Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma nainen ja erittäin komea mies. Miten kestää ilkeät kommentit rumana naisena?

Vierailija
11.05.2019 |

Usein saan kuulla ihan suoraan tai selän takaa puhuttuna miten mies on päätynyt valitsemaan minunlaisen ruman naisen, jolla ei ole mitään tarjottavaa. Myönnän, että tällaiset kommentit satuttavat, eivät pelkästään minua mutta myös miestä. Mies rakastaa minua aitouteni, herkkyyteni ja luonnollisuuteni takia. Emme huutele suhteesta somessa tai muuallakaan, mutta erilaisissa tilaisuuksissa saamme kuulla ilkeitä kommentteja. Miten näihin pitäisi kommentoida?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa ja juhlissa siis kuulet tuollaista, eli toisten ihmisten alkoholin käytöllä on vaikutusta asiaan. Onnistuisiko vältellä tiettyjä juhlia, tiettyjä porukoita tai vaikka lähteä puolison kanssa kotiin ennen kuin ilta kääntyy tuollaiseen törppöjen mielipiteiden kuunteluksi?

Vierailija
22/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille arvostelijoille, että moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä. Siihen vedät rehevän naurun ja pyörittelee silmiä mielisairaasti. Eiköhän turhat kysymykset jää siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma, oikeasti, sinun vai miehen? Ettet vain kilteyttäsi pohdi asiaa, jonka miehen pitäisi itse selvitellä? 

Ja mikä on ikänne? Yleensä tuollaiset ongelmat ovat alle kaksikymppisten, jotka eivät luota itseensä ja näkevät peilistä itsensä lähinnä äidin palautteen perusteella. Miehelläsi on kiva ja kannustava äiti ja sinulla joku sekopää, joka ei näe myönteisiä puoliasi.

Kunhan siitä aikuistutte, niin ymmärrätte ettei ihmisten mielipiteillä oikeasti ole väliä. Sitä varten hyvät parisuhteet toimivat, kun kaksi ihmistä viihtyvät keskenään kuin pohtivat mitä mieltä muut ovat.

Mies on 31 ja minä 30. Mies on komea ja menestynyt kun itse olen tavallinen nainen ns. seinäruusu. Kirjoitin aloitukseen ruma nainen, koska saamme usein kuulla siitä vaikka itse pidän itseäni viehättävänä kuitenkaan tuomatta itseäni esiin. Mies rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen, joten kumpikaan meistä ei kärsi huonosta itseluottamuksesta. Vain muiden ilkeät kommentit loukkaavat ja mies joutuu usein puolustamaan suhdettamme: monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi ja selän takana kuikuillaan kuinka ruma ja tavallinen olen. Tätä tapahtuu Suomessa että ulkomailla.

Tuollainen suhde ei tule kauaa kestämään. Valitettavasti. Sinä väsyt ja mies väsyy, kun kokoajan pitää puolustella. Onko tuollaista suhdetta järkeä jatkaa, jossa kokoajan täytyy puolustella muille omaa suhdettaan.

Vierailija
24/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi

Ketkä luulevat? Ai muissa pöydissä istuvat tulevat teille sanomaan kesken ruokailun, että kiva kun pomo on vienyt assistentin syömään, vai sanovat sen suureen ääneen niin, että koko sali kuulee? Enpä usko. Johan tuollaisen käytöksen huomaisivat muutkin ihmiset. Suomalaiset mököttävät omissa ruokapöydissään ravintoloissakin ja tuskin kehtaavat katsoa muita. Iso osa ihmisistä pohtii sitä, mitä muut miettivät heistä. 

Enkä usko hetkeäkään, että pöytävarausta tehdessä ravintolan työntekijät sanoisivat jotain tuollaista. 

Olet aika hyvin värikynää käyttänyt kommentissasi. 

Ulkomailla että Suomessa, mies on ulkomaalainen ja en ole värittänyt tosi tarinaa. Viimeksi miehen yrityksen järjestämissä cocktail juhlissa kävi niin, että yritysvieras kommentoi minua rumaksi. Mies seisoi vieressä ja sanoi olevansa onnellinen minun lempeän vaimon kanssa. Itseluottamukseni on hyvä, mutta surettaa tällaiset kommentit joilla meitä kohti hyökätään.

Huumoria sinulta ainakin löytyy, kun tällaisia tuhkimotarinoita keksit ja tänne kirjoittelet! :D Pärjäile!

Vierailija
25/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika uskomattomalta, mutta uskon että syynä on kateus. Ulkonäkökeskeiset ihmiset keskittyvät pelkästään näyttämään hyvältä, jotta saisivat hyvännäköisen miehen. Heidän ajatuksiinsa ei yksinkertaisesti mahdu, että harmaa hiirulainen voisikin olla jonkun komistuksen puoliso, sen takia ovat niin ihmeissään. Tarkoituksena voi olla myös mollata sinua, että tajuaisit erota jotta jollain "parempitasoisella" olisi mahdollisuus noin komeaan mieheen.

Itse en välittäisi tuollaisten idioottien sanoista. Mutta kovin hyvä itsetunto teillä kummallakaan ei voi olla kun loukkaannutte noin muiden ihmisten mielipiteistä. Jos sinulla olisi hyvä itsetunto, niin tuollaisia kommentteja kuullessasi hymyilisit vain huvittuneena ja joko unohtaisit koko asian tai vaihtoehtoisesti katsoisit möläyttelijää tietävästi syvälle silmiin jotta tämä tajuaisi että joo, olet niin mahtava ihminen että olet saanut noin komean ja ihanan miehen. Kaikkein järkevintä on olla vastaamatta mitään, koska mitä siihen voi vastata kun idiootit aukovat päätään?

Minä olen lyhyt ja lihava, mieheni pitkä ja komea, mutta kukaan ei ole ikinä tullut sanomaan minulle tuollaista. Miehelleni kyllä (kun en ole paikalla) ovat jotkut jotain sanoneet, joille mieheni on vastannut että olen niin ihana ja mahtava ihminen että hän ei haluta erota ikinä. Se on ainakin miehelläni toiminut, on mennyt porukka hyvin hiljaiseksi, että ehkä miehesi voisi sanoa jotain tuollaista?

Vierailija
26/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on outoja tuttavia. Meillä on ihan sama tilanne; mies malli ja minä en harmaasta seinästä erotu. Mutta en ole koskaan kuullut kenenkään arvostelevan tai ihmettelevän.

Sama. Kukaan ei ole ääneen mitään sanonut. Mielessään jokainen saa mun puolestani ajatella mitä lystää.

Vierailija
27/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ap. Ei mies jaksa tuollaista suhdetta. Ei tule kauaa kestämään.

Vierailija
28/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano niille arvostelijoille, että moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä. Siihen vedät rehevän naurun ja pyörittelee silmiä mielisairaasti. Eiköhän turhat kysymykset jää siihen.

Eiköhän ap pyörittele silmiään mielisairaasti jo nyt, pieraisee röyhkästi, röyhtäilee rehevästi ja kaivelee hanuriaan söpösti. Hassu ap!

Vierailija
29/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo.

Vierailija
30/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma, oikeasti, sinun vai miehen? Ettet vain kilteyttäsi pohdi asiaa, jonka miehen pitäisi itse selvitellä? 

Ja mikä on ikänne? Yleensä tuollaiset ongelmat ovat alle kaksikymppisten, jotka eivät luota itseensä ja näkevät peilistä itsensä lähinnä äidin palautteen perusteella. Miehelläsi on kiva ja kannustava äiti ja sinulla joku sekopää, joka ei näe myönteisiä puoliasi.

Kunhan siitä aikuistutte, niin ymmärrätte ettei ihmisten mielipiteillä oikeasti ole väliä. Sitä varten hyvät parisuhteet toimivat, kun kaksi ihmistä viihtyvät keskenään kuin pohtivat mitä mieltä muut ovat.

Mies on 31 ja minä 30. Mies on komea ja menestynyt kun itse olen tavallinen nainen ns. seinäruusu. Kirjoitin aloitukseen ruma nainen, koska saamme usein kuulla siitä vaikka itse pidän itseäni viehättävänä kuitenkaan tuomatta itseäni esiin. Mies rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen, joten kumpikaan meistä ei kärsi huonosta itseluottamuksesta. Vain muiden ilkeät kommentit loukkaavat ja mies joutuu usein puolustamaan suhdettamme: monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi ja selän takana kuikuillaan kuinka ruma ja tavallinen olen. Tätä tapahtuu Suomessa että ulkomailla.

Siis millä tavalla tämä assistentiksi luuleminen ilmenee? Mulla ei ole hajuakaan, että mitä ihmiset jossain ravintolassa tai muissa julkisissa tiloissa musta kuvittelee, enkä huomaa jos joku sattuisi katsomaan vähän pidempään. Uskon kyllä, että olet saattanut kohdata omituisia kommentteja joiltain tutuilta, mutta että ihan vierailta random ihmisiltä ulkona? Jotain esimerkkejä kiitos. 

Vierailija
31/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jo tietää, että sillä on joko pahoja mt-ongelmia tai pieni muna.

Vierailija
32/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen suhde ei tule kauaa kestämään. Valitettavasti. Sinä väsyt ja mies väsyy, kun kokoajan pitää puolustella. Onko tuollaista suhdetta järkeä jatkaa, jossa kokoajan täytyy puolustella muille omaa suhdettaan.

Olemme olleet yhdessä jo pitkään, joista naimisissa kolmisen vuotta, että eroamassa emme ole. En minä väsy eikä mieskään, mutta miestä huolestuttaa miten voi suojella minua ikäviltä kommenteilta.

Vierailija
33/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sinua rumaksi kommentoijilta, että miksi he luulevat että sinua kiinnostaa heidän mielipiteensä asiasta? Ja perään että etkö tosiaan muuta sanottavaa / puhuttavaa keksinyt?

Vierailija
34/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa ihan käsittämättömältä minusta. Siis millaiset ihmiset ja missä tuollaisia kommentteja oikein laukovat? Minulle olisi ihan ennennäkemätön tilanne, että esim. juhlissa joku sanoisi toiselle päin naamaa että "olet ruma" tai "vaimosi on ruma". Siis mitäh?? En ole koskaan nähnyt tuollaista käytöstä keneltäkään missään. Se saa vähän epäilemään tämän aloituksen aitoutta.

Vierailija
35/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on outoja tuttavia. Meillä on ihan sama tilanne; mies malli ja minä en harmaasta seinästä erotu. Mutta en ole koskaan kuullut kenenkään arvostelevan tai ihmettelevän.

Sama. Kukaan ei ole ääneen mitään sanonut. Mielessään jokainen saa mun puolestani ajatella mitä lystää.

Eikä saa. Ajatukset paistaa läpi. Sitten pitää vain nostaa kissa pöydälle. Kysyt ihan suoraan siltä tutulta, että häiritseekö sitä jotenkin, että sulla on komea mies ja mielestään et ole ansainnut sitä? Sillä harvempi meistä on ruusu, mutta kukkasia te ootte kumpikin, niin sinä kuin tuo ilkeilijä. Ja annat lämpimän halauksen.

Vierailija
36/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä jo pitkään, joista naimisissa kolmisen vuotta, että eroamassa emme ole. En minä väsy eikä mieskään, mutta miestä huolestuttaa miten voi suojella minua ikäviltä kommenteilta.

Mistä sinä tiedät jaksaako mies tuollaista? 3 vuotta naimisissa ei tarkoita, että liitto jatkuu. Tuollainen suojelu suhteessa on todella erikoista. Tuskin miehellesikään on kiva, kun joutuu kokoajan tuollaisiin vaistoinkäymisiin. Ei ole oikein sinua eikä häntä kohtaan. Onko sinun mielestä tuollainen mukavaa sinulle itselle ja miehelle, jos tuollaista käytöstä pitää sietää jatkuvasti?

Vierailija
37/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö tuopilla naamaan. Sen jälkeen sen kommentoijankin naama on ruma.

Vierailija
38/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö tuopilla naamaan. Sen jälkeen sen kommentoijankin naama on ruma.

Ruma se oli jo alunperinkin, niinhän ne yleensä ovat. Ei menetetty mitään.

Vierailija
39/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa,että huoliteltu ”itse korunsa ja laukkunsa hankkinut” nainen olisi NIIN ruma,että se on ihan yleinen ihmettelyn aihe tai miehesi menestyvä yritysjohtaja ja vielä niin poikkeuksellisen komea

Mutta on esim Elina Knihtilä kommentoinut puolisoaan,joka oli Miehen työ ym. leffojen aikaan seksisymboli,että hän on komean miehen ruma muija.Minusta ovat hyvä,tosi tyylikäs pari.

Kyllähän sitä myös mietitiin,että millä lihaksilla Spede ja Hjallis saa kainaloon nuoria missejä tai Hugh Hefner.

Et ole siis yksin persoonallisen olemuksesi kanssa😊

Vierailija
40/84 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melkein sama tilanne. En tosin ajattele, että olisin ruma tai mies erityisen komea, mutta olemme täysin eripariset. Ei olla toisillemme sopivan näköinen pari. Mies on hyvännäköinen, urheileva ja minun ja varmaan joidenkin muidenkin silmää miellyttävä. Minä en ole urheilullinen ja olen persoonallisen näköinen, isokokoinen nainen. 

Synnärillä kätilö kysyi, että onko mieheni tulossa mukaan synnytykseen vaikka hän istui samassa odotusaulassa, yksi tuoli oli välissä ei istuttu vierekkäisissä..

Ravintoloissa meiltä aina kysytään tuleeko nämä samasta/erikseen, meitä selvästikään ei pidetä parina vaikka olisi tytär mukanamme

Pikkujouluista kotiuduttuamme taksikuskikin kysyi, että jaetaanko maksu. Eikai tätä ikinä kysytä? Omaan kotiin tulevilta..

Joskus naiset katselevat avoimesti miestäni flirttaillen, vaikka hän ei ole flirtti ja olen hänen seurassaan. Ihan kuin en olisikaan mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi