Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei pidä ulkonäköäsi kiihottavana?

Vierailija
14.05.2019 |

Mutta koska luonteesi on hänestä ihana hän pystyy seksiin kanssasi.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei onnistuisi.

Vierailija
2/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Homous ei yksinkertaisesti ole mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ei seksi ja kiihottavuus ole tärkeintä elämässä.

Vierailija
4/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minä miehenä edes kertoisi jos vaan luonteen takia pystyisin seksiin, jos siis ulkonäkö ei nappaa, mutta luonne on valloittava. Tietty jos joutuis silmät kiinni ja pimeessä, niin arvaisihan tuon ehkä, mutta eihän se kemia koskaan pelkästä ulkonäöstä johdu.

Vierailija
5/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olenkin. Ei minuakaan tuon viisikymppisen miehen alaston ulkonäkö miellytä. Vanhan miehen lättäpeppu, hyi...

Vierailija
6/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies ei pidä kokonaisuutta kiihottavana, mutta pitää tiettyjä yksittäisiä osia.

Vierailija
7/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisen tarvitse olla kiihottava. Kunhan ei kuitenkaan sellainen joka lerpsauttaa erektion kun sitä katsoo. menee muuten selibaatin puolelle.

Vierailija
8/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kiihottuu niin voiko edes mitenkään tietää mistä se kiihottuu, ulkonäöstä vai luonteesta? En usko että sitä pystyy sillä lailla erottelemaan tositilanteessa.

Vierailija
9/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kiihottuu niin voiko edes mitenkään tietää mistä se kiihottuu, ulkonäöstä vai luonteesta? En usko että sitä pystyy sillä lailla erottelemaan tositilanteessa.

Ja tällä tarkoitan tilannetta jolloin tietää ihmisestä sen verran, ettei ole pelkästään ulkonäköön ihastunut.

Vierailija
10/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä paria tulisi, vaan korkeintaan kavereita. Itse pidän itsestäni ja jos mies ei minusta pidä, niin menkööt ja etsiköön paremman.

Vierailija
11/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi ulkonäkökeskeisen miehen kanssa. Pitemmän päälle naama ei ole merkittävässä osassa, vaan kaikki muu, siis se henkinen puoli.

Vierailija
12/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi ulkonäkökeskeisen miehen kanssa. Pitemmän päälle naama ei ole merkittävässä osassa, vaan kaikki muu, siis se henkinen puoli.

Toi nyt on jo naurettavaa.

Ei se ole ulkonäkökeskeisyyttä jos pitää omaa puolisoaan seksikkäänä. Ulkonäkökeskeisyyttä olisi antaa pelkälle ulkonäölle huomattavan suuri painoarvo.

Vierailija
13/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläkin hetkellä.  Olen varmaan jotenkin sairastunut läheisriippuvuuteen. Mies ei ole halunnut harrastaa seksia kanssani lasten jälkeen (5v.) Erektio-ongelmia.Olen hirveän ahdistunut elämän oravanpyörästä,josta ei vaan pääse eroon. 

Vierailija
14/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Se että tiedostaisin tämän, veisi jo halut. Sama kun kysyisi kannattaako rakkaudettomassa avioliitossa pysyä, ei kannata. Kuin ei kannata myöskään rakastella ihmisen kanssa, saati olla suhteessa joka ei halua sinua. Vain yksi elämä, miksi tuhlata elämään valheellista elämää.

Vierailija
15/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin? En oikein osaa edes kuvitella tilannetta, ettei mieheni pitäisi ulkonäöstäni ollenkaan. Minä olen minä juuri sen näköisenä kuin olen, huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni niin, että oma olo on sen myötä mukava. Ulkonäköni on yksi osa minua, aika tärkeä sellainen vielä. Enkä ole edes nuori, vaan 45 vuotias ja olen ollut mieheni kanssa yli parikymmentä vuotta.

Jos laitettaisiin roolit toisin päin, niin olisinko minä miehen kanssa, jonka ulkonäöstä en pitäisi? Riittäisikö miehen luonne pitämään meidät yhdessä? Entä avaisinko suurinpiirtein säälistä hänelle reiteni? Tuskin. Haluaisiko mies 9 olla kanssani, jos huomaa, että saa vain säälipildeä ja silmät tiukasti kiinni?

Vierailija
16/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin. Miehet on pihdanneet seksiä, käyneet vieraissa ja haukkuneet rumaksi läskiksi lehmäksi. Kaikki kuulemma minussa oli kuvottavaa ja vastenmielistä, panemaan ei pysty kuin takaapäin kännissä. Silti piti alkaa seurustella ja naimisiinkin mennä minun kanssani. Ystävien ja suvun kesken piti ottaa välillä aina puheeksi ulkonäköni ja surra sitä. Olisi kiva jos joskus olisi ollut jonkun kanssa joka olisi rakastanut, mutta miehet on todella vaativia ja pinnallisia.

Vierailija
17/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
18/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan miehen, joka on rakastunut, jolloin ulkonäkökin miellyttää. Miksi olisin parisuhteessa, jossa joku ukko vaan tyytyy?

Vierailija
19/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no thanks

Vierailija
20/66 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadattuhannet naiset ovat tietämättään suhteessa ja harrastavat seksiä miehen kanssa, joka ei pidä enää tai ole koskaan pitänytkään seksikkäänä. Moni mies joutuu tyytymään mukavaan, mutta ei-kiihottavaan naiseen. Hyvältä se varmaan tuntuu, vaikka joutuisikin vähän erektiota mielikuvituksella ja pillereillä avittamaan.