlaittaja ja hyvä siivooja. Kolme pientä lastamme syövät ja sotkevat paljon. Minä en nimittäin mihinkään yhteishuoltajuuteen suostuisi, vaan lapset vierailisivat luonani joka toinen viikonloppu.
Et suostuisi yhteishuoltajuuteen? Minkälainen paska isä sä oikein olet? Etkö muuten tiedä, että yhteishuoltajuus ei tarkoita sitä miten lapsia tapaa. Ne on kaksi eri asiaa.
En ole isä, vaan äiti.
No paska äiti sitten. Täysi kusipää.
Kyllä suomalainen nainen on ärsyttävä ilmestys.
Lihava, valittava ja mitäänsanomaton möykky.
Onneksi muualta löytyy vielä normaaleja, kauniita naisia kuten täältä länsinaapurista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi muualta löytyy vielä normaaleja, kauniita naisia kuten täältä länsinaapurista.
Aika tyhmä ja sokea pitää olla, jos luulee kaikkien suomalaisten naisten olevan tuollaisia ja ulkomailla kaikki naiset on muka kauniita, hoikkia ja ihania.
Hyvän mielen tarina. Näissä aina unohtuu miten nuorena valehdeltiin mä haluan olla vain kaveria tai suoraan vaan ghostattiin, jos ei ollut tarpeeksi rikas statusmies.
Ihminen ei ile eläin. Eläin sitävastoin kyllä elää vaan instinkteistään ja hötä- päivää vaan parittelusta ja hedelmöittämisestä ja tiinestämisestö vaan haaveilee, puhuu. Etsikää naiset miehiä. Niiden kanssa voi keskustella ja puuhastella aivan muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä miehille ole. Tästä on tehty ihan tutkimustakin, sen mukaan jos miehellä olisi mahdollista saada se nuori ja kaunis, eli se unelmien nainen, ja se hyppääminen siihen uuteen suhteeseen ko naisen kanssa onnistuisi helposti ja kivuttomasti, niin jopa 70% miehistä tekisi niin. Että eipä tämä minua yllätä
Kysymys kuuluukin, että kannattaako naisen koskaan siis sitoutua yhteenkään mieheen?
60- 70 % meidän joukosta onkin geneettisesti aivan eri laij, vaikka ulkonöolta niitä paljon ei eristää. Eriavus ilmeenekin käytöksessä- uskottomuus, naisten vähettely, halvustus, fyysinen, henkinen väkivälta jne. Naisilla sotien jälkeen onkin yhä vaikeampaa löytää tämän agressiivisen, geneettisesti eriävän lajin seasta omia lajitovereita. Jos niitä onkin enää vaan 30- 40 %, jos sitäkää.
Vierailija kirjoitti:
En käytä aikaani, energiaani ja rahojani yhteenkään mieheen. Enkä siihen, että kelpaisin heille.
Aika paljon näytät energiaa kuluttavan siihen että joka päivä jankutat että et tarvii miestä mihinkään. Pitäiskö lopettaa se kommentointi niin ei olis ajatuksissa päivittäin, säälittävä ihmiskohtalo
Niin siis nuoret naisetko nyt ottavat itselleen vanhemman miehen.
Täällä kerrotaan että se on vain miesten fantasiaa.
Väärin mutta muistan kun nuorena tuskailin sitä että monet muut teinit piti vanhemmista miehistä. Tää oli siis aikaa jolloin noin 14 vuotiaat seurusteli 18 vuotiaiden kanssa 90 luvun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on useampi rakastaja, miehen luvalla. Tämä sopii meille. En ole todellakaan nuori ja silti tapailen kolmea miestä 23-47v.
Miten selviät ilman rakkauden tunnetta? Itse nainen enkä voisi harrastaa seksiä ilman rakkautta. silti en halua suhdetta miehen kanssa.
On naaraat ja naiset. Geneetisesti kaksi täysin eri laijaa, vaikka ulkonäöltä paljon ei eriää. Siksi niin poikkeavat elämän perusarvot. Rahaa, valtaa, seksi, ego- muu niitä ei kiinnostaa. En loukkaa. Geneettinen tosiasia myös vastassukupuolista ja samoista käytösmalleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmä ja sokea pitää olla, jos luulee kaikkien suomalaisten naisten olevan tuollaisia ja ulkomailla kaikki naiset on muka kauniita, hoikkia ja ihania.
Sanovathan naisetkin täällä vaikka mitä kaikista suomalaisista miehistä.
Jännä ettet ole silloin puolustamassa niitä, vaan onanoit raivoisasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teette paljonkin tutkimuksia. Läpi on mennyt mm. tutkimus koirapuistojen rais kauskulttuurista ja feministinen paaton jossa Mein Kampf oli laitettu feministien narratiiviin.
Vierailija kirjoitti:
En käytä aikaani, energiaani ja rahojani yhteenkään mieheen. Enkä siihen, että kelpaisin heille.
Miehet kiittävät kollektiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Juu, naiset eivät kykene rakkauteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanovathan naisetkin täällä vaikka mitä kaikista suomalaisista miehistä.
Jännä ettet ole silloin puolustamassa niitä, vaan onanoit raivoisasti
Sä olet kyllä päästäsi täysin sairas.
Haukkuminen ja typerä yleistäminen puolin ja toisin on äärettömän tyhmää. Siinä sulle vähä-älyinen hullu miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, naiset eivät kykene rakkauteen
Mikä on ihmisen päässä vialla, kun kuvittelee tuollaista?