Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytäisin naisen joka

Vierailija
14.05.2019 |

Tykkää ruuanlaitosta ja leipomisesta, sellaisen kodinhengettären? Hoitaa kotityöt mielellään ja harrastaa esimerkiksi käsitöitä ja puutarhanhoitoa?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että hän hoitaa kaikki kotityöt yksin vai vain sitä, etteivät ne ole hänelle pakkopullaa? Millainen on oma suhtautumisesi kotitöihin?

Haluaisin että hän siivoaa ja laittaa ruuat pääasiallisesti niin minä voin hoitaa muun. Ei täysin välinpitämätön mutta aika suurpiirteinen.

Mikä muu sinun hoidettavaksesi jää, jos nainen siivoaa ja laittaa ruuat? Oletko aikeissa kovinkin lyhyen seurustelun jälkeen ostaa ison omakotitalon puusaunalla, jotta niitä ns "miesten töitä" riittää päivittäistasolla? Vai haluatko ettei nainen käy ansiotyössä ollenkaan ja keskittyy kodinhengettärenä olemiseen?

Minulla on puulämmitteinen keskikokoinen omakotitalo, sähkökiuas tosin. Työssäkäyntinsä suhteen minulla ei ole toiveita muuta kuin että olisi illat ja viikonloput vapaana.

Siis illat ja viikonloput vapaana passaamaan sinua?

No, jos olet halukas ja kykenevä elättämään naisenkin ja tarjoamaan kohtuullisen elintason jossa ei tarvitse joka penniä venyttää, uskon että löydät etsimäsi vaikka joltain deittisivustolta, jossa ihmiset etsivät pääasiassa kumppania tositarkoituksella. Tinder tai Suomi24 eivät varmaan ole parhaita paikkoja. Ehkä seurakunnan sinkkuilloistakin voisi löytyä tällaisia naisia.

Vierailija
22/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy, en keksi yhtään kotityötä joka olisi vastenmielinen. Useimmista jopa tykkään. "Pelkäksi" kotirouvaksi en tosin missään tapauksessa alkaisi. Mahdolliset lapset hoitaisin mielelläni itse kotona, mutta siinä sivussa haluaisin tehdä myös omia juttua. Olen liian kunnianhimoinen perinteiseen kotirouvailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä kotitöistä, ei vain ole aikaa niihin. En myöskään ole valmis luopumaan mistään niin, että sitä aikaa jäisi.

Vierailija
24/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö sinun rahat elättää kotirouva?

Jos neton kahdelle jakaa niin köyhyysrajan yläpuolella pysytään kyllä.

No lapset pitää sitten unohtaa. Aika pieni palkka sinulla on, vaimolle jää vain vähän rahaa, kun olet ensin maksanut muun elämisen. Sinulle ei sitten jääkään muuta kuin työnilo.

Vierailija
25/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko että hän hoitaa kaikki kotityöt yksin vai vain sitä, etteivät ne ole hänelle pakkopullaa? Millainen on oma suhtautumisesi kotitöihin?

Haluaisin että hän siivoaa ja laittaa ruuat pääasiallisesti niin minä voin hoitaa muun. Ei täysin välinpitämätön mutta aika suurpiirteinen.

Mikä muu sinun hoidettavaksesi jää, jos nainen siivoaa ja laittaa ruuat? Oletko aikeissa kovinkin lyhyen seurustelun jälkeen ostaa ison omakotitalon puusaunalla, jotta niitä ns "miesten töitä" riittää päivittäistasolla? Vai haluatko ettei nainen käy ansiotyössä ollenkaan ja keskittyy kodinhengettärenä olemiseen?

Minulla on puulämmitteinen keskikokoinen omakotitalo, sähkökiuas tosin. Työssäkäyntinsä suhteen minulla ei ole toiveita muuta kuin että olisi illat ja viikonloput vapaana.

No, jos olet halukas ja kykenevä elättämään naisenkin ja tarjoamaan kohtuullisen elintason jossa ei tarvitse joka penniä venyttää, uskon että löydät etsimäsi vaikka joltain deittisivustolta, jossa ihmiset etsivät pääasiassa kumppania tositarkoituksella. Tinder tai Suomi24 eivät varmaan ole parhaita paikkoja. Ehkä seurakunnan sinkkuilloistakin voisi löytyä tällaisia naisia.

Ei minua mitenkään passata tarvi. Mutta mitä iloa on sellaisesta kumppanista joka huitelee kaikki illat jossain eikä ole koskaan kotona?

Vierailija
26/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäynti on sun juttu, ei kotirouva sitä tee. Olet liian pienituloinen toteuttamaan haaveesi.

Vierailija
27/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä varmaankin? Millainen itse olet?

Mitähän minä itsestäni kertoisin? Pidän hyvästä ruuasta ja rauhallisista koti-illoista.

Ja suihinotosta - unohdin tarkentaa.

Vierailija
28/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua mitenkään passata tarvi. Mutta mitä iloa on sellaisesta kumppanista joka huitelee kaikki illat jossain eikä ole koskaan kotona?

Kotirouva harrastaa päivisin, kun sinä olet töissä.

Vierailija
29/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minä itsestäni kertoisin? Pidän hyvästä ruuasta ja rauhallisista koti-illoista.

Mitä annettavaa sinulla olisi naiselle? Mitä tekisit hänen eteensä, jos hän olisi tuollainen? Minkä ikäinen olet?

Velattoman kodin, ison pihan jota laittaa mielensä mukaan. Mitä nyt suhteessa on yleensä tapana antaa? Kumppanuutta, tukea, läheisyyttä, yhteistä arkea, suvunjatkamista, näitä perusjutuja.

Että selkeä kotiorja on haussa. Köyhistä aasialaista kehitysmaista löytyy varmaan sulle joku sopiva.

Vierailija
30/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljonkin löytyy naisia jotka haluaisivat olla perinteisiä kotirouvia. Puuhastella kotona ja hoitaa kotia ja lapsia. Mutta siinä on oletusarvona ettei tarvitse käydä laisinkaan töissä vaan mies hoita rahat kotiin + maksaa nykypäivänä vaimolle vapaaehtoista eläkettäkin säästöön.

Jos tähän olet ap valmis ja avoimilla korteilla pelaat ihan deittisovelluksissa niin saat kasapäin kiinnostuneita naisia.

Löytyyköhän hyviä suihinottajia valittavaksi asti ?

M56

Vierailija
31/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suihinotosta - unohdin tarkentaa.

Älä esiinny minuna. Vaikka tottahan tuokin on, en vain katsonut tarpeelliseksi mainita.

Vierailija
32/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, mies elättää.

Vierailija
33/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Pidän leipomisesta ja ruuanlaitosta.Olen mielestäni hyvä kokki. Tykkään laittaa myös pihaa,remontoida ja sisustaa. Harrastan maalausta,entisöintiä ja käsitöitä.  

Vierailija
34/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teitä paljon, enemmän kuin olisi arvannut. Ja ehkä suuri osa sinkkujakin. Mutta kuinka moni on alle 30? -ap

Vierailija
35/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samperi taidan olla aika löytö kun näitä kommentteja luen.. Tykkään siivoamisesta toki tämä ei tarkoita sitä, että mies saa sotkea miten sattuu. Rakastan leipomista, melkein joka vkl leivon jotain herkkua, tänään leivoin sämpylöitä eilen sienipiirakkaa. Usein viikonloppuna teen pitkän kaavan mukaan ruoan ja kokeilen paljon eri reseptejä.

Rakastan puutarhan hoitoa ja kasvatan paljon hyötykasveja. Käyn myös sienessä ja marjassa miehen kanssa.

En koe, että olisin mikään palvelija jne. Mies puuhastelee paljon ulkona ja rakentelee mulle vaikkapa kukkatsason jos pyydän.

Vierailija
36/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 30

Vierailija
37/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa sinulla olisi naiselle? Mitä tekisit hänen eteensä, jos hän olisi tuollainen? Minkä ikäinen olet?

Velattoman kodin, ison pihan jota laittaa mielensä mukaan. Mitä nyt suhteessa on yleensä tapana antaa? Kumppanuutta, tukea, läheisyyttä, yhteistä arkea, suvunjatkamista, näitä perusjutuja.

Olet siis valmis siirtämään puolet kodin omistusoikeudesta naisen nimiin?

Vierailija
38/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa itse, hulttio!

Vierailija
39/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis valmis siirtämään puolet kodin omistusoikeudesta naisen nimiin?

Avioerossa noin on tapana käydä, voi kyllä olla että perintötilan suojaksi vaatisin avioehtoa. En ole vielä niin  pitkälle miettinyt että tämän suhteen päätöstä tekisin.

Vierailija
40/54 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas teitä paljon, enemmän kuin olisi arvannut. Ja ehkä suuri osa sinkkujakin. Mutta kuinka moni on alle 30? -ap

Olen useamman vuoden alle 30.

(viestin 22 kirjoittaja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi