Suosittele lomakohdetta, jossa voi nähdä jotain todella kaunista
Erityisesti kauniit luontokohteet kiinnostavat, toki myös kulttuuri.
Kerro, missä olet kokenut wow-elämyksiä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
EI AINAKAAN TAMPERE<33333333 mulle on ihan ammatti-ihminenki sanonu että MÄ oon kauniimpi maisema ku joku TAMPERE. :DD tramperelaiselle vaa nauretaan ja mä oon kuulemma aito kaunotar. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) oon ylpeä omista maisemistani enkä ikinä halua nähdä rumia tai tekemällä tehtyjä typeriä maisemia.
Kai annoit sitten edes lörtsyä. Täytyy itsekkin kokeilla, jos lohkeää tuolla heitolla. "Oot kauniimpi kuin Tampere".
Pattaya, soi 7 & 8
setämiehet tietää.
Sydän jäi aavikolle! Enkä tarkoita nyt sitä keskipäivän kuumuutta, vaan auringonnousuja- ja laskuja, tähtitaivasta.
Havaiji Maui,
Granada, Espanja (Alhambra!)
Meksiko Tyynenmeren puoli
Geiranger, Preikestolen,Trollstigen, Bergen, Lofootit ja ihan koko Norja. Vuosikymmentenkin jälkeen se jaksaa aina ihastuttaa ja ihmetyttää. Kertakaikkisen hieno matkailumaa.
Pohjois Italian ja Sveitsin rajalla olevat järvet. Todella kaunista luontoa. Toinen on Florida koknaisuudessaan mutta erityisesti ihastuin moniin lähteisiin (springs) mitä ocalan luonnonpuistossa oli.
Alanyan Matin ja Heikinbaari suomijuoppoineen on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Montenegro ja Kroatia.
Siellä erityisesti kansallispuistot, joista jonkinlaista kuvaa voi saada vaikka googlettamalla "croatia nature".
Vierailija kirjoitti:
Pohjois Italian ja Sveitsin rajalla olevat järvet. Todella kaunista luontoa. Toinen on Florida koknaisuudessaan mutta erityisesti ihastuin moniin lähteisiin (springs) mitä ocalan luonnonpuistossa oli.
Noilla järvillä olen ollut myös ihastumassa. Samoin Pohjois-Italia kaikkineen, ehkä klisee mutta Toscana.
Ihan ekana tulee mieleen Italiassa Gardajärvi ja Monte Baldo-vuori. Monte Baldolle pääsee parhaiten Malcesinen kunnasta :) Vau, oikeasti upeat maisemat.