Kyllä toisilla on ihana elämä
On rahaa, paljon töitä, ihana, rikas mies yms. Toista se on esim mulla. Sairauksia, syrjäytynyt, ilkeä, ruma mies, ei rahaa. Miten päästä näin keski-iässä parempaa asemaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lottoamalla
Ei ole tullut siitäkään mitään.
No jätä mies nyt ensi alkuun. Ja sen jälkeen ota vastuu omasta elämästäsi ja onnestasi. Tämänkin voivotteluajan voisit käyttää sen eteen. Tsemppiä elämänmuutokseen!
Mistä sä niiden elämän ihanuuden tiedät? Mikään mainitsemasi asia ei varsinaisesti tee elämästä ihanaa. Varsinkaa se, että työtä on paljon.
No miksi otit ilkeän ja ruman miehen?
Vierailija kirjoitti:
No miksi otit ilkeän ja ruman miehen?
Koska rakastuin häneen, silloin kauan sitten eikä hän silloin ollut ilkeä. Hänestä on vain tullut sellainen vuosien myötä.
Ilkeä mies kannattaa jättää heti alkuunsa. Sitten mietit mitä haluat ja miten pääset tavoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
miten on ilkeä?
Onhan tässä ollut kaikenlaista. On äreä, stressaantunut ja sanoo minulle ilkeästi. En tajunnut silloin kauan sitten että hän joutuu vaihtamaan ammattia sellaiseen mistä ei oikein pidä.
meillä samaa, en anna sen häiritä itseäni.
Toisten elämää kadehtimalla ei pääse eteenpäin. Toiset pysyvät terveinä ja työkykyisinä, toiset eivät, se on vain luonnonlaki meille kädellisille.
Millaisen puolison kanssa elää, siihen voi vaikuttaa, myös jonkinverran omiin työllistymismahdollisuuksiin. Rikkaan miehen varaan ei kannata laskea, se voi vaikuttaa lopulta negatiivisesti onnellisuuteen.
Ihan turha neuvoa ammattivalittajaa. Jos elämä muuttuisi paremmaksi, siltä menisi elämänsisältö.
Muutat siihen yksiöön, joka sulla on jo katsottuna. Sitten haet sairauslomaa ja eron miehestä. Pari vuotta sairauslomalla, kuntoutustuella ja sitten eläkkeelle. Nyt vaan toteuttamaan suunnitelmaa, hop hop.
Vierailija kirjoitti:
Muutat siihen yksiöön, joka sulla on jo katsottuna. Sitten haet sairauslomaa ja eron miehestä. Pari vuotta sairauslomalla, kuntoutustuella ja sitten eläkkeelle. Nyt vaan toteuttamaan suunnitelmaa, hop hop.
Mä haluan isomman asunnon kun on tuo lapsikin ja muutenkin rahaa. On ajateltava näitä asioita koska en ikinä työllisty ja saan aina minimi korvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan isomman asunnon kun on tuo lapsikin ja muutenkin rahaa. On ajateltava näitä asioita koska en ikinä työllisty ja saan aina minimi korvaukset.
Mitä tuo"muutenkin rahaa" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha neuvoa ammattivalittajaa. Jos elämä muuttuisi paremmaksi, siltä menisi elämänsisältö.
Kieltämättä on kokemusta tuollaisesta ihmisestä. Oli niin raskasta, että en jaksanut enää olla tekemisssä. Vika on aina muissa, ei itsessä ja todella katkera elämänasenne.
Mutta jos ap nyt alkuun koettaisi etsiä asioita, joille itse voi tehdä jotain. Itsehän elämäänsä elää, tekee päätökset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku toinen äijä antaa sulle rahaa? Et sä kyllä itsekään mikään saalis ole.
Ihailemallasi pariskunnalla toisella on syöpä, toisella psykoositaipumus ja kipeät peräpukamat. Rahasta huolimatta lainaa ja lyhennyksiä piisaa. Aamusta iltaan töitä ja iltasin nukutaan eri huoneissa. Aamulla yrjö lentää kun muija on jättänyt verisen tamponin vessan tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku toinen äijä antaa sulle rahaa? Et sä kyllä itsekään mikään saalis ole.
Ei olla kumpikaan miehen kanssa mitään saaliita enkä mä edes enää mitään miestä halua.
Eikö ennemmin kannattaisi tavoitella onnellista ja hyvää elämää kuin parempaa asemaa? Jos olet sairas ja syrjäytynyt, niin se ei estä onnellista elämää, mutta noita asioita, mitä kadehdit, ei tuskin voi saada. Aseta itsellesi realistiset tavoitteet, niin elämäsi voi parantua. Suhteen parantaminen mieheen, edullisia harrastuksia ja muuta sisältöä elämään. Turha kadehtia rikkaita, etsi mieluummin omasta elämästäsi kiitollisuuden aiheita. Työttömänä sulla on paljon vapaa-aikaa, käytätkö sen viisaasti tai mikä osuus itselläsi on avioliittosi ongelmiin.
Lottoamalla