Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti nuoremman vuoksi

Vierailija
14.05.2019 |

Mies ei siis koskaan rakastnutkan minua, vaan ulkonäköäni. Kun aloin vanhentua siinä 43 vuoden jälkeen, miehen rakkaus alkoi kadota. Lähti pari viikkoa sitten 31 vuotiaan "matkaaan" (itse mies 44) Tästä voitte naiset ottaa opiksi ettei kannata tuhlata elämäänsä mieheen kun ne aina jättää ja pettää

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on useampi rakastaja, miehen luvalla. Tämä sopii meille. En ole todellakaan nuori ja silti tapailen kolmea miestä 23-47v.

Miten selviät ilman rakkauden tunnetta? Itse nainen enkä voisi harrastaa seksiä ilman rakkautta. silti en halua suhdetta miehen kanssa.

Vierailija
22/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kumppanina haluttavimmillaan noin 25-vuotiaana tutkimusten mukaan kun miehen haluttavuus lisääntyy iän myötä siten että mies on haluttavimmillaan vasta n. 48-vuotiaana. Ei osu iät yksiin. Biologiaa ja yhteiskunnallista ympäristön vaikutusta. Nainen on miehen mielestä haluttava hedelmällisenä mutta jo aikuistuneena ja mies kun on ikääntyminen tuonut varmuutta ja arvostusta sekä asemaa ja varallisuutta ja miehen hedelmällisyys taas ei ole laskenut siinä mitenkään.

Åbo Akademin tutkimuksen mukaan kaikenikäiset miehet haluavat seksikumppanikseen mieluiten 25-vuotiaan naisen. Syy löytyy tutkijoiden mukaan evoluutiosta: tämän ikäisenä nainen on hedelmällisimmillään. Miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä 25-vuotiaiden naisten kanssa, on evoluution mittaan ollut enemmän lapsia kuin miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä muunikäisten naisten kanssa. Miehet on siis ohjelmoitu haluamaan nuoria naisia.

lisäksi itseä selvästi nuorempi kumppani on miehelle voitto. Siitä saa pisteitä muiden miesten silmissä.

Vanhemmat miehet ovat taas naisista kiinnostavampia älyllisesti, vähemmän estyneitä seksuaalisesti ja taitavampia rakastajia.

Joillekin miehille nuorten naisten saaminen on helppoa, ja osa heistä myös käyttää tilaisuutensa. Julkkismiehiä, joilla on pari-kolmekymmentä vuotta itseään nuorempi kumppani, ei tarvitse kauan etsiä: Mikael Jungner, Jari Kurri, Paavo Lipponen, presidenttimme Sauli Niinistö…

Miehen arvostettu asema ja varallisuus kompensoivat kaikissa kulttuureissa vanhuuden tuomia haittoja.

saahan sitä haluta. Kyllä valtaosa kuitenkin ottaa about oman ikäisensä kumppanin uudelleen. Sitten me komistukset on erikseen. Naiselle parisuhde on nuore4stä lähtien hyvä ratkaisu. Paljon miehiä ei hyvä juttu ja vaikuttaa jälleenmyyntiarvoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monenlaista raflaavaa teoriaa tässä ketjussa esitetty. Miehesi on tullut vaihdevuosi-ikään. Testosteronin yhtäkkinen lasku sekoittaa kuupan ja paniikki iskee.  Rikotaan perhe, jätetään vaimo ja lapset jotta pääsee höyryämään kuin murrosikäinen. Lopputulos ei  ole kovin häävi kenenkään kannalta. Näitä on nähty. 40-50 vuotias mies on pahassa iässä ja tilassa. Olen pahoillani Ap, että joudut kokemaan tämän

Vierailija
24/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit vanhenemaan, oma vika.

Kyllä täällä on kanssa sitte porukkaa. Kun ei kävis äijällä huonosti, nuoret naiset nyhtää rahat ja jättää, kun rahat on loppuu. Ettii sitte uuden elättäjän :)

Vierailija
25/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole ihmiselle luonnollinen tila välttämättä eikä sen myötä perhe myöskään. Enempikin ihminen on kehittynyt elämään n. 30-50 ihmisen yhteisössä jossa lapset ovat olleet jossain määrin yhteisiä ja joissa seksiä on harrastettu useiden kumppanien kanssa.

nykyinen yksiavioinen seksi keksittiin vasta yhtä aikaa maatalouden kanssa.

Evoluutio eteni niin kutsutulla spermakilpailulla, jossa vahvimmat siittiöt pääsivät hedelmöittämään naisen munasolun.

Tässä kisassa ei ollut väliä sillä, kuka harrasti seksiä kenenkin kanssa, sillä kyse oli koko yhteisön selviämisestä. Kun tuore lapsi saattoi olla kenen tahansa, yhteisön miehet pitivät huolta kaikista syntyneistä.

Naiset käyttivät tutkijoiden mukaan muinaisissa ihmisyhteisöissä seksiä sovinnon välineenä samalla tavoin kuin mitä eräät ihmisapinat edelleen tekevät. Kun seksistä ja naisista ei tarvinnut kilpailla, yhteisön miehet pysyivät keskenään paremmissa väleissä, tutkijat päättelevät.

naisen ääntely ja kyky useaan peräkkäiseen orgasmiin seksin aikana ovat tästä hyperseksin ajasta jääneitä muistoja: seksin kiihkossa ääntelevä nainen houkutteli muinaisyhteisössä paikalle lisää miehiä ja peräkkäiset orgasmit helpottivat parittelua sekä lisääntymistä.

Naisen orgasmin tehtävä on helpottaa siittiöiden selviämistä emättimessä ja kuljettaa siittiöitä syvemmälle kohti munasolua.

Miehillä tämä spermakilpailu puolestaan kehitti kiveksiä ja peniksen nykyiseen muotoonsa. Kirjan tutkijat kertovat kokeista, joissa huomattiin kivesten siittiöiden tuotannon kiihtyvät miesten katsellessa aikuisviihdettä, joka kuvaa kahden miehen ja yhden naisen seksiä. Samaa ei tapahtunut, jos miehet katselivat videolta kahden naisen ja yhden miehen seksiä.

Toisessa kokeessa taas todettiin työntöön ja vetoon perustuvan rakasteluliikkeen olevan yhdessä valtavan peniksen kanssa tehokkain tapa "kaapia" vierasta siemennestettä ulos naisesta. Tutkijat uskovatkin miesihmisen terskan kehittyneen tattimaiseen muotoonsa hyperseksiaikojen spermakilpailun vuoksi.

Länsimainen yksiavioinen parittelukulttuuri onkin ihmiselle varsin luonnoton tapa lisääntyä.

Maanviljelytaidon ja kaupunkien synnyn jälkeen ihmisen seksuaalisuus ei ole paljoa muuttunut, mutta se on etsinyt muita muotoja ilmentyä. Muutos liittyy omistamisen kulttuuriin, jossa maata, luontoa ja myös naisia saattoi yhtäkkiä omistaa.

Omistamisen ajatus muuttikin tutkijoiden mukaan seksin ja avioliiton molemminpuoliseksi kyräilyksi: naisen olikin yhtäkkiä kilpailtava muita naisia vastaan, jottei mies kylväisi siementään ympäriinsä liian laajalle; mies taas kyttäsi naistaan ja muita miehiä, jottei joutuisi elättämään suotta muiden miesten lapsia.

Seksuaalisuuden muinaishistorian tutkijoiden mukaan tässä omistamisen kulttuurissa kulkee raja, jonka jälkeen seksi on muuttunut sovinnollisesta ja yhteisestä asiasta yhteiskuntaa repiväksi ristiriidan lähteeksi.

Tätä ristiriitaa ihmisyhteisöt ovat sitten pyrkineet ratkaisemaan erilaisin määräyksin ja kulttuurisin tavoin, esimerkiksi romanttisen rakkauden ideaalin avulla. Tämä kaikki on kuitenkin tutkijoiden mukaan hidasta kehitystä.

Selitys löytyy biologiasta: nainen kykenee elämänsä aikana sopeutumaan erilaisiin seksuaalisiin tilanteisiin ja muokkaamaan toiveitaan. Ongelman aiheuttaja on se, ettei mies tähän pysty, vaan miesten seksuaalisuus pysyy nuoruuden kehitysvaiheen jälkeen sellaisenaan.

Ihminen on seksuaalisuutensa puolesta yhä eläin.

Miksi luonto teki niin että rakastun mieheen ja sitten hän ei enää rakasta  minua kun olen ruma ja kurttuinen? :-( Miksei rakkaus voi vain loppua kun itse vanhenen. Olisi helpompaa

Kyllä se rakastaminen ajastaan yleensä lakkaa, aikaa siihen voi mennä kyllä.

Joka tapauksessa jokainen parisuhde päättyy joskus, joko eroon tai toisen kuolemaan. Yhtä kipeää tai jopa kipeämpää se tekee kun puoliso kuolee jos sitä vielä rakastaa kun kuolema koittaa. Mutta siitäkin parissa vuodessa yleensä toipuu.

Vierailija
26/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni vaihtoi entisensä minuun, 17 vuotta nuorempaan. En kuitenkaan usko, että ikä oli merkittävä tekijä. Muussa kuin siinä, että minä ja tämä ex erottiin. Nimittäin mulle oli vaan lopulta vähän yli 30-vuotiaana liikaa kuunnella jokapäiväistä jurnutusta polvi- ja selkäkivuista ja ummetuksesta ja muista krempoista, seurata kuinka tukka harmaantuu ja lopulta tippuu pois paljastaen kiiltävän kaljun ja nähdä naaman veltustuvan sellaiseksi että ihoa pystyi venyttämään senttimetrikaupalla kuin jotain kuminaamaria. Tai slimea.

Tämä mies oli hoikka ja urheilullinen, mutta aloin nähdä hänet 45v jälkeen raihnaistuvana papparaisena. Kaula muuttui veltoksi ja kurttuiseksi kalkkunakaulaksi. Korvista ja sieraimista alkoi puskea valkeaa karvaa. Iholle kasvoi varsiluomia.

Eihän se ainoa syy eroon ollut se ikä, mutta 35-vuotiaana en vain kykene näkemän 50v lähestyvää miestä haluttavana tai viehättävänä.

Vierailija
27/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni vaihtoi entisensä minuun, 17 vuotta nuorempaan. En kuitenkaan usko, että ikä oli merkittävä tekijä. Muussa kuin siinä, että minä ja tämä ex erottiin. Nimittäin mulle oli vaan lopulta vähän yli 30-vuotiaana liikaa kuunnella jokapäiväistä jurnutusta polvi- ja selkäkivuista ja ummetuksesta ja muista krempoista, seurata kuinka tukka harmaantuu ja lopulta tippuu pois paljastaen kiiltävän kaljun ja nähdä naaman veltustuvan sellaiseksi että ihoa pystyi venyttämään senttimetrikaupalla kuin jotain kuminaamaria. Tai slimea.

Tämä mies oli hoikka ja urheilullinen, mutta aloin nähdä hänet 45v jälkeen raihnaistuvana papparaisena. Kaula muuttui veltoksi ja kurttuiseksi kalkkunakaulaksi. Korvista ja sieraimista alkoi puskea valkeaa karvaa. Iholle kasvoi varsiluomia.

Eihän se ainoa syy eroon ollut se ikä, mutta 35-vuotiaana en vain kykene näkemän 50v lähestyvää miestä haluttavana tai viehättävänä.

:D, :D jos tämän on kirjoittanut 35-vuotias, niin minä olen joosef

mies51v

Ps. olette kyllä humoristisia

Vierailija
28/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat nykyään halvan näköisiä ja antavat helposti jos miehellä rahaa.

Vierailija
29/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on useampi rakastaja, miehen luvalla. Tämä sopii meille. En ole todellakaan nuori ja silti tapailen kolmea miestä 23-47v.

Miten selviät ilman rakkauden tunnetta? Itse nainen enkä voisi harrastaa seksiä ilman rakkautta. silti en halua suhdetta miehen kanssa.

Eiköhän kyseinen nainen koe rakkautta miehensä kanssa. Seksiä voi harrastaa myös ilman rakkautta ja se voi olla mielettömän hyvää.

Vierailija
30/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies on nyt 40 ja minä 38. Jätti 18-vuotiaan takia. Tekisi mieli ruveta ikikseksi.

Vierailija
31/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D, :D jos tämän on kirjoittanut 35-vuotias, niin minä olen joosef

mies51v

Ps. olette kyllä humoristisia

Moi joosef!

Vierailija
32/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä parisuhteella ja seksillä tee mitään, eläimellistä ja alkukantaista menoa. Antaa ihmisapinoiden nylkytellä ja vaihdella kumppania keskenään, korkeampia tarpeita omaavat voivat keskittyä henkisempään, tasapainoisempaan ja onnellisempaan elämään.

Vierailija
33/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 44 v mieheni puolestaan vaihtoi vanhempaan eli minuun. t. n48v

Vierailija
34/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kumppanina haluttavimmillaan noin 25-vuotiaana tutkimusten mukaan kun miehen haluttavuus lisääntyy iän myötä siten että mies on haluttavimmillaan vasta n. 48-vuotiaana. Ei osu iät yksiin. Biologiaa ja yhteiskunnallista ympäristön vaikutusta. Nainen on miehen mielestä haluttava hedelmällisenä mutta jo aikuistuneena ja mies kun on ikääntyminen tuonut varmuutta ja arvostusta sekä asemaa ja varallisuutta ja miehen hedelmällisyys taas ei ole laskenut siinä mitenkään.

Åbo Akademin tutkimuksen mukaan kaikenikäiset miehet haluavat seksikumppanikseen mieluiten 25-vuotiaan naisen. Syy löytyy tutkijoiden mukaan evoluutiosta: tämän ikäisenä nainen on hedelmällisimmillään. Miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä 25-vuotiaiden naisten kanssa, on evoluution mittaan ollut enemmän lapsia kuin miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä muunikäisten naisten kanssa. Miehet on siis ohjelmoitu haluamaan nuoria naisia.

lisäksi itseä selvästi nuorempi kumppani on miehelle voitto. Siitä saa pisteitä muiden miesten silmissä.

Vanhemmat miehet ovat taas naisista kiinnostavampia älyllisesti, vähemmän estyneitä seksuaalisesti ja taitavampia rakastajia.

Joillekin miehille nuorten naisten saaminen on helppoa, ja osa heistä myös käyttää tilaisuutensa. Julkkismiehiä, joilla on pari-kolmekymmentä vuotta itseään nuorempi kumppani, ei tarvitse kauan etsiä: Mikael Jungner, Jari Kurri, Paavo Lipponen, presidenttimme Sauli Niinistö…

Miehen arvostettu asema ja varallisuus kompensoivat kaikissa kulttuureissa vanhuuden tuomia haittoja.

😂

Vierailija
35/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit vanhenemaan, oma vika.

Niin juuri ! Kuka käski alkaa lihomaan ja roikuttaa naamaa ja tissejä ? HäH ?! Ei kukaan itseään kunnioittava mies ala kotonaan katselemaan mitään yli-ikäistä kalkkunaa, jolla kaulahetta ja allit tutisee. Vähänkö kannattaisi pysyä nuorena, ja jos se ei onnistu niin EDES normaali painoisena. Niin ei tarvisi u l i s t a turhaan. SYÖ VÄHEMMÄN PRKLE !

Vierailija
36/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monenlaista raflaavaa teoriaa tässä ketjussa esitetty. Miehesi on tullut vaihdevuosi-ikään. Testosteronin yhtäkkinen lasku sekoittaa kuupan ja paniikki iskee.  Rikotaan perhe, jätetään vaimo ja lapset jotta pääsee höyryämään kuin murrosikäinen. Lopputulos ei  ole kovin häävi kenenkään kannalta. Näitä on nähty. 40-50 vuotias mies on pahassa iässä ja tilassa. Olen pahoillani Ap, että joudut kokemaan tämän

Kyllä niille 40-50 -vuotiaille miehille on nuorissa naisissa ottajia, mutta yleensä mieheltä vaaditaan asemaa ja varallisuutta.

Tutkimusten mukaan uudelleen avioituvat miehet valitsevat puolisokseen yleensä itseään nuoremman naisen. Noin joka viidennen uudelleen avioituvan miehen uusi puoliso on miestä ainakin kymmenen vuotta nuorempi. Naisen avioituminen itseään vanhemman miehen kanssa on biologisesti ymmärrettävää.

Väitetään, että miehen ja naisen houkuttelevuus parisuhteen osapuolena on kiinni eri tekijöistä. Luolamiesaikoina arvossa olivat taitavat metsästäjät ja toisaalta lisääntymiskykyiset naiset. Nykypäivän kriteerit ovat erilaiset. Miehissä vetoavat raha, asema ja valta. Naisissa nuoruus ja ulkomuoto.

Nuoren naisen ja varakkaan, vanhemman miehen välinen suhde ei ole uusi ilmiö Suomessa. nimitys nuoren naisen ja varakkaan miehen tapailulle palkkiota vastaan on hyötysuhde. seksitutkija Kontulan mukaan sellaisia on ollut jo vuosikymmeniä. Nykypäivänä asenne- ja arvoilmapiiri on sen tyyppinen, että jos kaksi aikuista ihmistä tekee päätöksiä keskinäisestä suhteestaan, niin muilla ei ole asiaa siihen puuttua. Ikä ei ole mikään mittari ihmisten välisen vuorovaikutuksen onnistumiselle tai rakkauden määrälle, sanoo erityistason seksuaaliterapeutti (NACS) Maaret Kallio.

Joissakin maissa tapoihin kuuluu, että tytöt menevät naimisiin kymmeniäkin vuosia itseään vanhemman miehen kanssa. Parinmuodostus ei ole vain sattumaa, vaan se sisältää monia alitajuisia tekijöitä, Kallio kertoo.

Mitä kukin pitää parinmetsästyksessä arvossa, vaihtelee yksilön mukaan. Miehissä vetovoimaa voivat lisätä valta, materiaalinen hyvinvointi ja asema. Tämä luo mielikuvaa turvallisuudesta ja vakaudesta, eikä esimerkiksi miehen ulkonäkö tai ikä tällöin merkitse naiselle niin paljon.

vanha nainen ei kelpaa niille rikkaille , vanhoille miehille, jotka noita nuoria naisia saavat

Vierailija
37/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun mies on nyt 40 ja minä 38. Jätti 18-vuotiaan takia. Tekisi mieli ruveta ikikseksi.

Kuntosalilta näitä löytävät.

Prinsessat ovat otettuja kun ukot kyttää perseitä.

Voin arvata,että on trikoo-tekoripsi-tukka härrykkä.

Vierailija
38/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari jää yksin

Vierailija
39/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten miehet ryhtyvät parisuhtesiiin kun tietävät että nainen tulee vanhenemaan vai ovatko he jotenkin sokeita tälle?

Siksi että, autoonkin tarvii vaihtaa öljyt kun ne käytössä kuluu ja menevät vanhaksi, mutta siitäkin selviää ne vaihtamalla. Meinaatko että pitäisi miesten jättää autolla ajamatta ja omistamatta sellainen kun on tiedossa että ne siihen laitetut öljyt joutuu lopulta vaihtamaan ? Sama homma naaraiden kanssa, kun wanhan kalkkunan vaihtaa tuoreeseen, jolla on "viskositeetti" kohdallaan niin naamarissaan kuin alapäässään, niin sellaisen "tuoreen" tapauksen kanssa elämä rullaa silleen smooth :isti. Ihan kuin auton moottorikin kehrää & kurnuttaa kivasti kun sinne pistää tuoreet öölit sisään.

Vierailija
40/70 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saahan sitä haluta. Kyllä valtaosa kuitenkin ottaa about oman ikäisensä kumppanin uudelleen. Sitten me komistukset on erikseen. Naiselle parisuhde on nuore4stä lähtien hyvä ratkaisu. Paljon miehiä ei hyvä juttu ja vaikuttaa jälleenmyyntiarvoon

Vanhat miehet eivät todellakaan kiinnosta seksuaalisesti naisia, vaan jälkeläisten elättäjinä. Tuo vanhojen miesten kokemuksen korostaminen on säälittävää. Nainen arvostaa mieskuntoa, eikä miehen kokemuksella ole mitään väliä. Jos nainen rohkeasti ilmaisee toiveensa, niin miehen kokemusta ei tarvita mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi