Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma nainen ja erittäin komea mies. Miten kestää ilkeät kommentit rumana naisena?

Vierailija
11.05.2019 |

Usein saan kuulla ihan suoraan tai selän takaa puhuttuna miten mies on päätynyt valitsemaan minunlaisen ruman naisen, jolla ei ole mitään tarjottavaa. Myönnän, että tällaiset kommentit satuttavat, eivät pelkästään minua mutta myös miestä. Mies rakastaa minua aitouteni, herkkyyteni ja luonnollisuuteni takia. Emme huutele suhteesta somessa tai muuallakaan, mutta erilaisissa tilaisuuksissa saamme kuulla ilkeitä kommentteja. Miten näihin pitäisi kommentoida?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske silmää ja sano että "mä oon niin mahtava sängyssä"

Vierailija
2/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske silmää ja sano että "mä oon niin mahtava sängyssä"

Kommentti saattaisi toimia jollakin eloisalla ja spontaanilla, mutta emme ole sellaisia ja pidämme yksityiselämän asiat omana tietona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käi ääliöille tarvitse vastata yhtään mitään?

Vierailija
4/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokonaisuutena kaunis. Valheellisiin puheisiin ei tarvitse reagoida mitenkään.

Vierailija
5/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on outoja tuttavia. Meillä on ihan sama tilanne; mies malli ja minä en harmaasta seinästä erotu. Mutta en ole koskaan kuullut kenenkään arvostelevan tai ihmettelevän.

Vierailija
6/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käi ääliöille tarvitse vastata yhtään mitään?

Eihän niille pitäisi vastata, mutta yritämme aina kierrellä vastaamasta tai sanomme jotain tyhjentävää.

Vierailija
7/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan käsittämättömältä käytökseltä. Sano joku esimerkki, mitä teille tai sulle on sanottu.

Vierailija
8/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kokonaisuutena kaunis. Valheellisiin puheisiin ei tarvitse reagoida mitenkään.

Miten minusta kuulostaa, että ap ei ole edes sisäisesti kaunis, vaan kurja itsesäälissä rypevä hyvin hyvin huonolla itsetunnolla varustettu nainen.

Mies voi olla komea, mutta tuskin hänkään on kovin kummoinen muilta osin, joten kai se on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
9/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma, oikeasti, sinun vai miehen? Ettet vain kilteyttäsi pohdi asiaa, jonka miehen pitäisi itse selvitellä? 

Ja mikä on ikänne? Yleensä tuollaiset ongelmat ovat alle kaksikymppisten, jotka eivät luota itseensä ja näkevät peilistä itsensä lähinnä äidin palautteen perusteella. Miehelläsi on kiva ja kannustava äiti ja sinulla joku sekopää, joka ei näe myönteisiä puoliasi.

Kunhan siitä aikuistutte, niin ymmärrätte ettei ihmisten mielipiteillä oikeasti ole väliä. Sitä varten hyvät parisuhteet toimivat, kun kaksi ihmistä viihtyvät keskenään kuin pohtivat mitä mieltä muut ovat.

Vierailija
10/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta kuulostaa, että ap ei ole edes sisäisesti kaunis, vaan kurja itsesäälissä rypevä hyvin hyvin huonolla itsetunnolla varustettu nainen.

Mies voi olla komea, mutta tuskin hänkään on kovin kummoinen muilta osin, joten kai se on vakka kantensa valinnut.

En ryve itsesäälissä ja minulla sekä miehelläni on hyvä itseluottamus. On vain todella loukkaavaa kuulla ilkeitä kommentteja suoraan ja selän takana ja nämä kommentoijat ovat yleensä puolituttuja, joita emme ole nähneet aikoihin tai uusia ihmisiä. Mies esittelee joka kerta minut, koska moni luulee että mies on tullut juhliin yksin ellen ole heti vieressä seisomassa.

Vierailija
11/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? 15? Vai peräti 17 vuotiaita? Minä en ole kaunis millään mittapuulla varsinkin jos av-raadilta kysyttäisiin, mutta ei minulle olla koskaan tultu sanomaan asiasta millään tavoin. Ystäväni ovat ystäviäni ja kaverinikin ovat upeita tavallisia ihmisiä, joten ei yksikään heistä mitään ikävää sano. Tosin ei kukaan muukaan.

Vierailija
12/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma, oikeasti, sinun vai miehen? Ettet vain kilteyttäsi pohdi asiaa, jonka miehen pitäisi itse selvitellä? 

Ja mikä on ikänne? Yleensä tuollaiset ongelmat ovat alle kaksikymppisten, jotka eivät luota itseensä ja näkevät peilistä itsensä lähinnä äidin palautteen perusteella. Miehelläsi on kiva ja kannustava äiti ja sinulla joku sekopää, joka ei näe myönteisiä puoliasi.

Kunhan siitä aikuistutte, niin ymmärrätte ettei ihmisten mielipiteillä oikeasti ole väliä. Sitä varten hyvät parisuhteet toimivat, kun kaksi ihmistä viihtyvät keskenään kuin pohtivat mitä mieltä muut ovat.

Mies on 31 ja minä 30. Mies on komea ja menestynyt kun itse olen tavallinen nainen ns. seinäruusu. Kirjoitin aloitukseen ruma nainen, koska saamme usein kuulla siitä vaikka itse pidän itseäni viehättävänä kuitenkaan tuomatta itseäni esiin. Mies rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen, joten kumpikaan meistä ei kärsi huonosta itseluottamuksesta. Vain muiden ilkeät kommentit loukkaavat ja mies joutuu usein puolustamaan suhdettamme: monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi ja selän takana kuikuillaan kuinka ruma ja tavallinen olen. Tätä tapahtuu Suomessa että ulkomailla.

Vierailija
13/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kovasti vaivaa, niin eroa siitä superkomeasta miehestäsi. Eiköhän hänellekin tilanne ole aika raskas, jos koko ajan sinä koet olevasi ruma. 

Itse tehty ongelma.

Vierailija
14/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ryve itsesäälissä ja minulla sekä miehelläni on hyvä itseluottamus. On vain todella loukkaavaa kuulla ilkeitä kommentteja suoraan ja selän takana ja nämä kommentoijat ovat yleensä puolituttuja, joita emme ole nähneet aikoihin tai uusia ihmisiä. Mies esittelee joka kerta minut, koska moni luulee että mies on tullut juhliin yksin ellen ole heti vieressä seisomassa.

Byää Byää byää!! Itke itsesääliset itkusi ja aikuistu. Sen jälkeen otat tilan haltuusi selkä suorana tai sitten lipetattebtypwrissä kissaristiäisissä käymisen.

Toki myös ulkonäköä voi hieman yrittää saada asiallisemmaksi.

Vierailija
15/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi

Ketkä luulevat? Ai muissa pöydissä istuvat tulevat teille sanomaan kesken ruokailun, että kiva kun pomo on vienyt assistentin syömään, vai sanovat sen suureen ääneen niin, että koko sali kuulee? Enpä usko. Johan tuollaisen käytöksen huomaisivat muutkin ihmiset. Suomalaiset mököttävät omissa ruokapöydissään ravintoloissakin ja tuskin kehtaavat katsoa muita. Iso osa ihmisistä pohtii sitä, mitä muut miettivät heistä. 

Enkä usko hetkeäkään, että pöytävarausta tehdessä ravintolan työntekijät sanoisivat jotain tuollaista. 

Olet aika hyvin värikynää käyttänyt kommentissasi. 

Vierailija
16/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 31 ja minä 30. Mies on komea ja menestynyt kun itse olen tavallinen nainen ns. seinäruusu. Kirjoitin aloitukseen ruma nainen, koska saamme usein kuulla siitä vaikka itse pidän itseäni viehättävänä kuitenkaan tuomatta itseäni esiin. Mies rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen, joten kumpikaan meistä ei kärsi huonosta itseluottamuksesta. Vain muiden ilkeät kommentit loukkaavat ja mies joutuu usein puolustamaan suhdettamme: monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi ja selän takana kuikuillaan kuinka ruma ja tavallinen olen. Tätä tapahtuu Suomessa että ulkomailla.

Voi tsiisus, luetko nyt vähän liikaa Harlekiini-kirjoja tai katsot jotakin lällyleffoja? Saan sinusta sellaisen kirjastotäti -fiiliksen, sellaisen tiukkailmeisen värittömän ja hajuttoman kuivan laudan tyyppisen naisen. Myös Mr Beanin naisystävä on sellainen.

Vierailija
17/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä ilkeilijät ovat kateellisia. Ja olette ehkä sen verran erikoinen pari (heidän mielestään), että heitä jotenkin harmittaa onnenne.

Vierailija
18/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan käsittämättömältä käytökseltä. Sano joku esimerkki, mitä teille tai sulle on sanottu.

Ravintolassa minua on luultu miehen assistentiksi ja pyydetty maksamaan lasku firman pankkikortilla. Tarjoilijat ihmettelevät miksi mies maksaa minunkin tilauksen, koska luullaan assistentiksi. On myös ihmetelty miten assistentilla on varaa ostaa hienoja koruja ja laukkuja, vaikka kaiken olen hankkinut itse. Juhlissa on kommentoitu ettemme ole samalla tasolla, koska mies on komea ja voisi saada huomattavasti kauniimman ja tasokkaamman naisen kuin minunlaiseni rumiluksen.

Vierailija
19/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi

Ketkä luulevat? Ai muissa pöydissä istuvat tulevat teille sanomaan kesken ruokailun, että kiva kun pomo on vienyt assistentin syömään, vai sanovat sen suureen ääneen niin, että koko sali kuulee? Enpä usko. Johan tuollaisen käytöksen huomaisivat muutkin ihmiset. Suomalaiset mököttävät omissa ruokapöydissään ravintoloissakin ja tuskin kehtaavat katsoa muita. Iso osa ihmisistä pohtii sitä, mitä muut miettivät heistä. 

Enkä usko hetkeäkään, että pöytävarausta tehdessä ravintolan työntekijät sanoisivat jotain tuollaista. 

Olet aika hyvin värikynää käyttänyt kommentissasi. 

Ulkomailla että Suomessa, mies on ulkomaalainen ja en ole värittänyt tosi tarinaa. Viimeksi miehen yrityksen järjestämissä cocktail juhlissa kävi niin, että yritysvieras kommentoi minua rumaksi. Mies seisoi vieressä ja sanoi olevansa onnellinen minun lempeän vaimon kanssa. Itseluottamukseni on hyvä, mutta surettaa tällaiset kommentit joilla meitä kohti hyökätään.

Vierailija
20/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, luetko nyt vähän liikaa Harlekiini-kirjoja tai katsot jotakin lällyleffoja? Saan sinusta sellaisen kirjastotäti -fiiliksen, sellaisen tiukkailmeisen värittömän ja hajuttoman kuivan laudan tyyppisen naisen. Myös Mr Beanin naisystävä on sellainen.

Jos ihminen ei ole ensimmäisenä hakemassa huomiota on hän heti huono ja tylsä ihminen? Laittaudun juhliin ja pukeudun nätisti, mutta en ole tiukkapipo vaan hymyilen ja juttelen vieraiden kanssa. En piilottele itseäni tai pelkää vieraita, mutta en halua ylimääräistä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi