Haluaako joku jutella masentuneen kilttiksen kanssa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet masentunut?
Kun ei tänäkään kesänä taida kumppania löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Tässähän tämä. Pastaa taidan kohta tehdä ja aamulla töihin. Arkista aherrusta.
Minkä ikäinen olet ( jos saa kysyä). Itse olen 25-vuotias. Minullakaan ei ole kumppania, mutta en sitä toisaalta ainakaan nyt kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ( jos saa kysyä). Itse olen 25-vuotias. Minullakaan ei ole kumppania, mutta en sitä toisaalta ainakaan nyt kaipaa.
Kymmenisen vuotta vanhempi...
Oletko joskus tosissasi yrittänyt hakea kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Joskus. Mutta en taida olla kovin kiinnostava.
Olen aina miettinyt tätä, että onko kilttiksillä kavereita, joilla tyttöystävä? Naiset pystyy erittäin helposti hommaamaan treffit kilttikselle ja auttamaan maaliinkin. Jos saat sen kaverin tyttöystävän puolellesi, niin se hommaa sulle seuraa salamannopeudella ja tarvittaessa auttaa jatkokarikoissakin.
Nimimerkki: tämän useita kertoja tehnyt tyttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Tässähän tämä. Pastaa taidan kohta tehdä ja aamulla töihin. Arkista aherrusta.
Ok. Minäkään en löydä kumppania, mutta se ei ole syy masennukseeni. Vaan se kun olen menettänyt elämästäni kaiken minkä tunsin omaksi elämäkseni, läheiset, lemmikkieläimeni, ainoa läheinen on vakavasti sairas, itse kävin vaikeita sairauksia läpi viime vuodet ja nyt pisteenä iin päällä sain syöpädiagnoosin. Minä tein bataattiranskalaisia ja töihin en mene kun lääkäri patisti saikulle.
Mitä unelmia sinulla on? Tai mitä ajattelet tekeväsi kesällä? Itse tahtoisin joskus ulkomaille ja kesä varmaan menee aika tavallisesti. Minulla ei ole paljon seuraa, joten ei tule oikein yksin lähdettyä mihinkään. Siinä mielessä kesä välillä ikävää aikaa, kun haluaisi tehdä niin paljon asioita.
Minä voisin :)
Onko sulla ikinä ollut kumppania?
Jos ei, niin mistä luulet sen johtuvan?
Mistä asioista sä nautit ja saat iloa elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus. Mutta en taida olla kovin kiinnostava.
Sitä pitää yrittää jatkuvasti jos haluaa onnistua. Siinä mielessä se on samanlainen asia kuin työpaikan haku.
Masentuneelta pitää aina ensiksi kysyä: "Koska olet ajatellut tehdä itsemurhan?" Vähemmän tärkeät asiat käsitellään sitten hieman myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. Tulen kyllä hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta aika iso kynnys on yrittää "iskeä" ketään, eikä sellaisia luontevia tilaisuuksia oikein aikuisiällä tulekaan. Tietääkseni kukaan ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut ja jos olen itse ollut kiinnostunut, niin se on sitten nopeasti osoittautunut yksipuoleiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin suuria nautinnon ja ilon lähteitä. Yritän nauttia jostain arjen pienistä asioista. Luonnossa liikkumisesta tai vaikka hyvästä ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä unelmia sinulla on? Tai mitä ajattelet tekeväsi kesällä? Itse tahtoisin joskus ulkomaille ja kesä varmaan menee aika tavallisesti. Minulla ei ole paljon seuraa, joten ei tule oikein yksin lähdettyä mihinkään. Siinä mielessä kesä välillä ikävää aikaa, kun haluaisi tehdä niin paljon asioita.
Joo, no työ pitää mut järjissäni ja sillain en varsinaista pitkää lomaa edes kaipaa. Joku kotimaan reissu varmaan Lappiin patikoimaan.
Missäpäin asut ja mitä teet työksesi? Toi aiempi vinkki kavereiden tyttöystävien kautta kumppanin löytäminen voisi toimiakin!
Vierailija kirjoitti:
No ei ole oikeastaan unelmia enää. Kumppanin löytäminen ja lasten saaminen olivat aiemmin, mutta en jaksa enää unelmoida mahdottomasta.
Mitä kuuluu?