Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö nykyajan deittailu siis todella on: tapailumies menee tänään toisen naisen kanssa treffeille

Vierailija
11.05.2019 |

Erosin alkuvuodesta pitkästä parisuhteesta ja latasin suurin epäilyin Tinderin kevättalvesta. Nyt noin neljän viikon ajan olen ollut tapailu/seksisuhteesta tosi kivan ja ennen kaikkea hyvännäköisen ja fiksun miehen kanssa. Hänellekin vasta tulee alle vuosi avioerosta ja ollaan puhuttu, että kumpikaan meistä ei tässä vaiheessa ole vielä valmis uuteen avioliittoon tai edes vakavaan suhteeseen. Mutta viime viikkojen ajan ollaan oltu tosi tiiviisti yhteydessä, meillä on hauskaa, koko ajan puhuttavaa ja seksissä ollaan samalla aaltopituudella. Hän nauttii sinkkuelämästä huonon parisuhteen jälkeen ja suon sen hänelle, olen itsekin samassa tilanteessa. Siten ei olla käyty sitä keskustelua, että onko meidän suhde nyt ”virallinen” seurustelusuhde tms. Epämuodollista tapailua, hyvää seksiä, pientä ihastusta ja vipinää puolin ja toisin.

No nyt mies muina miehinä kuitenkin vähän vahingossa puhelimessa lipsautti, että on tänään viemässä toisen (ilmeisesti myös Tinderissä tavatun) naisen treffeille. En halunnut kuulostaa takertuvalta, joten en pystynyt sanomaan miehelle, että mitä hel*ettiä. Mies ehkä vaistosi hämmennykseni, sillä hän selitteli jotain poikamieselämästä ja sitten selvällä tekosyyllä lopetti puhelun (”kuuluvuus huono”, joo niin varmaan 4g verkossa Helsingissä).

Tavallaan oon sitä mieltä, että eihän me olla todellakaan sovittu mistään seurustelusta, sen puoleen ihan ok, jos mies tosiaan deittailee vaikka kymmentä samaan aikaan. Toisaalta tuntuu pahalta, sillä meillä oli mielestäni oikeasti tosi kivaa kemiaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Mutta tämäkö on siis nykyajan Tinder-deittailukulttuuria ja ihan normaalia? Täytyy varmaan käydä miehen kanssa se keskustelu, että montako meitä tapailunaisia hänellä oikein on. Toisaalta tiedän, että kiinnostukseni häneen taitaa aika lailla romahtaa tuon keskustelun jälkeen. Jos näen hänen valehtelevan, kiinnostus loppuu. Toisaalta jos hän rehellisesti kertoo, että tapailee muitakin, loppunee kiinnostus siltikin.

Kommentit (558)

Vierailija
281/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat parisuhteen älä anna ensimmäisen 6kk aikana. Vielä parempi jos odotat avioliittoon. 

Kaikkein parasta kun ei anna tuollaiselle kaksinaismoralistille ollenkaan. Salaa tyydyttää itsensä leluilla ja antaa miehen kärvistellä puutteessa. Oppiipahan ukko olemaan ja saa ihmetellä, miten tässä näin kävi.

Vierailija
282/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaisesi naiset ovat kuin kultakaivos näille tindermiehille.

Yksinkertainen neuvo: älä anna kenelle tahansa!

Anna? Taas tämä outo luulo että nainen antaa ja mies ottaa.

Se on biologiaa. Miksi pitää kieltää se?

Miehet jotka ajattelevat tällä tavalla ovat poikkeuksetta aivan stanan huonoja seksissä. (En voinut kirjoittaa "rakastajia", koksa heidän itsekkäällä ja omanapaisella touhullaan ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa.)

Miehet haluavat päällimäisenä seksiä, etsivät sitten parisuhdetta tai pelkkää seksiä ja jos nainen antaa sitä helposti mies ei usein kunnioita naista vaan pitää tätä kevytkenkäisenä eikä parisuhdemateriaalina.

Jos haluat parisuhdetta niin siitä on hyötyä itsellesi ettet anna eli pidät haarat kiinni kunnes mies on osoittautunut sen arvoiseksi. Näin mies kunnioittaa myös sinua.

Näin miehet ajattelevat, miksi on niin vaikea hyväksyä se? Halutaan vaan pistää vastarintaan ja tehdä itsellekin epäedullisella tavalla.

Haluan tehdä tiettäväksi, että myös nainen voi haluta pelkkää seksiä, eikä tämä tee naisesta yhtään sen huonompaa kuin pelkkää seksiä hakevasta miehestäkään. Tuo "antaminen" on jotain niin typerää sovinistipuppua.

En ikimaailmassa harrastaisi seksiä sellaisen tyypin kanssa, joka kuvittelee että annan hänelle jotakin sen sijaan että me yhdessä rakastelemme. Kuten joku jo sanoi, sellaiset äijät ovat AINA surkeita seksikumppaneita, itsekkäitä ja taitamattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt vähä siltä että sinä et itse tiedä mitä oikeasti haluat. Siis selvästi vähän vakavampi homma tämän miehen kanssa on alkanut houkutella vaikka sanot että kumpikaan ei siihen kykene, miksi muuten odottaisit jotain "mitä me ollaaan"-keskustelua. Jos ei ole odotuksia sitoutumisesta,miksi kuitenkin on odotuksia siitä että olisit ainut tai edes yksi harvoista? Ihme logiikka taas.

Vierailija
284/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia kommentteja, mutta näin miehenä olen sitä mieltä että sun olisi pitänyt sanoa suhteen olevan jo vakavampi. Mies luultavasti luulee sinun olevan kevytkenkäinen ja hakee vakavampaa. Jos mulle nainen ei ehdota laittaa tinderit ja ekontaktit piiloon, niin se on merkki ettei vakavampaa ole tiedossa ja ko. naista ei oikea parisuhde kiinnosta. Noh, minun kohdalla tuli selvä viesti että kontaktit pois (2 viikkoa ensitapailun jälkeen) ja että nyt seurustellaan. Ja edelleen seurustellaan, kolmas vuosi alkoi just. M44

Mieshän nimenomaan sanoi ettei pysty vakavaan suhteeseen.

Tämmösistä kommenteista huomaa miten sinisilmäisiä ja helposti höynäytettäviä naiset ovat. Halpamaiset niljakkeet osaavat kyllä esittää tunteikasta ja haavoittunutta, vaikka oikeasti pinnan alla asustaa yksi elukka. Ihmisiä tulkitessa kannattaa muutenkin keskittyä enemmän tekoihin kuin sanoihin, jotka voivat olla mitä vain.

Miehestä kyllä huomaa kun on tosissaan innostunut ja kaikenlaiset "kiireet" ja "käsittelemättömät asiat" ovat vain sumuverho hölmöläisille.

Vierailija
285/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sian mennä. Meressä on paljon kaloja.

Vierailija
286/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät Tinderiä tai ihmettelet miehen käytöstä, jos et itsekään ole valmis vakavaan suhteeseen?

Vierailija
287/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa, että sillä aikaa kun ap on täällä surrut, pyöritellyt ja tissutellut viiniä niin tuokin mies on kenties kerennyt kyntää jo paria uutta valloitusta.

288/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös joillain naisilla samanlainen monen treffin kuvio. Yrittää siinä sit ottaa selvää et mitä toinen haluaa.

Vierailija
289/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tehnyt mitään väärää. Minusta olisi reilua, että kerrot hänelle suoraan f2f missä nyt mennään. Pyydä hänet luoksesi ja keskustelkaa. Myönnä reippaasti että sinulle ilmestyi tunteita peliin ja päättäkää yhdessä miten nyt edetään.

Tätäkin ketjua lukiessa en kyllä yhtään ihmettele että jengi pysyy sinkkuina. Kauheat suojamuurimodet kaikilla päällänsä: ”Älä vaan ota riskiä hänen kanssaan ettet joudu pettymään!”.

Sehän otti riskin ja joutui jo pettymään. Mitä siinä enää on keskustelemista?

Vierailija
290/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauksia, lupauksia, niillä naisia pyöritetään. Vaatii kyllä pokkaa sanoa menevänsä toisen naisen kanssa treffeille.

Vierailija
291/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Myös joillain naisilla samanlainen monen treffin kuvio. Yrittää siinä sit ottaa selvää et mitä toinen haluaa.

Eiku samaan rulettiin vaan mukaan.

Vierailija
292/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin just tällä hetkellä tuollaisen ap.n miesystävän. Meillä olisi hauskaa ja hyvää seksiä, mutta ei todellakaan mitään muuta. Vähän säpinää ja ihastumista, mutta ei sitoutumista.

Minulle kelpaisi oikein hyvin tähän elämänvaiheeseen ihana mies ja suhde, mistä ei tarvitsisi kantaa vastuuta. Ei haittaisi muut treffailut. 

En halua tällä hetkellä uutta miestä, mutta joku kiva suhde, missä toinen olisi niin aikuinen, ettei jää perään itkemään, olisi ihana.

Vierailija
293/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tätä se on.

Jos haluat löytää sitoutuvan miehen, älä suostu seksiin ollenkaan. Mies katoaa muutaman tapaamisen jälkeen, jos hakee vain helppoa seksiä.

Toki voit itse pitää samalla seksikaveria, jolle olet yksi monien naisten ringissä. Päätät vaan sen seksisuhteen sitten, jos löydät oikean miesystävän.

Ei voi pitää panokaveria, jos samalla tapailee jotain mahdollisesti vakavasti otettavaa kumppaniehdokasta. 

Vierailija
294/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että jos joku vie jalat alta, niin siinä ei paina mitkään hiljattain tapahtuneet erot eivätkä mitkään muutkaan tekosyyt.

Miehellä ei ole tarpeeksi tunteita.

Vierailija
295/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tätä se on.

Jos haluat löytää sitoutuvan miehen, älä suostu seksiin ollenkaan. Mies katoaa muutaman tapaamisen jälkeen, jos hakee vain helppoa seksiä.

Toki voit itse pitää samalla seksikaveria, jolle olet yksi monien naisten ringissä. Päätät vaan sen seksisuhteen sitten, jos löydät oikean miesystävän.

Tälle olette antaneet 111 yläpeukkua ja vain muutaman alapeukun! Ettekö tajua että sitoutuva mies antaa ihan oikein vihaisena kenkää välittömästi seksisuhdenaiselle kun petos paljastuu, lisäksi teeskentelijänainen saa oikeutetusti sellaisen maineen, että kukaan hyvä mies ei häntä ota.

Vierailija
296/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu siirtyy seurustelun esiasteeksi  valikoivaksi tapailuksi sitten kun on yhdessä sovittu että ei nyt tapailla muita vaan katsotaan mihin tämä johtaa.

Jos ei ole sovittu muuta niin sitten ei ole muuta. Tämä kannattaa kaksilahkeisten kanssa pelatessa muistaa. Seksillä ei ole keskimäärin samanlaista merkitystä kuin meille naisille. 

En tajua miksi teet tuosta sukupuolikysymyksen. Millainen merkitys seksillä on naisille, enpä tiedä vaikka olen nainen?

Vierailija
297/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaisesi naiset ovat kuin kultakaivos näille tindermiehille.

Yksinkertainen neuvo: älä anna kenelle tahansa!

Anna? Taas tämä outo luulo että nainen antaa ja mies ottaa.

En ole edellinen kommentoija, mutta minusta tuo on käyttökelpoinen fraasi niin kauan, kun yksikin nainen luulee, että hänen ja miehen välillä on jotain spesiaalia vain siksi, että seksi toimii. Jos siis sitten kuitenkin itketään jälkeenpäin, että mies tapailee myös muita.

Silloin on annettu itsestään enemmän kuin saatu. 

Tämä. Tätähän monet eivät halua ymmärtää että vaikka seksi sujuu ja on ns. kemiaa, se ei kerro miehen puolelta että siinä olisi jotain erityistä.

Naiset ampuvat itseään jalkaan lähestymällä suhdetta tältä kannalta.

En kyllä jaksa enää väitellä, kun ei oteta neuvosta vaaria niin ei oteta.

Jos nämä mainitsemasi asiat ei kerro/merkitse mitään niin mikä kertoo ja merkitsee? Mitkä on ne asiat/tunteet joista miehellekin syttyy ahaa-elämys siitä että tässä on nyt jotain normaalista poikkeavaa tapahtumassa eikä tapailu/seksikumppani olekaan ihan kuka vaan?

Mulle ainakin miehen pitää olla jo spesiaali että haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä ja siksi siihen menee oma aikansa että suhde syvenee, mutta huomattu tosiaan on että miehelle saatan sittenkin olla pelkkä kertapano/fuckbuddy vaikka yhdessäolossa ei ole mitään vikaa vaan päinvastoin. Kemia natsaa, jutut natsaa, ihan kaikki natsaa (ja siis miehenkin mielestä) mutta ei, miehelle millään tällä ei olekaan mitään merkitystä vaan jotain muuta pitäisi olla.

Vierailija
298/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa mies soitti minulle minuutti sitten. Puhelinkeskustelumme ovat aina olleet flirttailevan myönteisiä, nyt mies kuulosti selvästi erilaiselta, alkuun jopa ärtyneeltä. Edellisen puhelun hän oli siis lopettanut ”huono kuuluvuus, palataan myöhemmin” syyllä muutama tunti sitten, sitä ennen möläytettyään siis vahingossa niistä toisista treffeistä. Nyt hän (vähän kireän oloisesti) sanoi, että on siis menossa syömään toisen naisen kanssa ja halusi varmistaa, että onhan se minulle ok. Sanoin että joo, eihän me seurustella. Sitten mies jatkoi, että hänellä on elämässä nyt niin paljon kaikkea muuta avioeron jälkeen, ettei hän oikeasti pysty vakavaan parisuhteeseen vielä muutamaan vuoteen. Varmisteli, että onhan se minulle edelleen ok. Sanoin, että ymmärrän mitä mies tarkoittaa. Sitten, inhottavana lopputäkynä, hän heitti, että ”eihän sitä tiedä, vaikka me parin vuoden kuluttua asuttaisiinkin onnellisesti yhdessä mutta nyt en pysty sitoutumaan keneenkään”.

Myönnän; olen pettynyt ja harmittaa. Toi viimeinen kommentti on nyt selkeä manipuloivan pleijerin merkki.

Ap

Manipuloiva pleijeri ei pelaa suorilla korteilla vaan pyörittää useita naisia löysässä hirressä. Mies oli harvinaisen rehellinen ja kertoi ettei aio ja pysty seurustelemaan vakavasti. Hatunnosto hänelle.

Mies ei ole luvannut mitään, joten älä suutu mutta älä jää myöskään roikkumaan häneen. Harmitus on luonnollinen tunne koska ehdit ihastua häneen mutta ei se velvoita miestä mihinkään. Voin ymmärtää tunteesi koska kiinnyn itse jos harrastan seksiä useamman kerran saman ihmisen kanssa. Sellaisia me naiset ollaan.

Ei, naiset ei ole sellaisia, osa ihmisistä on.

Vierailija
299/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupauksia, lupauksia, niillä naisia pyöritetään. Vaatii kyllä pokkaa sanoa menevänsä toisen naisen kanssa treffeille.

Miten niin? Sylissäni istui "tauolla" nainen kun minulle soitti eräs nainen, jonka kanssa sovin (pano)treffit parin viikon päähän. Heti perään soitteli edellinen hetken hoitoni joka haikaili uutta tapaamista, se jäi väliin kun oli ns lahna tapaus.

Kyllähän se paikalla ollut vähän loukkaantui moisesta, mutta hän kyllä tiesi millaisen hepun kanssa oli lähtenyt reissuun eikä muuta pitänyt olla kuin seksiä.

Vierailija
300/558 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyajan?!! Siis minä itse 20-22-vuotiaana tapailin monta miestä yhtä aikaa. Jos ei seurustele, niin onhan sitä vapaa etsimään. Kun tapasin nykyisen mieheni, jäi 4 muun miehen tapailu. Jotenkin vain kolahti, parissa kuukaudessa sen huomasi, että se on tässä. Moni ystäväni tapaili ja deittaili myös miehiä samalla tavalla. Useammankin kerran olin ”esiliinana” mukana aluksi, kun ystäväni lähti sokkotreffeille. Siitä ajasta on jo yli 20 vuotta, koska elettiin 90-luvun loppupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän