Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma nainen ja erittäin komea mies. Miten kestää ilkeät kommentit rumana naisena?

Vierailija
11.05.2019 |

Usein saan kuulla ihan suoraan tai selän takaa puhuttuna miten mies on päätynyt valitsemaan minunlaisen ruman naisen, jolla ei ole mitään tarjottavaa. Myönnän, että tällaiset kommentit satuttavat, eivät pelkästään minua mutta myös miestä. Mies rakastaa minua aitouteni, herkkyyteni ja luonnollisuuteni takia. Emme huutele suhteesta somessa tai muuallakaan, mutta erilaisissa tilaisuuksissa saamme kuulla ilkeitä kommentteja. Miten näihin pitäisi kommentoida?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma, oikeasti, sinun vai miehen? Ettet vain kilteyttäsi pohdi asiaa, jonka miehen pitäisi itse selvitellä? 

Ja mikä on ikänne? Yleensä tuollaiset ongelmat ovat alle kaksikymppisten, jotka eivät luota itseensä ja näkevät peilistä itsensä lähinnä äidin palautteen perusteella. Miehelläsi on kiva ja kannustava äiti ja sinulla joku sekopää, joka ei näe myönteisiä puoliasi.

Kunhan siitä aikuistutte, niin ymmärrätte ettei ihmisten mielipiteillä oikeasti ole väliä. Sitä varten hyvät parisuhteet toimivat, kun kaksi ihmistä viihtyvät keskenään kuin pohtivat mitä mieltä muut ovat.

Mies on 31 ja minä 30. Mies on komea ja menestynyt kun itse olen tavallinen nainen ns. seinäruusu. Kirjoitin aloitukseen ruma nainen, koska saamme usein kuulla siitä vaikka itse pidän itseäni viehättävänä kuitenkaan tuomatta itseäni esiin. Mies rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen, joten kumpikaan meistä ei kärsi huonosta itseluottamuksesta. Vain muiden ilkeät kommentit loukkaavat ja mies joutuu usein puolustamaan suhdettamme: monta kertaa ollessamme ulkona syömässä minua luullaan miehen assistentiksi ja selän takana kuikuillaan kuinka ruma ja tavallinen olen. Tätä tapahtuu Suomessa että ulkomailla.

On taas säälittävä naisvihaprovo.

Voi luoja.

Olet ilmeisesti täyserakko, kun ei sulla ole mitään hajua, miten ja mitä ihmiset eivät sano toisilleen.

Vierailija
82/84 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano takaisin jotain, vaikka että "etpä itsekään ole kovin hehkeä" tmv. Tai sitten voit katsoa arvostelijaa päästä varpaisiin ja näyttää säälivän häntä, kun sitten "huomaat" että hän huomasi mittailusi, ota säälivä hymy kasvoillesi ja jatka matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeella äijällä on sussa ns. varma himahoitsu, joka ei petä kun ei kukaan sua kyttää.

Itse voi panna mallitason misuja reissuillaan huolettomana.

Vierailija
84/84 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jenkki voi olla komea värittömiin suomalaisiin verrattuna. Usassa sulautuu joukkoon. Minä sulaudun Suomessa massaan. Ulkomailla heleä vaaleus pistää silmään.

Olen vaalea vain ihonväriltäni mutta en ole blondi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi