Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on ettei suomalaiset osaavat vastata enää kysymyksiin?

Vierailija
14.05.2019 |

Tulee olo että on aina tarve peitellä sitä tietoa tai ollaan epävarmoja. Nykytrendi on se että vastaaja toistaa sitä samaa mitä kysyjä just on kysynyt.

Huomasin täällä taannoin että kun ulkomaalaiselta kysyy niin hän aktiivisesti vastaa kysymykseen ja niin saa sitä tietoa, suomalaisilta pitää aina kaivaa ja repiä sitä tietoa. Tämä on myös yksi syy miksi kyselen mielummin kansainvälisiltä lääkäreitä. Eräs pelasti minua koska hän oli kiinnostunut ja vastasi minulle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on perinne. Kun on itsekin joutunut hohtimilla repimään sen tiedon, niin saman duunin saa tehdä seuraavakin. Oishan se nyt herranjumala kamalaa vääryyttä jos joku sais jonkun asian helpommalla kuin itse. Tasapuolisuuden vaatteisiin verhottua kateutta, ei yhtään mitään muuta.

Vierailija
2/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai koskee vain suomalaisia:)

Katsoppa joskus sellaista ohjelmaa kuin Australian rajalla, niin näet mikä on esim. kiinalaisten vastauskyky? Se on tasan nolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kysyy sillä mielellä että jo tietää omasta mielestään vastauksen. Mm. vaimoni. Hän kysyy ja haluaa kuulla haluamansa vastauksen. Tämän takia yleensä vastaan vain esim. että hmmm...kuten haluat, ja ei väliä.

Vierailija
4/4 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä osaavat kirjoittaa enää suomea