Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilaalle lahjaksi

Vierailija
28.05.2023 |

Onko ok lahja, jos annan ylioppilaalle kaksi Marimekon mukia? Vanhemmat ovat tuttuja, sankaria en tunne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mukit itselläsi ja anna rahaa. Se on kaikille kelpaavaa ja sitä sankari voi käyttää niin kuin itse parhaaksi katsoo. Mukeja ei yksikään nuori tarvitse.

Vierailija
2/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy vanhemmilta, mitä voisi ostaa? Vai aattelitko vanhemmatkin yllättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät, että tykkää, niin hyvin voit antaa.

Vierailija
4/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa sitä hän tarvitsee. Sama asia ammatikoulusta valmistuneet kuin ripille pääsevät. Anna rahaa. Säästää tai tuhlaa. Sama asia jokainen yli 7 vuotias osaa puhua mitä haluaa syntymäpäivä lahjaksi ymm.Vinkki anna rahaa!

Vierailija
5/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nuori ylioppilas ei arvosta mitäön perkeleen marimekkomukeja. Anna se lahja sille ylioppilaalle eikä hänen äidilleen tai mummolleen. Anna rahaa.

Vierailija
6/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saatiin Marimekko mukit 2 kpl ja ovat nyt opiskelijalla tarpeen omassa asunnossa. Kestävä lahja josta opiskelija muistaa aina mainita, nämä sain siltä ja siltä yo lahjaksi. Muita yo lahjoja ei sitten enää ole jäljellä (rahaa sai). Raha katoaa, mutta mukit ilahduttaa joka päivä!

Vierailija
7/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohtinut tätä lahja-asiaa.. mikä on mielestänne sopiva summa?

Vierailija
8/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nuori ylioppilas ei arvosta mitäön perkeleen marimekkomukeja. Anna se lahja sille ylioppilaalle eikä hänen äidilleen tai mummolleen. Anna rahaa.

Mä kyllä arvostin, kun sain vanhemmilta lautaset ja aterimet ylppärilahjaksi. Ne on mun tärkeimmät ja hienoimmat lautaset edelleen näin 24 vuotta myöhemmin. Sain tosin itse valita sarjan, että vähän eri juttu toki.

Olisi hyvä tietää, mistä lahjan saaja tykkää. Muuten saattaa mukit mennä kirpparille tai kaapin perälle sen muun romun kanssa, jota ei käytetä, muttei raaskita heittää poiskaan, kun on lahjaksi saatu.

Vierailija
9/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukke ja iso pullo liukuvoidetta

Vierailija
10/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on varmasti paras lahja, koska nuori voi valita mihin haluaa käyttää sen.🙏

Vierailija
11/11 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, raha on hyvä lahja mutta en kyllä tämmöiselle tuntemattomalle nuorelle antaisi kuin 20. 50 ihan liioittelua ! Minusta mukit ovat kiva lahja. Itse vein kattilan ja sain siitä kehuja myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä