Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku jutella masentuneen kilttiksen kanssa?

Vierailija
09.05.2019 |

?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus tosissasi yrittänyt hakea kumppania?

Joskus. Mutta en taida olla kovin kiinnostava.

Ihmisistä useimmiten "kiinnostavan" tekee se, että on joku oma juttu. Semmonen palo ja säihke mikä sytyttää silmät ja mielen. Joku mistä on kiinnostunut ja mitä kohti menee. Sielun sisäinen elämä.

Kaikissa on jotain kiinnostavaa kun pinnan alle pääsee, kaikissa on jotain erikoista ja omanlaista. Jokaisella on unelmia, salaisuuksia, haluja jne. Kaikista saa kirjoitettua jännittävän tarinan, kun käyttää sanavarastoa oikein.

Koetko, että olet vastaanottavainen toisen ajatuksille ja uskallatko avautua omistasi?

Mikä sun juttus on?

Vierailija
22/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Masentuneelta pitää aina ensiksi kysyä: "Koska olet ajatellut tehdä itsemurhan?" Vähemmän tärkeät asiat käsitellään sitten hieman myöhemmin.

Itse pitää vastata tähän. Minä mietin itsemurhaa lähes joka päivä, mutta silti en ainakaan vielä halua sitä toteuttaa. Jos saisin euron aina, kun mietin niin varmaan olisi jo kiva summa säästössä. Siinä mielessä nämä ajatukset ovat ihan tuttuja ja saattaa se ikävä ajatus vaan iskeä nopeasti, mutta onneksi pystyn siirtymään muihin mietteisiin ainakin tällä hetkellä. Ja olen ole ap enkä edes muutenkaan kovin masentunut. Nämä samat ajatukset vaan mielessä jo monia vuosia, mutta minulla ei ole mitään hätää silti. En vaan omaa suurta elämänhalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut ja mitä teet työksesi? Toi aiempi vinkki kavereiden tyttöystävien kautta kumppanin löytäminen voisi toimiakin!

Pääkaupunkiseudulla. Asiakastyötä, kouluttamista yms., reissaan aika paljon. Pidän siitä, että työssäni tapaan ihmisiä. Ristiriitaista, että asiakkaat kyllä tuntuvan tykkäävän minusta, mutta kukaan ei kuitenkaan tykkää minusta "sillain".

Vierailija
24/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut ja mitä teet työksesi? Toi aiempi vinkki kavereiden tyttöystävien kautta kumppanin löytäminen voisi toimiakin!

Pääkaupunkiseudulla. Asiakastyötä, kouluttamista yms., reissaan aika paljon. Pidän siitä, että työssäni tapaan ihmisiä. Ristiriitaista, että asiakkaat kyllä tuntuvan tykkäävän minusta, mutta kukaan ei kuitenkaan tykkää minusta "sillain".

Oletko aivan varma, että osaat erottaa sen, jos joku nainen tykkää sinusta "sillain"? Naiset nimittäin saattaa tykätä aika paljonkin "sillain", mutta eivät sano tai näytä sitä kovin suoraan.

Vierailija
25/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sinussa sitten on vikana? Jos kerran sinusta tykätään ihmisenä paljonkin ja itse tykkäät muista ihmisistä. Ja sinulla on sellainen työ, joka naisten silmissä on ihan arvostettava työ. Ja asut alueella, jossa on valtavasti kumppania etsiviä naisia. 

-oletko niin masentunut, että se paistaa sinusta kilometrien päähän?

-oletko todella lyhyt (alle 164 cm) tai todella laiha (alle 60 kg)?

-oletko niin epätoivoinen, että naiset säikähtää sitä?

-etkö vain osaa tehdä aloitetta?

Vierailija
26/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut uusia harrastuksia? Nettitreffejä? Vaikka tanssi tai crossfit?

Oletko vaan liian kiireinen?

Ehkä naiset ajattelee, että työ on liian tärkeää sulle ja olet liian kiireinen.

Oletko luonteeltasi enemmän hymyilevä vai tosikko?

Vierailija
27/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma, että osaat erottaa sen, jos joku nainen tykkää sinusta "sillain"? Naiset nimittäin saattaa tykätä aika paljonkin "sillain", mutta eivät sano tai näytä sitä kovin suoraan.

No en ainakaan ole koskaan ollut tietoinen, että kukaan olisi ollut kiinnostunut. Tai joskus peruskoulussa joo, mutta ei sen jälkeen.

Vierailija
28/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet tavallaan jo ihan "onnistunut" ihminen jos pystyt tekemään työtä, jossa pitää olla asiakkaiden kanssa tekemisissä ja tapaat monia ihmisiä. Ja jos vielä asiakkaatkin pitävät sinusta. Itse olen ujo nuori nainen, joka ei uskalla helposti tutustua muihin ja en voisi kuvitella työtä, jossa pitäisi olla monien ihmisten kanssa tekemisissä. Siinä mielessä minusta sinulla on vielä hyvin mahdollisuuksia kumppanin saamiseen. Itse en tällä hetkellä pysty luottamaan oikein keneenkään ja muutenkin elämässä ollut paljon ikäviä ihmisiä. Tämän takia en voi toivoa kumppania ja en osaa luontevasti tutustua muihin. Minusta sinulla voisi vielä olla toivoa. Itse en ainakaan edes uskalla lähestyä ihmisiä, vaikka tahtoisinkin ja siinä mielessä on ihmettele miksi olen sinkku.

Vierailija
29/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sinussa sitten on vikana? Jos kerran sinusta tykätään ihmisenä paljonkin ja itse tykkäät muista ihmisistä. Ja sinulla on sellainen työ, joka naisten silmissä on ihan arvostettava työ. Ja asut alueella, jossa on valtavasti kumppania etsiviä naisia. 

Olen ihan keskimittainen ja -painoinen.

En taida vaan osata tehdä aloitetta. Kun aina aiemmin ihastus on aina ollut yksipuolista, niin kai se vähän sellainen pidä tunkkis -asenne... ehkä.

Vierailija
30/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle sopisi sellainen tavallinen, rauhallinen, "maanläheinen" nainen, joka on myös kiltti, joka harrastaa patikointia ja Lapin vaelluksia ja tykkää hyvästä ruoasta (jonka sinä kokkaat sille nuotiolla). Noin 32-37 -vuotias. Sanoisin, että sellaisia on paljon vapaana, mutta heitä voi olla vaikea löytää kun eivät ehkä kulje bilettämässä pintaliitopaikoissa tms. Nettideitin kautta voisi onnistaa. Luulen, että suuri osa heistä on siellä kuvattomina.

Vierailija
31/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan keskimittainen ja -painoinen.

En taida vaan osata tehdä aloitetta. Kun aina aiemmin ihastus on aina ollut yksipuolista, niin kai se vähän sellainen pidä tunkkis -asenne... ehkä.

Ensimmäisenä sinun pitää ymmärtää, siis silleen syvällisesti sisäistää, että muut (sinulle vielä tuntemattomat) naiset eivät liity siihen, että joku nainen on joskus antanut sinulle pakit tai joku nainen ei ihastunut sinuun vaikka sinä häneen. Älä "kosta" sitä muille naisille. Sano "pidä tunkkis" vain niille, jotka ovat antaneet sinulle pakit. Kaikkiin muihin vapaisiin naisiin suhtaudu avoimin mielin ja positiivisesti. He eivät liity mitenkään siihen, että joku joskus ei ihastunut sinuun. Ja se, että joku joskus ei ihastunut sinuun, se ei tarkoita, että joku toinen ei ihastuisi sinuun tänään.

Vierailija
32/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan ole koskaan ollut tietoinen, että kukaan olisi ollut kiinnostunut. Tai joskus peruskoulussa joo, mutta ei sen jälkeen.

Peruskoulussa, tai siis teininä, naiset (tytöt) osoittaa sen kiinnostuksensa ihan erilailla kuin aikuisena. Silloin teininä sitä tuijotettiin ja punasteltiin ja sellaista. Aikuisena naisen kiinnostus voi näkyä vaikka niin, että hän kyselee sinulta asioita sinusta, yrittää tutustua, vaikuttaa pitävän sinusta ihmisenä tai viihtyvän seurassasi. Ja sitten kun jo vähän tunnette, niin hän ei kavahda metrin päähän, jos vahingossa hipaiset häntä ohimennen.

Vierailija
33/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle sopisi sellainen tavallinen, rauhallinen, "maanläheinen" nainen, joka on myös kiltti, joka harrastaa patikointia ja Lapin vaelluksia ja tykkää hyvästä ruoasta (jonka sinä kokkaat sille nuotiolla). Noin 32-37 -vuotias. Sanoisin, että sellaisia on paljon vapaana, mutta heitä voi olla vaikea löytää kun eivät ehkä kulje bilettämässä pintaliitopaikoissa tms. Nettideitin kautta voisi onnistaa. Luulen, että suuri osa heistä on siellä kuvattomina.

Minä olen aika paljon tällaisen kaltainen. Olen vaan paljon nuorempi. En koskaan ole viihtynyt baareissa. Rakastan eläimiä ja luontoa sekä rauhallisuutta muutenkin. Muuten olen empaattinen, kiltti ja vähän ujo nainen. Eli kyllä meitä on. 

Vierailija
34/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luonnehdit itseäsi kilttikseksi? Uskotko kiltteyden olevan syy sinkkuuteesi?

Vierailija
35/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aika paljon tällaisen kaltainen. Olen vaan paljon nuorempi. En koskaan ole viihtynyt baareissa. Rakastan eläimiä ja luontoa sekä rauhallisuutta muutenkin. Muuten olen empaattinen, kiltti ja vähän ujo nainen. Eli kyllä meitä on. 

No anna ap:lle vinkki että mistä sinut tai sinunlaiset voisi löytää ja tutustua seurustelumielessä.

Vierailija
36/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luonnehdit itseäsi kilttikseksi? Uskotko kiltteyden olevan syy sinkkuuteesi?

No koskaan olen kiltti ja vähän ujo! :) En sillain näkyvästi ujo, mutta kuitenkin. Eikä  kiinnosta mikään äijäily, viinanjuonti, ralliurhelilu, tupakointi, jääkiekko jne.

Vierailija
37/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena naisen kiinnostus voi näkyä vaikka niin, että hän kyselee sinulta asioita sinusta, yrittää tutustua, vaikuttaa pitävän sinusta ihmisenä tai viihtyvän seurassasi. Ja sitten kun jo vähän tunnette, niin hän ei kavahda metrin päähän, jos vahingossa hipaiset häntä ohimennen.

Ei tuo juuri poikkea sellaisen naisen käytöksestä, joka haluaa muuten vain olla ystävällinen tai jutella. Siksi näistä asioista on hyvin vaikea päästä kärryille varsinkin jos ei ole juuri kokemusta.

Vierailija
38/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koskaan olen kiltti ja vähän ujo! :) En sillain näkyvästi ujo, mutta kuitenkin. Eikä  kiinnosta mikään äijäily, viinanjuonti, ralliurhelilu, tupakointi, jääkiekko jne.

No sinähän kuulostat ihan mukavalta. En minä ole ainakaan koskaan innostunut miehistä, joita kiinnostaa ralliurheilu, lätkä, futis, viina, tupakka tms. Ainakin itse tykkään viinattomista miehistä, jotka viihtyy Nuuksiossa lätkäkatsomon sijaan. Vähän ujokin saa olla, kunhan ei todella ujo niin ettei uskalla edes jutella. 

Vierailija
39/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei masentunut kilttis, oletko ajatellut että voisit nostaa itsesi pois kilttiksen asemasta, lukea miten kehittää sosiaalisia taitoja, löytää jokin itselle mielenkiintoinen harrastus, joka nostaisi itseluottamusta, mielialaa ja kuntoa? Lopettaa palstailun, katkeroitumisen ja sen sijasta alkaa tehdä elämästä mielekkäämpää ihan itseäsi varten? (naiset tulee kyllä perässä)

t. masis kilttinainen(?) jolla kesälle yllämainitut tavoitteet.

Vierailija
40/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna ap:lle vinkki että mistä sinut tai sinunlaiset voisi löytää ja tutustua seurustelumielessä.

Se onkin sitten vaikeaa. En voi ajatella käyttäväni mitään tinderia yms ja muutenkin uusiin ihmisiin tutustuminen vaikeaa. Itse en myöskään paljon käy paikoissa missä tapaisi uusia ihmisiä. Tämän vuoksi ehkä kaltaisiani on vähän vaikea löytää. Itse varmaan tutustun töissä tai jossain koulussa parhaiten ihmisiin. Siellä vaan money ovat "vääränikäisiä", varattuja tai muuten eivät kiinnostu minusta, vaikka itsellä olisikin halua tutustua. Tämän vuoksi minulla ei ole vastausta tähän. Ehkä joku harrastus, jossa tapaisi samanhenkisiä ihmisiä olisi hyvä keino kohdata sellainen samantyylinen ihminen. Tietysti ne ikäkysymykset ja varattujen mahdollisuus liittyvät niihinkin paikkoihin.  Ehkä pitäisi pysyä hiljaa, kun omat kokemukset niin vähäisiä ja nuori olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä