Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku jutella masentuneen kilttiksen kanssa?

Vierailija
09.05.2019 |

?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luonnehdit itseäsi kilttikseksi? Uskotko kiltteyden olevan syy sinkkuuteesi?

No koskaan olen kiltti ja vähän ujo! :) En sillain näkyvästi ujo, mutta kuitenkin. Eikä  kiinnosta mikään äijäily, viinanjuonti, ralliurhelilu, tupakointi, jääkiekko jne.

Musta kiltit ja vähän ujot on suloisia ja mielenkiintoisia. Jos se ei tarkoita palstan katkeroitunutta naisviha kilttimiestä.

Vierailija
42/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena naisen kiinnostus voi näkyä vaikka niin, että hän kyselee sinulta asioita sinusta, yrittää tutustua, vaikuttaa pitävän sinusta ihmisenä tai viihtyvän seurassasi. Ja sitten kun jo vähän tunnette, niin hän ei kavahda metrin päähän, jos vahingossa hipaiset häntä ohimennen.

Ei tuo juuri poikkea sellaisen naisen käytöksestä, joka haluaa muuten vain olla ystävällinen tai jutella. Siksi näistä asioista on hyvin vaikea päästä kärryille varsinkin jos ei ole juuri kokemusta.

Se olikin pointtini juuri, että naisista voi olla vaikea nähdä, että haluaako ne tutustua kaverina vai "sillain". Mutta kyllä sinä voit sen oman kiinnostuksesi kertoa vaikka et olisi varma onko nainen kiinnostunut.

Yrität varmaan pelata liian varman päälle ja pelkäät pettymyksiä. Ei voi voittaa jos ei uskalla pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mitä menetät, jos teet aloitteen kiinnostavan naisen suuntaan?

Vierailija
44/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä aikuiset miehet nykyään tekevät aloitteita "turvallisesti"?

Vierailija
45/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Olen sinua parikymmentä vuotta vanhempi. Tosin löysin itelleni parikymmentä vuotta nuoremman puolison. Kaikkea hyvää sulle ja yritystä! Älä lannistu.

Vierailija
46/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luonnehdit itseäsi kilttikseksi? Uskotko kiltteyden olevan syy sinkkuuteesi?

No koskaan olen kiltti ja vähän ujo! :) En sillain näkyvästi ujo, mutta kuitenkin. Eikä  kiinnosta mikään äijäily, viinanjuonti, ralliurhelilu, tupakointi, jääkiekko jne.

No sinähän kuulostat ihan mukavalta. En minä ole ainakaan koskaan innostunut miehistä, joita kiinnostaa ralliurheilu, lätkä, futis, viina, tupakka tms. Ainakin itse tykkään viinattomista miehistä, jotka viihtyy Nuuksiossa lätkäkatsomon sijaan. Vähän ujokin saa olla, kunhan ei todella ujo niin ettei uskalla edes jutella. 

Minäkään en juo alkoholia lähes ollenkaan. Muuten olen silti urheiluhullu ja jääkiekko ollut tärkeä laji katsoa joka vuosi. Silti pidän luonnosta ja arvostan muuten niitä "kilttejä" miehiä ja uskon, että tulisin paremmin sellaisen kanssa toimeen. Joten ehkä se rakkaus jääkiekkoon sallitaan. 

Vierailija
47/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeinpä missä vain voi tehdä. Ehkä uimahallissa ei, se olisi vähän creepyä. Eikä työpalaverissa. :D Mutta mikäpäs tuossa muuten, itse en ainakaan ole fiksuista aloitteista pahakseni laittanut.

Vierailija
48/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tuon kiltteyden olevan syy sinkkuuteesi? Siis tällä palstalla kilttiksiksi itseään kutsuvat miehet lähes poikkeuksetta uskovat olevansa sinkkuja kiltteytensä vuoksi. Siksi että heidän mukaansa naisille kelpaa vain roistot ja pelimiehet. Ajatteletko sinä näin?

Vierailija
49/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttikset on pahimpia pervoja heti kun irti päästää. Oli sitten kilttis mies tai nainen

Vierailija
50/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo ? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeinpä missä vain voi tehdä. Ehkä uimahallissa ei, se olisi vähän creepyä. Eikä työpalaverissa. :D Mutta mikäpäs tuossa muuten, itse en ainakaan ole fiksuista aloitteista pahakseni laittanut.

Tuo riippuu tosi paljon ihmisestä. Jotkut miehet pystyy luontevasti tuohon ilman, että vaikuttavat lainkaan metoolta. Toisilta se ei vaan luonnistu ja silloin lähestymiskiellon pelossa on parempi olla yrittämättä.

Vierailija
51/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle ap ja onnea kumppanin etsintään. 

Vierailija
52/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tuon kiltteyden olevan syy sinkkuuteesi? Siis tällä palstalla kilttiksiksi itseään kutsuvat miehet lähes poikkeuksetta uskovat olevansa sinkkuja kiltteytensä vuoksi. Siksi että heidän mukaansa naisille kelpaa vain roistot ja pelimiehet. Ajatteletko sinä näin?

No ei roistot, mutta kyllä uskon ja kokemuksesta tiedän, että ne jotka osaavat "itsensä myydä" niin pärjää. Ja kiltit siellä takarivissa ei sitten oikein saa ääntään kuuluviin.

Vierailija
53/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

💓

Vierailija
54/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttikset on pahimpia pervoja heti kun irti päästää. Oli sitten kilttis mies tai nainen

Omat "pervoudet" liittyvät lähinnä seksiin ja tuskin olisin niitäkään juttuja nyt heti toiselle ehdottamassa. Menisi varmaan todella paljon aikaa ennenkuin edes kehtaisin mitään puhua.

Vierailija
55/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo ? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "turvallisesti"? Mitä tarkoitat turvallisella? Haluatko takuun ettet saa koskaan pakkeja? Tai takuun siitä ettei kukaan anna pakkeja tylysti? Vai mitä?

Vastauksena kysymykseesi sanoisin että asiallisia aloitteita voi periaatteessa tehdä ihan missä vaan vapaa-ajalla nykyisin ihan yhtä turvallisesti kuin ennenkin. Työelämässä olisin normaalia varovaisempi aloitteiden teon suhteen. Ainakin antaisin tilanteen ns. kehittyä rauhassa ennen suoraa aloitetta.

Vierailija
56/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä useimmiten "kiinnostavan" tekee se, että on joku oma juttu. Semmonen palo ja säihke mikä sytyttää silmät ja mielen. Joku mistä on kiinnostunut ja mitä kohti menee.

Minulla on ollut oma intohimoinen juttu (harrastus), eikä silti kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.

T. M36

Vierailija
57/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

💓

Ole hyvä 😊   

Vaikutat kivalta ihmiseltä muutenkin. Olisi kiva tutustua ja sanon tämän ihan tosissani. Senkin vuoksi toivon todella, että löydät vielä jonkun mukavan ihmisen elämääsi.

Vierailija
58/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ihanalta ainakin näiden kommenttiien perusteella.

Vierailija
59/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä sinun pitää ymmärtää, siis silleen syvällisesti sisäistää, että muut (sinulle vielä tuntemattomat) naiset eivät liity siihen, että joku nainen on joskus antanut sinulle pakit tai joku nainen ei ihastunut sinuun vaikka sinä häneen. Älä "kosta" sitä muille naisille. Sano "pidä tunkkis" vain niille, jotka ovat antaneet sinulle pakit. Kaikkiin muihin vapaisiin naisiin suhtaudu avoimin mielin ja positiivisesti. He eivät liity mitenkään siihen, että joku joskus ei ihastunut sinuun. Ja se, että joku joskus ei ihastunut sinuun, se ei tarkoita, että joku toinen ei ihastuisi sinuun tänään.

Jos 99/100 naisista on antanut pakit, voidaan jo yleisesti puhua, ettei ko. mies kiinnosta _naisia_. Silloin ei ole ihme jos masentuu, varsinkin jos itse ei tiedä missä vika on.

Vierailija
60/67 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#metoo ? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuu tosi paljon ihmisestä. Jotkut miehet pystyy luontevasti tuohon ilman, että vaikuttavat lainkaan metoolta. Toisilta se ei vaan luonnistu ja silloin lähestymiskiellon pelossa on parempi olla yrittämättä.

Lähestymiskieltoa et virkavallalta saa ellet häiriköi jotakuta ihmistä toistuvasti vastoin tämän tahtoa. Jos taas pelkäät sitä, että nainen ei halua sinun lähestyvän häntä ja sanoo sen suoraan, niin silloin ei voi auttaa.

Ilman riskinottoa ei voi voittaa. Myös ne miehet joilta aloitteen teko käy luontevasti epäonnistuvat välillä. Hekin saavat pakkeja, mutta he eivät sen takia päätä olla tekemättä mitään aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme