IHASTUNUT naapuriin
Olen siis jo pidemmän aikaa suorastaan kuolannut(:D) naapurin komeaa miestä. Pitkä, komea, urheilullinen + touhuaa paljon lastensa kanssa monenlaista (ehdoton turn on!). Eronnut. Ikäeroa meillä tosin on ~10vuotta (itse olen nuorempi, ~30). Aina kun törmäämme pihalla, hän tervehtii iloisesti (varmasti luonteeltaan juurikin sellainen sosiaalinen, positiivinen ihminen :) ). Emme siis ikinä ole paria sanaa pidemmälle päässeet :D itse kun olen sen verran introvertti tms. MUTTA muutama päivä sitten, aistin selvää flirttiä hänen tervehdyksestään ja hymystään (en tiedä oliko pelkkää toiveajattelua :D mutta yleensä omaan ihan hyvän tutkan näissä asioissa).
Kannattaakohan toimia? Mielessä siis pyörii jo valmiiksi mahdolliset ongelmat naapuruuden suhteen.. jos kaikki meneekin pieleen, meneekö kiusalliseksi..
Hän pyörii ajatuksissa ja unissa ehkä noin 18/7. Hassua, mutten yleensä edes ihastu näin helposti.. tai ylipäätään näin päättömästi.
Kenelläkään kokemusta vastaavasta? Miten kävi? Mielipiteitä asiasta? Tekisi mieli vaan kävellä hänen ovelle ja ehdottaa tapaamista, repäistä laastari irti.
Itse toimin tilanteessa ja nykyään asumme naapurin kanssa yhdessä
Kokeile ihmeessä