Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies, valitsisitko mieluummin sinua 5cm pidemmän naisen vai sinua 10cm lyhyemmän ja 5kg enemmän painavamman?

Vierailija
13.05.2019 |

Oletetaan että molemmat ovat yhtä kauniita kasvoistaan ja yhtä mukavia. 5cm pidempi nainen on normaalipainoinen, bmi 22.

mies, valitsisitko mieluummin sinua 5cm pidemmän naisen vai sinua 10cm lyhyemmän ja 5kg enemmän painavamman?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut itseäni 5 cm pitempää naista, joten en osaa sanoa, miltä vaikuttaisi. Melkein minun pituisiani joskus harvoin näkee.

Vierailija
22/22 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ottaa pitempi nainen, jos lyhyempi on pullukka. Jos nainen on pullukka mulla menee lipido, joten ei eihän siitä mitään tulis.

Vai että lipido😂 Mulla taas menee fiilis heti kun selviää, että mies käyttää väärin sivistyssanoja, eikä edes osaa kirjoittaa niitä oikein.

No sanotaan sitten ilman sivistystä, että mulla menee stondis, seisokki tai toisin sanoen ei ota eteen, jos pillun joutuu etsimään.

Joo, kannattaa kuitenkin vaikka googlettaa, mitä liBido tarkoittaa. Vai saako lihava nainen sinun koko seksuaaliviettisi häviämään (eli et ylipäätään haluaisi seksiä kenenkään kanssa)?

Sitä se juuri tarkoittaa eli seksuaalista viettiä. Se mennä hävitä minulla edm. tilanteissa helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi