mistä löytäisin naisen joka
Tykkää ruuanlaitosta ja leipomisesta, sellaisen kodinhengettären? Hoitaa kotityöt mielellään ja harrastaa esimerkiksi käsitöitä ja puutarhanhoitoa?
Kommentit (54)
Netistä varmaankin? Millainen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko että hän hoitaa kaikki kotityöt yksin vai vain sitä, etteivät ne ole hänelle pakkopullaa? Millainen on oma suhtautumisesi kotitöihin?
Haluaisin että hän siivoaa ja laittaa ruuat pääasiallisesti niin minä voin hoitaa muun. Ei täysin välinpitämätön mutta aika suurpiirteinen.
Riittääkö sinun rahat elättää kotirouva?
Tykkään kovasti ruoanlaitosta, leipomisesta ja käsitöistä, mutta joku muu kyllä saisi heiluttaa rättiä ja haravaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja maksaa eläkettä?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän minä itsestäni kertoisin? Pidän hyvästä ruuasta ja rauhallisista koti-illoista.
Samaa olen miettinyt itekki. Olen ettinyt emäntää nyrkin ja hellan väliin, mutta tässä feministisessä kulttuurissa on hankalaa löytää partneria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko että hän hoitaa kaikki kotityöt yksin vai vain sitä, etteivät ne ole hänelle pakkopullaa? Millainen on oma suhtautumisesi kotitöihin?
Haluaisin että hän siivoaa ja laittaa ruuat pääasiallisesti niin minä voin hoitaa muun. Ei täysin välinpitämätön mutta aika suurpiirteinen.
Mikä muu sinun hoidettavaksesi jää, jos nainen siivoaa ja laittaa ruuat? Oletko aikeissa kovinkin lyhyen seurustelun jälkeen ostaa ison omakotitalon puusaunalla, jotta niitä ns "miesten töitä" riittää päivittäistasolla? Vai haluatko ettei nainen käy ansiotyössä ollenkaan ja keskittyy kodinhengettärenä olemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkodistasi.
Ei muuten löydy. Äiti hoiti kotityöt hyvin vastahakoisesti ja pakotti minutkin osallistumaan, ja on keskinkertainen leipuri (aika hyvä kokki muuten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän minä itsestäni kertoisin? Pidän hyvästä ruuasta ja rauhallisista koti-illoista.
Mitä annettavaa sinulla olisi naiselle? Mitä tekisit hänen eteensä, jos hän olisi tuollainen? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Jos neton kahdelle jakaa niin köyhyysrajan yläpuolella pysytään kyllä.
Mä voisin olla kotirouvana. Rahaa on omasta takaa sen verran etten olisi ihan täysin miehen varassa. En ole kummoinen kodinhengetär mutta kodinhoitoa voi opetella, ruokaakin on kivempi tehdä kun on joku jolle tekee sitä. Pari lastakin voisin pyöräyttää jos se vain onnistuu. Työelämä ei pahemmin kiinnosta.
Yllättävän paljonkin löytyy naisia jotka haluaisivat olla perinteisiä kotirouvia. Puuhastella kotona ja hoitaa kotia ja lapsia. Mutta siinä on oletusarvona ettei tarvitse käydä laisinkaan töissä vaan mies hoita rahat kotiin + maksaa nykypäivänä vaimolle vapaaehtoista eläkettäkin säästöön.
Jos tähän olet ap valmis ja avoimilla korteilla pelaat ihan deittisovelluksissa niin saat kasapäin kiinnostuneita naisia.
Ruoanlaittaminen on mielestäni hauskaa ja siivoaminen ihanaa. Onneksi kohta taas siivouspäivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muu sinun hoidettavaksesi jää, jos nainen siivoaa ja laittaa ruuat? Oletko aikeissa kovinkin lyhyen seurustelun jälkeen ostaa ison omakotitalon puusaunalla, jotta niitä ns "miesten töitä" riittää päivittäistasolla? Vai haluatko ettei nainen käy ansiotyössä ollenkaan ja keskittyy kodinhengettärenä olemiseen?
Minulla on puulämmitteinen keskikokoinen omakotitalo, sähkökiuas tosin. Työssäkäyntinsä suhteen minulla ei ole toiveita muuta kuin että olisi illat ja viikonloput vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaittaminen on mielestäni hauskaa ja siivoaminen ihanaa. Onneksi kohta taas siivouspäivä
Ja tähän vielä se, että villasukat tälläkin hetkellä neulottavana. Kyllä ap meitä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla olisi naiselle? Mitä tekisit hänen eteensä, jos hän olisi tuollainen? Minkä ikäinen olet?
Velattoman kodin, ison pihan jota laittaa mielensä mukaan. Mitä nyt suhteessa on yleensä tapana antaa? Kumppanuutta, tukea, läheisyyttä, yhteistä arkea, suvunjatkamista, näitä perusjutuja.