Haluaako joku jutella masentuneen kilttiksen kanssa?
Kommentit (67)
masentaako kun mies ei vasta "häiriintyneen" naikkosen häirintäosoituksiin, sattuuko ja särkeekö sydäntä kun juoksee kampissa kin miesasiakkaan perässä.
näkyy kyllä että on itkenyt kovastikkin, sattuuko oma sekoilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä sinun pitää ymmärtää, siis silleen syvällisesti sisäistää, että muut (sinulle vielä tuntemattomat) naiset eivät liity siihen, että joku nainen on joskus antanut sinulle pakit tai joku nainen ei ihastunut sinuun vaikka sinä häneen. Älä "kosta" sitä muille naisille. Sano "pidä tunkkis" vain niille, jotka ovat antaneet sinulle pakit. Kaikkiin muihin vapaisiin naisiin suhtaudu avoimin mielin ja positiivisesti. He eivät liity mitenkään siihen, että joku joskus ei ihastunut sinuun. Ja se, että joku joskus ei ihastunut sinuun, se ei tarkoita, että joku toinen ei ihastuisi sinuun tänään.
Jos 99/100 naisista on antanut pakit, voidaan jo yleisesti puhua, ettei ko. mies kiinnosta _naisia_. Silloin ei ole ihme jos masentuu, varsinkin jos itse ei tiedä missä vika on.
Oliko tämä ap? Oletko oikeasti mennyt tutustumaan (selvinpäin) sataan naiseen ja saanut 99 naiselta pakit?
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ap vaikuttaa mukavalta, enkä ymmärrä miksi hän ei muka kelpaisi naisille. Siis jos hänelle itselleen kelpaa tavallinen hänen oman ikäinen nainen, joka ei ole ulkonäöltään välttämättä se instabeibe vaan ihan tavallisen näköinen. Luulen, että ap:n ongelma on se, että hän ei tee aloitteita, ja koska vähän ujot tai kiltit naisetkaan ei tee aloitteita, niin sitten kukaan ei tee eikä mitään tapahdu.
Niinpä itse en viitsi edes hymyillä miehille, koska ajattelen että ne ajattelee että ”mitä toi tossa irvistelee” yms.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin ap vaikuttaa mukavalta, enkä ymmärrä miksi hän ei muka kelpaisi naisille. Siis jos hänelle itselleen kelpaa tavallinen hänen oman ikäinen nainen, joka ei ole ulkonäöltään välttämättä se instabeibe vaan ihan tavallisen näköinen. Luulen, että ap:n ongelma on se, että hän ei tee aloitteita, ja koska vähän ujot tai kiltit naisetkaan ei tee aloitteita, niin sitten kukaan ei tee eikä mitään tapahdu.
Hyvä kiteytys! Kilttien ongelma taitaa tosiaan olla tämä.
:(
Ehkä hän lähtikin etsimään seuraa? Perjantai-ilta.