Suosittele lomakohdetta, jossa voi nähdä jotain todella kaunista
Erityisesti kauniit luontokohteet kiinnostavat, toki myös kulttuuri.
Kerro, missä olet kokenut wow-elämyksiä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kemi
Siellä on kauniita juoppoja, joo, mutta Helsingin Kalliossa on kauniita narkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kemi
Mitä siellä erityisesti? Voisin lähteäkin, kun en ole koskaan käynyt, mutta kerrotko miksi juuri Kemi.
Skotlannin Ylämaat. Riippuu tietysti keneltä kysyy mikä on kaunista, mutta itse pidin niistä jylhän kauniista maisemista.
Karibia. Risteiltiin siellä juuri. Ekana iltana seisoin parvekkeella ja katselin laivan lähtöä. Äkkiä huomasin, että delfiinilauma loikki laivan vierellä. Näky oli kaunein mitä olen ikinä nähnyt.
Lisäksi se puhdas vesi, korallit, valkoinen hiekka, kasvit ja eläimistö. Täysi kymppi.
Italiassa vaikka kuinka paljon ihania kohteita. Cinque Terre, Sorrento, Ischia, Capri, Taormina, Ventimiglia muutamia mainitakseni.
Santorini ei ole suoranaisesti luontoa eikä kulttuuria, mutta erikoisin ja kaunein paikka, missä olen ollut.
Hanko. Meri, luonto. Itäsatama ja makasiinit, pitsihuvilat....
Okinwa. Monta paikkaa on tullut nähtyä, mutta ne turkoosit vedet ovat jääneet mieleen. Jos haluaa nähdä elämää, niin Rio de Janeiron karnevaalit ovat elämys vailla vertaa.
Amsterdam ja Reberbahn siellä luontoa ja aitoa kulttuuria edullisesti. näkee kaiken.
Havaji, uskomattomat rannat, korallit, viidakko, vesiputoukset, tulivuoret ja paljon tekemistä. Kulttuuri tietysti McDonaldsia ja Burger Kingiä, mutta jos siitä tykkää, niin täydellinen kohde.
Pohjois-Norja. Lofoottien jylhyys ja itäisen Finnmarkin lempeämmät muodot. Keskiyön aurinko ja vihreä Jäämeri.
EI AINAKAAN TAMPERE<33333333 mulle on ihan ammatti-ihminenki sanonu että MÄ oon kauniimpi maisema ku joku TAMPERE. :DD tramperelaiselle vaa nauretaan ja mä oon kuulemma aito kaunotar. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) oon ylpeä omista maisemistani enkä ikinä halua nähdä rumia tai tekemällä tehtyjä typeriä maisemia.
Kauain saari Havaijilla! Niin vehreä ja täynnä vesiputouksia, toisaalta saarella sijaitsee myös Tyynenmeren suurin kanjoni. Googleta esim. näitä näkymiä Kauailta:
– Napali Coast
– Mount Waialeale
– Wailua Falls
– Kalalau Lookout
– Waimea Canyon
– Red Dirt Waterfall
Vierailija kirjoitti:
Amsterdam ja Reberbahn siellä luontoa ja aitoa kulttuuria edullisesti. näkee kaiken.
Tästä on jo 20 vuotta, kun olin Amsterdamissa, mutta "luonto ja aito kulttuuri" oli hyvin esillä. Sen sijaan Reberbahnilla siitä ei ollut tietoakaan vuosikymmen myöhemmin.
Mä tykkäsin Latvian pääkaupungista, Riika siis. Kauniita rakennuksia.
Suomessakin on oikein kauniita paikkoja. Oulangan kansallispuistossa pieni karhunkierros on näkemisen arvoinen. Koli ja rantasalmi ovat myös tosi upeita.
Kemi