Kyllä toisilla on ihana elämä
On rahaa, paljon töitä, ihana, rikas mies yms. Toista se on esim mulla. Sairauksia, syrjäytynyt, ilkeä, ruma mies, ei rahaa. Miten päästä näin keski-iässä parempaa asemaan?
Kommentit (25)
"...Kyllä erräetten elämä on toesenlaesta, tulloo hirveesti rahhoo öljystä, kyllä siellä riittää jos jonniinlaesta naesta sen virnuilevan vilttihatun völjyssä. Maesta mammonaa mulla ei tarjota oes, muuten yhteen voetas myös sopia, kyllä mopedin tarakalla tilloo oes jos sulla ei oes sitä Bobia..." Pamela -Jaakko Teppo-
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennemmin kannattaisi tavoitella onnellista ja hyvää elämää kuin parempaa asemaa? Jos olet sairas ja syrjäytynyt, niin se ei estä onnellista elämää, mutta noita asioita, mitä kadehdit, ei tuskin voi saada. Aseta itsellesi realistiset tavoitteet, niin elämäsi voi parantua. Suhteen parantaminen mieheen, edullisia harrastuksia ja muuta sisältöä elämään. Turha kadehtia rikkaita, etsi mieluummin omasta elämästäsi kiitollisuuden aiheita. Työttömänä sulla on paljon vapaa-aikaa, käytätkö sen viisaasti tai mikä osuus itselläsi on avioliittosi ongelmiin.
Eipä tätä suhdetta parannettua saa.
Miks mun pitäisi olla siitä kiimassa että muut saana hymyiöee. Koita nyt miettiä asioita pidemmällä tähtäimellä.
Oletko jo laittanut avioeron vireille?