Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele lomakohdetta, jossa voi nähdä jotain todella kaunista

Vierailija
11.05.2019 |

Erityisesti kauniit luontokohteet kiinnostavat, toki myös kulttuuri.

Kerro, missä olet kokenut wow-elämyksiä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemi

Vierailija
2/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemi

Siellä on kauniita juoppoja, joo, mutta Helsingin Kalliossa on kauniita narkkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemi

Mitä siellä erityisesti? Voisin lähteäkin, kun en ole koskaan käynyt, mutta kerrotko miksi juuri Kemi.

Vierailija
4/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus.

Vierailija
5/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlannin Ylämaat. Riippuu tietysti keneltä kysyy mikä on kaunista, mutta itse pidin niistä jylhän kauniista maisemista.

Vierailija
6/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibia. Risteiltiin siellä juuri. Ekana iltana seisoin parvekkeella ja katselin laivan lähtöä. Äkkiä huomasin, että delfiinilauma loikki laivan vierellä. Näky oli kaunein mitä olen ikinä nähnyt.

Lisäksi se puhdas vesi, korallit, valkoinen hiekka, kasvit ja eläimistö. Täysi kymppi.

Vierailija
7/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa vaikka kuinka paljon ihania kohteita. Cinque Terre, Sorrento, Ischia, Capri, Taormina, Ventimiglia muutamia mainitakseni.

Vierailija
8/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini ei ole suoranaisesti luontoa eikä kulttuuria, mutta erikoisin ja kaunein paikka, missä olen ollut. 

Vierailija
9/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko. Meri, luonto. Itäsatama ja makasiinit, pitsihuvilat....

Vierailija
10/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okinwa. Monta paikkaa on tullut nähtyä, mutta ne turkoosit vedet ovat jääneet mieleen. Jos haluaa nähdä elämää, niin Rio de Janeiron karnevaalit ovat elämys vailla vertaa.

Vierailija
11/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdam ja Reberbahn siellä luontoa ja aitoa kulttuuria edullisesti. näkee kaiken.

Vierailija
12/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta ja Samarian rotko

Vierailija
13/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaji, uskomattomat rannat, korallit, viidakko, vesiputoukset, tulivuoret ja paljon tekemistä. Kulttuuri tietysti McDonaldsia ja Burger Kingiä, mutta jos siitä tykkää, niin täydellinen kohde.

Vierailija
14/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Norja. Lofoottien jylhyys ja itäisen Finnmarkin lempeämmät muodot. Keskiyön aurinko ja vihreä Jäämeri.

Vierailija
15/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI AINAKAAN TAMPERE<33333333 mulle on ihan ammatti-ihminenki sanonu että MÄ oon kauniimpi maisema ku joku TAMPERE. :DD tramperelaiselle vaa nauretaan ja mä oon kuulemma aito kaunotar. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) oon ylpeä omista maisemistani enkä ikinä halua nähdä rumia tai tekemällä tehtyjä typeriä maisemia.

Vierailija
16/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauain saari Havaijilla! Niin vehreä ja täynnä vesiputouksia, toisaalta saarella sijaitsee myös Tyynenmeren suurin kanjoni. Googleta esim. näitä näkymiä Kauailta:

– Napali Coast

– Mount Waialeale

– Wailua Falls

– Kalalau Lookout

– Waimea Canyon

– Red Dirt Waterfall

Vierailija
17/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma Ölkky.

Vierailija
18/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amsterdam ja Reberbahn siellä luontoa ja aitoa kulttuuria edullisesti. näkee kaiken.

Tästä on jo 20 vuotta, kun olin Amsterdamissa, mutta "luonto ja aito kulttuuri" oli hyvin esillä. Sen sijaan Reberbahnilla siitä ei ollut tietoakaan vuosikymmen myöhemmin. 

Vierailija
19/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin Latvian pääkaupungista, Riika siis. Kauniita rakennuksia.

Vierailija
20/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on oikein kauniita paikkoja. Oulangan kansallispuistossa pieni karhunkierros on näkemisen arvoinen. Koli ja rantasalmi ovat myös tosi upeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi