Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Tyttöystävä haastoi minut '''tuilu- ja haukkumiskilpailuun ilman mitään rajoituksia ja lupasi ettei suutu

Vierailija
09.05.2019 |

Ennen kuin aloitettiin niin varoitin kyllä että hän häviää jos tosissaan aletaan mutta halusi siitä huolimatta. Ei päästy kuin kolmanteen puheenvuoroon niin lähti ovet paukkuen jonnekin. Oliko tuo joku kiero temppu saada välit pilalle vai mitä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin että olette molemmat täysiä idiootteja.

Vierailija
2/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin olet kyllä helvetin tyhmä lähtiessäsi mukaan. 

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko "En olisi valinnut sua vaan mun exän, mutta tulit ja jäit siihen ni pakko oli sit jäädä. Olen monesti tämän exälleni sanonut, kun hän käy salaa luonani ja hieron hänen kipeitä hartioita, mutta hän ei enää lämpeä minulle."

Vierailija
4/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli suurta varjelusta: välit poikki ennen kuin pääsette lisääntymään keskenänne ja yhdistämään geeninne.

Vierailija
5/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, miksi, oi miksi?

Voit sanoa tyttöystävällesi, että olette molemmat yhtä tyhmiä, ansaitsette toisenne.

Vierailija
6/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

No saakeli! Itse halusi.

Vierailija
7/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

No saakeli! Itse halusi.

Ihan kaikkea ei tarvitse tehdä, vaikka toinen haluaisikin. 

Vierailija
8/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä niin oikeasti ajattele mutta satunpa tietämään kipupisteensä

Vierailija
9/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi tyttöystävä kysyi vuosi sitten, kun katsoimme telkkua ja tuli mainoksia, että kumpi on paremman näköinen trivago nainen vai joku moottoripyörällä ajeleva nainen mainoksessa..

Vastasin että trivago, mukava kun ne mainokset pyörii vieläkin. Olis pitänyt vastata se toinen kun sitä ei enää pyöri.

Nainen aina mulkasee mua kun trivagonainen on näytöllä..

Kun olin vastannut, nainen kyllä tokaisi, ettei tollaisiin kysymyksiin saa vastata kuin yhdellä tavalla, niin sanoi salilla kaverinikin.

Muistan sen ikuisesti.

Vierailija
10/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

No saakeli! Itse halusi.

Ihan kaikkea ei tarvitse tehdä, vaikka toinen haluaisikin. 

No joo, oli kyllä viimeinen  kerta kun teen mitään tällaista vaikka kuinka toinen haluaisi

Vierailija
11/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tee sinusta yhtään sen vähemmän idioottia. Oikeastaan sait juuri lisää idoottipisteitä.

/1

Vierailija
12/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuilukilpailu?

Vierailija
13/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uusi tyttöystävä kysyi vuosi sitten, kun katsoimme telkkua ja tuli mainoksia, että kumpi on paremman näköinen trivago nainen vai joku moottoripyörällä ajeleva nainen mainoksessa..

Vastasin että trivago, mukava kun ne mainokset pyörii vieläkin. Olis pitänyt vastata se toinen kun sitä ei enää pyöri.

Kun olin vastannut, nainen kyllä tokaisi, ettei tollaisiin kysymyksiin saa vastata kuin yhdellä tavalla, niin sanoi salilla kaverinikin.

Muistan sen ikuisesti.

Ei, ei, ei. Minä ajattelen, että minulla kysyjänä on vastuu, jos vastaus ei ole sitä mitä "haluaisin" sen olevan, tai jos siihen ei minun mielestäni ole kuin yksi oikea vastaus. Tämmöisiä typeriä kysymyksiä pitää olla esittämättä, ellei nimenomaan halua kuulla valheita, kun toinen koittaa mieliksi vastata jotain mitä ajattelee toisen haluavan kuulla. 

En esim. ikinä kysyisi miesystävältäni, että olenko hänen mielestään maailman kaunein tai seksikkäin. Minä voisin ajatella, että tähänhän voi vastata vain yhdellä tavalla, mutta hän toivottavasti ajattelisi vastaavansa rehellisesti. Molemmat ollaan onnellisia, kun ei kysellä liian vaikeita.

Vierailija
14/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tee sinusta yhtään sen vähemmän idioottia. Oikeastaan sait juuri lisää idoottipisteitä.

/1

no kerropa viisaampana mitä olisi pitänyt tehdä kun tuo oli vinkunut, vaatinut ja härnännyt koko  aamupäivän?

Vierailija
15/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/1

no kerropa viisaampana mitä olisi pitänyt tehdä kun tuo oli vinkunut, vaatinut ja härnännyt koko  aamupäivän?

Lähetä ja etsiä parempaa seuraa. Kuka moisen lapsen kanssa haluaa edes olla? Millainen ihminen haluaa kilpailla siitä, kumpi pystyy satuttamaan toista pahemmin?

/1

Vierailija
16/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähteä.

/1

Vierailija
17/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen ikuisesti.

Trivagomuija, tuo pirullinen viettelijätär. Tunteiden tuhoaja, rakkauden r'iskaaja.

Vierailija
18/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin saman "leikkimielisen" kisan kerran lukiossa yhden mun parhaimman kaverin kanssa, joka oli vastakkaista sukupuolta. Ihan muutaman heiton jälkeen muistan saaneeni tunteen, että miksi tuo ihminen vihaa mua noin paljon, että voi sanoa tuollaisia asioita. Se piti lopettaa siihen ja mulla kesti hetki keräillä itseäni ja haluta jatkaa ystävyyttä hänen kanssaan. Mutta tosiaan, oltiin 16.

Vierailija
19/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/1

Lähetä ja etsiä parempaa seuraa. Kuka moisen lapsen kanssa haluaa edes olla? Millainen ihminen haluaa kilpailla siitä, kumpi pystyy satuttamaan toista pahemmin?

/1

En tiedä, meillä on aina ollut aika rankkaakin huumoria mutta hyvässä hengessä. Ja nyt varta vasten sanoi että otetaan leikillään eikä suututa mutta mitään ei tarvitse säästelä ja vyön alle saa lyödä vaikka kuinka kovaa.

Vierailija
20/34 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/1

/1

En tiedä, meillä on aina ollut aika rankkaakin huumoria mutta hyvässä hengessä. Ja nyt varta vasten sanoi että otetaan leikillään eikä suututa mutta mitään ei tarvitse säästelä ja vyön alle saa lyödä vaikka kuinka kovaa.

Idiotismi vaan nousee ja nousee edelleen. Ihan pian se saavuttaa absoluuttisen huippupisteensä.

/1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi