Mies jätti nuoremman vuoksi
Mies ei siis koskaan rakastnutkan minua, vaan ulkonäköäni. Kun aloin vanhentua siinä 43 vuoden jälkeen, miehen rakkaus alkoi kadota. Lähti pari viikkoa sitten 31 vuotiaan "matkaaan" (itse mies 44) Tästä voitte naiset ottaa opiksi ettei kannata tuhlata elämäänsä mieheen kun ne aina jättää ja pettää
Kommentit (109)
Ihanaa että mies erosi. Ketään ei voi omistaa.
Meillä mies pysyy, koska minulla on enemmän rahaa. Kulut toki puoliksi, mutta jos harmia tulee, vain minulla on säästöjä. Sillä se puoliso pysyy toisinkin päin.
Nuorempaa joutuisi elättämään. Ei se jaksaisi.
Että löpöti löö.
Tämmöiset tuumiskelut ja kuvittelut ne tietysti on mukavia kun niillä voi perustella sitä omaa toivettaan, miten olisi mukavaa jos näin olisi...
Saisi mies kuin mies sitten sitä seksiään mitä niin saamaristi haluaisi saada kaiken aikaa. Voi kun aina naiset suostuisi eikä tarttis nähdä vaivaakaan!!!!!
Eikä tarvi kuin vähän silmiään auki pitää oikeassa asennossa, niin huomaa, että hyviä parisuhteita solmitaan kaikenlaisten ihmisten kesken, kun vaan kemiat kohtaa. Voit ihan vaan ihmetellä, että miten tuokin mies ja tuokin nainen on keskenään onnellisia, vaikka sun mielestä ei kuuluisi olla, kun ei ne mene sun mieleistesi kaavojen mukaan. Tommoset spekuloinnit, miten luonto on muka tarkoittanut olla näin ja näin, heittää häränpeetä kun vaan yhtään miettii tämän maailman menoa.
Luonto ei kellekään vanhalle äijälle vaadi parikymppisenä naista, vaan se äijä itse. Kun nuori nainen on kaunis ja vaikka ei niin olisikaan, niin sen avulla voi kuitenkin kuvitella olevansa itsekin vielä nuori. Haha.
Ja miesten älyttömyyksiin menevä tarve saada seksuaalista nautintoa joka hetki, se tuntuu joittenkin miesten kohdalla menevän niin yli äyräitten, ettei mitään rajaa. Naapurin silloin 70-vuotias leskirouva kertoi, että toisen naapurin 35-vuotias kolmen lapsen isä ehdotteli hänelle seksiä ja lupaili, että käy aina tekemässä lumityöt, jos saa sen päälle seksiä.
Voi taivas.
Normaalikokoinen ei sit kelvannut?
Jos mies on nykykielessä npc tai tyhjä vaasi, niin hän toteuttaa mitä Arkontit häneltä vaativat.
Jos mies seisoo jaloillaan ja näkee Arkontit tai nykykielessä näkee koodin, niin hän kykenee olla kyntämättä ja seuraamatta sitä mikä häneen on kirjoitettu. Miehen pitää herättää sisäinen prostituutti tietoiseksi todellisesta itsestään.
Koska lopullinen tahtonsa on nähdä valo ja vapautua kierrosta Pleromahan!
-Simon Magus-
Siskon mies otti vanhemman näin joskus.. ovat hyvin tyytyväisiä näköjään.
Nyt sillä nuoremmalla on sitten epälojaali mies johon ei voi luottaa :D
Siitä vaan vaihtamaan surkimus, jos paukut riittää. Hesarissa oli just parikymppisen naisen kommentti, jossa kertoi viihtyvänsä tietyssä baarissa sen takia, että siellä käy vain nuoria, eikä ole nelikymppiset sedät häiritsemässä. 😂😂😂