Ex-vaimo elämästään Tony Halmeen rinnalla: Jopa mehun unohtaminen kaupasta johti päivien helvettiin
Kommentit (70)
Oliko Tony Halme Gladiaattoreissa?
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2015 juttu???
Oli etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin joskus tänne että olen onnellinen kun exsäni tappoi itsensä.
Minä ja lapset ollaan elossa. Uhkasi tappaa meidät. Niin sain v...TTT..ui ja alapeukkuja.Joo en ymmärrä tätä ihmisten asennetta! Täällä moni puolustelee tekijää ja syyllistää uhria.
Parempi, että väkivaltainen hullu tappaa itsensä, kuin vaimon ja lapset. Olen myös kiitollinen, että äitini ja sisarukseni ovat elossa.
T. Se, jonka äidin exä tappoi itsensä
Jopa tämän minun ex-miehen äiti itki ja valitti. Kun eihän se hänen poikansa sentään tappanut ketään. Hoh hoh oli kuitenkin se poika lyönyt puukolla jotain naisystäväänsä Ei kuollut mutta läheltä meni.
Eikös tämä Tauskikin ole samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2015 juttu???
Mitä sitten onko ollut 2015 vuoden juttu.
Samaa jatkuu edelleen ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Tauskikin ole samanlainen.
Kyllä
Miksi muuten Tony Halme teki lopullisen ratkaisun? Onko kirjassa tästä mitään? Jätteikö viestin tms? Asiahan ei minulle tietysti kuulu, mutta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tony sanoi jossain haastattelussa, että hänen kanssaan naisen ei tarvitse pelätä.
Taisi sanoa vaikka mitä
Joo en ymmärrä tätä ihmisten asennetta! Täällä moni puolustelee tekijää ja syyllistää uhria.
Parempi, että väkivaltainen hullu tappaa itsensä, kuin vaimon ja lapset. Olen myös kiitollinen, että äitini ja sisarukseni ovat elossa.
T. Se, jonka äidin exä tappoi itsensä