Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla parisuhteessa miehen kanssa, joka ei pidä ulkonäköäsi kiihottavana?

Vierailija
14.05.2019 |

Mutta koska luonteesi on hänestä ihana hän pystyy seksiin kanssasi.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut parisuhteessa mieheen joka ei pitänyt ulkonäöstäni, enkä ollut ns hänen tyyppiään. Eihän se kivalle tuntunut.

Vierailija
62/66 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen jatkaa suhdetta, jos puoliso ei pidä häntä kiihottavana? Pitääkö kaikki naiset miestään kiihottavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä olisi.

Miesystäväni silmissä haluan olla seksikäs ja kaunis. Se on osa seksuaalista nautintoa, kun näen kiihkon hänen silmistään hänen katsellessa vartaloani.

Näin se on.

Minä en enää halua miestäni, halu sammui, kun mies haukkui ulkonäköäni todella rumasti muutama vuosi sitten.

Jäin kyllä siis suhteeseen, en osaa selittää miksi. Koin kai niin, että vika on minussa ja etten kelpaisi muillekaan.

Olisi todella ihanaa, jos joku mies katsoisi minua haluten ja että tietäisin hänen pitävän minua kiihottavana ja kauniina. En ole varma saako tätä enää korjattua sen suhteen enää ikinä, mutta epäilen, ettei varmaan kukaan muukaan mies niin enää minusta ajattelisi.,

Vierailija
64/66 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tulee kuitenkin rupsahtamaan nopeasti parisuhteen muodostamisen jälkeen joten mitä väliä?

vinkki: huolehtikaa itsestäänne ja tehkää avioliitto-pysyy-kasassa-kroppa mielummin kuin kostokroppa.

Vierailija
65/66 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys kirjoitti:

Pitäisikö miehen jatkaa suhdetta, jos puoliso ei pidä häntä kiihottavana? Pitääkö kaikki naiset miestään kiihottavana?

Tuo olutta kittaava läjä tuolla sohvalla ei saisi minua parempaa joten hänen on jatkettava suhdetta vaikka seksi loppui kun sain lapsiluvun täyteen.

Vierailija
66/66 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys kirjoitti:

Tuo olutta kittaava läjä tuolla sohvalla ei saisi minua parempaa joten hänen on jatkettava suhdetta vaikka seksi loppui kun sain lapsiluvun täyteen.

Syyhän tuokin on jatkaa yhdessä...