Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele lomakohdetta, jossa voi nähdä jotain todella kaunista

Vierailija
11.05.2019 |

Erityisesti kauniit luontokohteet kiinnostavat, toki myös kulttuuri.

Kerro, missä olet kokenut wow-elämyksiä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun saaristo ja erityisesti Saariston rengastie pyörällä. Losseja, majakoita, henkeäsalpaavia maisemia. Suomea parhaimmillaan! Toki myös Koli, Saimaa ja Kilpisjärvi ovat upeita ja saavat aikaan jonkin käsittämättömän tunnereaktion, jota en missään muualla matkustellessa ole kokenut.

Vierailija
22/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI AINAKAAN TAMPERE<33333333 mulle on ihan ammatti-ihminenki sanonu että MÄ oon kauniimpi maisema ku joku TAMPERE. :DD tramperelaiselle vaa nauretaan ja mä oon kuulemma aito kaunotar. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) oon ylpeä omista maisemistani enkä ikinä halua nähdä rumia tai tekemällä tehtyjä typeriä maisemia.

Oletko Nokialta vai Ylöjärveltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastuksen instagram

Vierailija
24/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Ihanaa kun olette ehdottaneet kohteita sekä lähempää että kauempaa. Osassa olen käynytkin, mutta enemmän oli niitä, missä en, ja kiinnostus heräsi. Lisääkin saa vielä ehdottaa :)

Vierailija
25/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut kymmenissä maissa, mutta ikimuistoisimmat lomat on vietetty Suomen lapissa.

Vierailija
26/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa meteoran kallioille rakennetut luostarit ovat upeita. Luonnon ja ihmisen kädenjälki oli yhdistetty todella kauniilla tavalla.

Vierailija
27/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capri- Italia

Vierailija
28/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpeilta löytyy paljon huikeita maisemia. Itse rakastan eniten pieniä järven rannalle rakennettuja kyliä joita vuoret ympäröivät. Esim Halstatt Itävallassa. Näissä maisemissa on ihana patikoida tai ihan vaan istuskella ja nauttia näkemästään. Sielu lepää.

Vierailija
29/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloponnesos, sinne jäi niin oma kuin miehenikin sielu.

Vierailija
30/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machu Picchu, Peru.

Victoria Falls, Zimbabwe.

Salar de Uyni, Bolivia

The Three Sisters, The Blue Mountains, Australia

Rotorua, Uusi Seelanti

Vierailija
31/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeiran luonto on minusta tosi kaunis - merta, kukkia, palmuja ja jylhiä merestä nousevia kallioita. Monten puutarha siellä on upea myös!

Vierailija
32/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Canyon... siellä kyllä henkeä salpasi reunalla seistessä. Mitkään kuvat ei tee oikeutta sille miltä GC näyttää livenä,

Vierailija
33/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chamonix Ranskassa

Vierailija
34/55 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein hetki kaikista matkoista on, kun oltiin Nizzassa ja kiivettiin sinne Colline de Chateau -kukkualle ekana aamuna heti, kun oli tultu. Se meri oli käsittämättömän sininen, azurinsininen, oltiinhan Cote d'Azurilla. Köynnösruusut roikkui, huvijahdit merellä ja upea rantabulevardi ylhäältä katsottuna sinisine merineen.

Mun mies sen hyvin tiivisti. Se meri ei ole koskaan niin sininen kuin silloin, kun jossain käy ekan kerran..

Vierailija
35/55 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Paljon paikkoja, joissa olen jo käynyt ja paljon niitä, minne haluan viimeistään nyt lähteä.

Vierailija
36/55 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan Riviera. Capri, Napoli, Amalfin rannikko.

Vierailija
37/55 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi, Miami, New York, kreeta, Los Angeles, Lappi, Havaji, Skotlannin ylämaat ja Sveitsi ovat upeita paikkoja/kaupunkeja/maita!

Vierailija
38/55 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anse Source d'Argent La Digue -saarella Seychelleillä

Vierailija
39/55 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola

Vierailija
40/55 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

British Columbia Kanadassa ja siellä kannattaa matkustaa ympäriinsä vuoristoa tutkien. Kalliovuoret ovat henkeä salpaavat! Kirkkaan turkooseja vuoristojärviä, lumihuippuisia vuoria. Hyvät tiet, puhdasta, kanadalaiset on tosi mukavia. Vancouver on myös käymisen arvoinen paikka. Jos on aikaa niin Vancouver Islandilla kannattaa viettää myös muutama päivä, siellä näkee upeita metsiä jättimäisine puineen, merieläimiä (valaita, hylkeitä, simpukoita, meritähtiä jne.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan