Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira puri sivullisia, omistaja ei saanut kiinni, poliisi ampui koiran - koiranomistaja haluaa poliisilta selvityksen, miksi koira ammuttiin

Vierailija
10.05.2019 |

https://yle.fi/uutiset/3-10776850?fbclid=IwAR27aZ2_j0ttHZt_PU2YPps6mUh-…

Milloin noille koiranomistajille saadaan valot päälle?

Kommentit (95)

1/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten koirien omistajille ei saada valoja päälle.

Eikös noissa rescue yhdistyksissä ole koirille sääntö että niitä ei saa lopettaa ilman terveydellisiä syitä

Vierailija
2/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava se on omistajan olla tuota mieltä, kun ei tarvitse korvata sairaalakuluja koiran puremista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koira on KILTTI, mutta arka"?? Näykkii kulkiessaan. Tuskin ne ihmiset on siihen hirveästi ottanut kontaktia. Rescuekoiran purema vähän epäilyttää. Itase menisin yksityiselle otattamaan kaikki mahdolliset testit. Tiedä, siis tiedän että (samanPentueen) Koiria tuodaa Suomeen yhdellä passilla. Kukaan ei takaa, että muut asiat on kunnossa.

Vierailija
5/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on täynnä ilmoituksia karanneista koirista. Miksi?

Vierailija
6/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspohjaiseen selvitykseen on poliisin aikaa hyvä laittaa.

Vierailija
7/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmisiä purreet koirat tulisi lopettaa, koska koira ei ole ollut omistajansa hallinnassa.

Vierailija
8/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että vain näykki, ei purrut? Miksiköhän sitten ihminen joutui sairaalahoitoon...

Vierailija
9/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jutun perusteella vaikuttaa siltä että tyttö ei ollut ihan kypsä koiranomistajaksi. Lapsille riittää se, että yritti parhaansa lopputuloksesta huolimatta mutta silloin vastuut eivät voi olla kummoisia. Aikuisen, isosta eläimestä vastaavan ei pitäisi kysellä tuollaisia.

Vierailija
10/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan koiria yli kaiken ja itselläni on 2 koiraa jotka todella rakkaita ja tärkeitä.

Mä olen myös kerran meinannut joutua kaltoinkohdellun ja pelokkaan koiran hyökkäyksen kohteeksi. Yhdessä kyläpaikassa kerran oli tälläinen ja mä muistan vieläkin kun syyttä lähti lähestymään.

Arka koira ei ’näyki’. Se puree. Pureva koira ei sovellu elämään ja ei AINAKAAN kaupunkiin. Jossain maalla missä ei ole ihmisiä niin se voi vielä olla jotenkin mahdollista.

Poliisi toimi täysin oikein.

Vierailija
11/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan koiria yli kaiken ja itselläni on 2 koiraa jotka todella rakkaita ja tärkeitä.

Mä olen myös kerran meinannut joutua kaltoinkohdellun ja pelokkaan koiran hyökkäyksen kohteeksi. Yhdessä kyläpaikassa kerran oli tälläinen ja mä muistan vieläkin kun syyttä lähti lähestymään.

Arka koira ei ’näyki’. Se puree. Pureva koira ei sovellu elämään ja ei AINAKAAN kaupunkiin. Jossain maalla missä ei ole ihmisiä niin se voi vielä olla jotenkin mahdollista.

Ja tämä mun kyläpaikan koira oli siis tavallaan rescuekoira. Oli kohdeltu huonosti edellisessä kodissaan ja leimaantui täysin tähän uuteen omistajaansa joka kohteli koiraa siis hyvin.

Siitä vissiin jäänyt araksi ja ei luottanut kehenkään.

Vierailija
12/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmisiä purreet koirat tulisi lopettaa, koska koira ei ole ollut omistajansa hallinnassa.

Entä jos koira on lyhyessä hihnassa ja omistaja kieltää lähestymästä mutta silti työnnetään kädet koiran naamaan ja saadaan hampaasta?

Vierailija
13/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon jutun perusteella vaikuttaa siltä että tyttö ei ollut ihan kypsä koiranomistajaksi. Lapsille riittää se, että yritti parhaansa lopputuloksesta huolimatta mutta silloin vastuut eivät voi olla kummoisia. Aikuisen, isosta eläimestä vastaavan ei pitäisi kysellä tuollaisia.

Tyttö? Omistaja on keski-ikäinen nainen.

Vierailija
14/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille vaaralliset koirat lopetettaviksi ja vastuuton koiranomistaja eläimenpitokieltoon sekä suoraan vastuulliseksi koiransa edesottamuksista. Linnaan lapsen pahoinpitelystä ja korvaukset päälle niin silloin homma menisi oikein.

Vierailija
15/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistajahan ei ole se, joka teki sen päivityksen Facebookiin vaan kyseisen tekstin kirjoitti joku rescue yhdistyksen tyyppi. Eli se joka vauhkosi poliisin toiminnasta ei ollut omistaja, joka ilmeisesti ymmärsi poliisin toiminnan.

Siitä olen samaa mieltä, että jos omistaja ei saa pidettyä koiraansa kurissa ja estämään karkailut niin on kykenemätön koiranomistaja.

Vierailija
16/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin tyhmälle ihmiselle sallitaan koiran pito?

Vierailija
17/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koira on KILTTI, mutta arka"?? Näykkii kulkiessaan. Tuskin ne ihmiset on siihen hirveästi ottanut kontaktia. Rescuekoiran purema vähän epäilyttää. Itase menisin yksityiselle otattamaan kaikki mahdolliset testit. Tiedä, siis tiedän että (samanPentueen) Koiria tuodaa Suomeen yhdellä passilla. Kukaan ei takaa, että muut asiat on kunnossa.

Koira oli 3vuotias. Jo pentuna suomeen tullut joten eiköhän sillä ollut kaikki rokotukset kunnossa.

Vierailija
18/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dobbien muistokynttilä on jo viety Sykekadulle.

Vierailija
19/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maallakin on ihmisiä. Mutta lenkilläkin pitää kiertää pikkutiet kaukaa, koska voi olla vapaana koiria...

Vierailija
20/95 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisi myös väkivaltaiset avohoitopotilaatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi