Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Tyttöystävä haastoi minut '''tuilu- ja haukkumiskilpailuun ilman mitään rajoituksia ja lupasi ettei suutu
Ennen kuin aloitettiin niin varoitin kyllä että hän häviää jos tosissaan aletaan mutta halusi siitä huolimatta. Ei päästy kuin kolmanteen puheenvuoroon niin lähti ovet paukkuen jonnekin. Oliko tuo joku kiero temppu saada välit pilalle vai mitä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin että olette molemmat täysiä idiootteja.
En minä niin oikeasti ajattele mutta satunpa tietämään kipupisteensä
Se ei tee sinusta yhtään sen vähemmän idioottia. Oikeastaan sait juuri lisää idoottipisteitä.
/1
no kerropa viisaampana mitä olisi pitänyt tehdä kun tuo oli vinkunut, vaatinut ja härnännyt koko aamupäivän?
Lähetä ja etsiä parempaa seuraa. Kuka moisen lapsen kanssa haluaa edes olla? Millainen ihminen haluaa kilpailla siitä, kumpi pystyy satuttamaan toista pahemmin?
/1
En tiedä, meillä on aina ollut aika rankkaakin huumoria mutta hyvässä hengessä. Ja nyt varta vasten sanoi että otetaan leikillään eikä suututa mutta mitään ei tarvitse säästelä ja vyön alle saa lyödä vaikka kuinka kovaa.
Idiotismi vaan nousee ja nousee edelleen. Ihan pian se saavuttaa absoluuttisen huippupisteensä.
/1
joitakin on mahdotonta miellyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tee sinusta yhtään sen vähemmän idioottia. Oikeastaan sait juuri lisää idoottipisteitä.
/1
no kerropa viisaampana mitä olisi pitänyt tehdä kun tuo oli vinkunut, vaatinut ja härnännyt koko aamupäivän?
Lähetä ja etsiä parempaa seuraa. Kuka moisen lapsen kanssa haluaa edes olla? Millainen ihminen haluaa kilpailla siitä, kumpi pystyy satuttamaan toista pahemmin?
/1
En tiedä, meillä on aina ollut aika rankkaakin huumoria mutta hyvässä hengessä. Ja nyt varta vasten sanoi että otetaan leikillään eikä suututa mutta mitään ei tarvitse säästelä ja vyön alle saa lyödä vaikka kuinka kovaa.
Idiotismi vaan nousee ja nousee edelleen. Ihan pian se saavuttaa absoluuttisen huippupisteensä.
/1
Meinaatko että on ihme, että sitä tyttistäsi eivät solvaukset miellyttäneetkään?
/1
Mä en ikinä lähtis mun miehen kans moiseen kisaan! Sillä ei oo mitään suodatinta ja todennäköisesti haluaisin tappaa itseni jo tokan kohdalla 😂 parempi etten tiedä kaikkee 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun uusi tyttöystävä kysyi vuosi sitten, kun katsoimme telkkua ja tuli mainoksia, että kumpi on paremman näköinen trivago nainen vai joku moottoripyörällä ajeleva nainen mainoksessa..
Vastasin että trivago, mukava kun ne mainokset pyörii vieläkin. Olis pitänyt vastata se toinen kun sitä ei enää pyöri.
Nainen aina mulkasee mua kun trivagonainen on näytöllä..
Kun olin vastannut, nainen kyllä tokaisi, ettei tollaisiin kysymyksiin saa vastata kuin yhdellä tavalla, niin sanoi salilla kaverinikin.
Muistan sen ikuisesti.Trivagomuija, tuo pirullinen viettelijätär. Tunteiden tuhoaja, rakkauden r'iskaaja.
niin ja tuollakin nahkapää äijä.
Ei ap:lla mitään tyttöystävää ole...
Todellinen trolli väistää jokaisen haukun ja nöyryytyksen kuin tefloni ja saa vastustajan raivon partaalle reagoimattomuudellaan. Kokeilkaas miehet sitä mykkäkoulua joskus naiseen.
Kerroin tyttöystävälle monta kertaa ettei jaksaisi minun mökötystä viittä minuuttia pidempään. Nykyään olen päättänyt että saa maistaa omaa lääkettään. Alussa tavarat lenteli 10 min hiljaisuuden jälkeen, kunnes tyttöystävä tajusi itsekin miten tyhmää käytös on.
Nykyään molemmat käydään riidat ilman mykkäkoulua läpi lähes aina
Vierailija kirjoitti:
Mun uusi tyttöystävä kysyi vuosi sitten, kun katsoimme telkkua ja tuli mainoksia, että kumpi on paremman näköinen trivago nainen vai joku moottoripyörällä ajeleva nainen mainoksessa..
Vastasin että trivago, mukava kun ne mainokset pyörii vieläkin. Olis pitänyt vastata se toinen kun sitä ei enää pyöri.
Kun olin vastannut, nainen kyllä tokaisi, ettei tollaisiin kysymyksiin saa vastata kuin yhdellä tavalla, niin sanoi salilla kaverinikin.
Muistan sen ikuisesti.
Voi hyvä luoja sentään...mä en voi ymmärtää tommosta ihme kieroilua ja testailua ja nuita ”ei saa vastata kuin yhdellä tavalla” draamailuja. Olen nainen. Mä en jaksa yhtään pelata mitään ihmeen pelejä ja asettaa ansoja toiselle. Miksi kysyä jotain ellei halua rehellistä vastausta? Lapsellista ja kertakaikkisen typerää.
Ainoa, millä voit voittaa, on kategorisesti kieltäytyä moisesta kisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/1
/1
/1
Meinaatko että on ihme, että sitä tyttistäsi eivät solvaukset miellyttäneetkään?
/1
Tehtiin mitä tyttöystävä halusi ja kerjäsi ja sitten hän ei itse sitä kestänytkään.
Kyllä tämä nyt on ihan yksiselitteisesti tyttöystävän oma moka.
Ei taida olla ihan terve tapaus, parempi vaihtaakin se toiseen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen ikuisesti.Trivagomuija, tuo pirullinen viettelijätär. Tunteiden tuhoaja, rakkauden r'iskaaja.
Kuinka monta suhdetta pitää vielä tuhoutua ennen kuin hänet poistetaan tv:stä?
Nyt hän sitten palasi. Ei sano vieläkään mitään, itkee vain mutta ei ainakaan pakkaa kamojaan -ap
Ei meidän suhdetta trivago nainen kaatanut, mun nainen sata kertaa paremman näköinen. Sillä trivago naiseltahan puuttuu alhaalta hammas, vai miksi se vasen alakulma hymyssä on musta näissä uusissa?
Vissiin tyttöystävä katsonut liikaa "roast" ohjelmia? Ei huumori sitten riittänytkään, yleistä.
Siksi noihin ei kannattaisi lähteä mukaan vaikka toinen inttääkin lapsellisesti vastaan ja "en mää ny loukkaannu, sano pahinta mitä tiedät" ja heti seuraavassa hetkessä itkee tai suuttuu. Eikä tarvitse sanoa edes kovin pahasti. Itsekin leikitellyt ajatuksella, että kaverien kesken roastaisi toisiaan, mutta en koskaan lähtisi mukaan sillä tiedän sen päättyvän riitoihin ja itsekin loukkaantuisin herkästi.
Iso juttu noissakin on, että tiettyä hyvän maun rajaa ei ylitetä. Koskaan.
Enkä ole mikään hirviö vaan yleistän, näitä tilanteita on nähty ja kuultu ennenkin. Ne päättyvät aina siihen, että jompikumpi loukkaantuu, oli tarkoitus sitten mikä tahansa. Sama kun jotkut ihmiset sanovat tykkäävänsä "sairaasta ja mustasta huumorista" mutta eivät tykkääkkään ja itkuraivoavat milloin mistäkin.