Kuinka usein viesteilette jos olette etäsuhteessa ja tapaatte vain viikonloppuisin?
Onko teillä sopimusta miten usein olette yhteydessä?
Kommentit (256)
Mekin ollaan juteltu joka päivä, mutta aika lyhyesti :( mies ei tykkää näprätä puhelinta ja mä haluaisin jutella vaikka koko ajan pelottaa että tää tulee nyt kaatuu tähän.. livenä on aina kivaa ja riittää juttua, mutta sillon kun ei olla yhdessä mulle tulee aina tosi epävarmat fiilikset :(
Vierailija kirjoitti:
Onko muita joita jotenkin hävettää lähettää viestejä, olla riippuvainen?
Se on ensimmäinen merkki riippuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan useammin ja mies joskus jättää vastaamatta ja aloittaa uuden aiheen seuraavana päivänä.
JSS!
Soitimme toisillemme iltaisin. Tekstarilla laitettiin, jos oli joku akuutti ilmoitusasia eikä pystynyt syystä tai toisesta soittamaan.
Ehkä vähän ohis. Ei tavata joka viikonloppu. Olen etäsuhteessa, ja tavataan kerran kuussa pitkän viikonlopun verran. Tämä on onneksi vain väliaikaista. Viestitään joka päivä. Usein puhutaan puhelimessa aamulla, jutellaan tietokoneen välityksellä puhuen iltaisin ja soitetaan ennen nukkumanmenoa videopuhelu.
Kylläpäs täällä ihmiset viestivät usein. Mulla on aina töissä ja vapaa-ajalla niin paljon tekemistä, että en millään ehtisi ja viitsisi viestiä montaa kertaa päivässä. Illalla tulee kyllä toivoteltua ainakin hyvät yöt ja aamulla joskus hyvät huomenet. Muuten lähinnä jos on asiaa tai yksi puhelu päivässä, jolloin vaihdetaan kuulumiset.
Minulla on viestiriippuvuus. Miten päästä yli siitä?
Mä seurustelin jonkun aikaa miehen kanssa, joka pommitti viesteillä aamusta iltaan. Vaikka tiesin että oli esim. lastensa kanssa, niin viestitteli mulle koko ajan. Se alkoi todellakin ahdistaa. Tuntui että se oli kontrolloinnin keino - halusi koko ajan tietää mitä olen tekemässä ja kenen kanssa, ja muistutella olemassaolostaan. Itse jos olen lasteni kanssa niin en tosiaankaan näprää puhelimella koko aikaa. LOpetin suhteen kun alkoi tuntua pakkopaidalta.
Vierailija kirjoitti:
-puhelimeen mahdollisimman vähän latausta niin joudut säästämään akkua
-kotona puhelin ja laturi eri paikkoihin piiloon
-istu käsien päällä
-laita tänne viesti "tekisi mieli lähettää x:lle viesti" mutta älä lähetä hänelle
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä ihmiset viestivät usein. Mulla on aina töissä ja vapaa-ajalla niin paljon tekemistä, että en millään ehtisi ja viitsisi viestiä montaa kertaa päivässä. Illalla tulee kyllä toivoteltua ainakin hyvät yöt ja aamulla joskus hyvät huomenet. Muuten lähinnä jos on asiaa tai yksi puhelu päivässä, jolloin vaihdetaan kuulumiset.
En mä ystävien kanssa viestittele. En tykkää hoitaa asioita puhelimitse, vaan kohtaan ihmisen mieluummin kasvotusten. Koen kuitenkin, että etäsuhteessa on panostettava enemmän kuin normaalissa parisuhteessa. Jos viestittäisiin jotain whatsappilla kerran päivässä, niin suhdehan kuihtuisi alta aikayksikön. Aikeenani on kuitenkin pian asua tämän miehen kanssa ja jakaa elämäni hänen kanssaan. Miksemme voi jakaa elämää jo nyt? Meillä ei yhteydenpito tunnu pakotetulta. Ikävöidään toisen ääntä ja halutaan tehdä asioita yhdessä. Kuten katsoa elokuvaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä seurustelin jonkun aikaa miehen kanssa, joka pommitti viesteillä aamusta iltaan. Vaikka tiesin että oli esim. lastensa kanssa, niin viestitteli mulle koko ajan. Se alkoi todellakin ahdistaa. Tuntui että se oli kontrolloinnin keino - halusi koko ajan tietää mitä olen tekemässä ja kenen kanssa, ja muistutella olemassaolostaan. Itse jos olen lasteni kanssa niin en tosiaankaan näprää puhelimella koko aikaa. LOpetin suhteen kun alkoi tuntua pakkopaidalta.
Kuinka usein oli liian usein?
No viestittelyssä ei varmaan yli tunnin tai kahden taukoa päivän aikana ollut, viestejä kymmenestä yli sataan per päivä. Ei mulla ollut aikaa sellaiseen. JOllain muulla voi toki olla aikaa j atarvetta - kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viestittelyssä ei varmaan yli tunnin tai kahden taukoa päivän aikana ollut, viestejä kymmenestä yli sataan per päivä. Ei mulla ollut aikaa sellaiseen. JOllain muulla voi toki olla aikaa j atarvetta - kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis etäsuhteessa? Sanoit vaan että seurustelit. Ei tietenkään voi olettaa että se toinen on jatkuvasti näpräämässä puhelinta, mutta jos on etäsuhteessa on ne viestittelyt ja puhelut aika tärkeässä roolissa
Jos on kova ikävä, voi tulla sata Whatsapp-viestiä päivässä. Ja se sana on viestiä tai viestittää, ei viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Keskity omaan elämään.
Minä en kestäisi satoja tai kymmeniä viestejä päivässä tai jotain videopuheluja useita päivässä. Mulle tulisi kontrolloitu luo ja joutuisi koko ajan keskeyttämään mitä olin tekemässä tai vaikka olematta tekemättä. Samoin jos toinen vaatisi tai odottaisi miltei kokoaikaista yhteydenpitoa, niin en jaksaisi.
Miten teillä on tähän jatkuvaan rimputtamiseen aikaa? Käyttekö lainkaan töissä?
Minulla on ollut etäsuhteita, yhteydenpito hiukan vaihteli.
Erään kanssa tavattiin viikonloppuisin ja keskiviikkona joskus, jos ei tavattu niin soitettiin juuri keskiviikkona. Sitten ehkä ennen viikonloppua vielä juteltiin ja varmistettiin että pääsee tulemaan.
Jos oli asiaa, niin silloin sitten jompikumpi soitti.
Sitten erään toisen kanssa oltiin tosi rakastuneita ja joka ilta joko juteltiin tai sitten ainakin hyvän yön toivotukset tekstattiin.
Silloin joskus myös soitettiin tai viestiteltiin päivällä jos tuli ikävä. Mutta ei nyt satoja tai kymmeniä, pari, kolme ehkä.
Asiaa jos oli niin soitettiin silloin kun asia oli ajankohtaista.
Emme näe välttämättä joka viikonloppu edes, mutta soitamme yleensä yhden videopuhelun ja laitamme viestejä sen verran kuin on asiaa eli voi olla että ihan muutama viesti tai sitten sata viestiä jos emme jaksa soittaa vaan juttelemme whatsappissa viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku maksimissaan kolmen tunnin välein, pl. yö. Yleensä tunnin välein.
Ja siis ei ole mitään sopimusta, viestitellään kun siltä tuntuu, ja tuntuu usein :D
Lainattu vastaa itselleen
Rakkaudessa tuntuu usein. Jos ei, niin ei tunnukaan.
Kun olet valmis suhteelle niin saat vastauksen tähän.
Mitä milloinkin. Ei ole yleispätevää vastausta joka toimii kaikissa suhteissa.
Mut jos sun täytyy miettiä mitä sä puhut sun kumppanille niin kumppanisi ei ole oikea sinulle.