Kun mies ei yritä tehdä vaikutusta minuun, onko suhde siinä?
Ymmärrän sen, että tekee pitkää päivää työvaatteet päällä, että sen jälkeen tekee mieli kotona olla kotivaatteet päällä.
Mutta kun ne on joka ikinen päivä ne samat vaatteet. Musta t-paita, tummat collegehousut ja musta umpinainen huppari.
Mies on ollut 5 vuotta sinkkuna, eikä ole etsinyt ketään. Ymmärrän siis ettei ole kellekkään pitänyt yrittää olla mieliksi.
Mutta kun minä sentään meikkaan, pukeudun nätisti ja tuoksun hyvältä.
Mies ei edes kotona käydä dödöä, laittaa vain jos mennään jonnekkin. Olen sanonut, että mulla toimii nenä myös kotona.
Mutta kehun häntä aina kun jos joskus pukeutuu eri tavalla tai juuri hajuvesi.
Silloin saattaa tokaista "No kun muut oli likaisia"
Aina sanotaan ettei miestä saa muuttaa, mutta onko se muuttamista jos pyytää pukeutuman välillä komeasti? Ei tarvitse aina, vaan välillä, vaihtelu virkistää.
Olen ostanut hänelle kenkiä ja paitoja, mutta hänestä ne on liian hienoja normaaliin käyttöön Crocsit ja huppari on ihan fine. Aha
Muuten mies on maailman ihanin ihminen, mutta en haluaisi kyllästyä häneen ulkoisesti kun sisäisesti hän on mitä seksikkäin.
Oletteko saaneet tässä tilanteessa jotain aikaiseksi ja miten?
Kommentit (76)
Ymmärrä nyt hyvä nainen, että puoliso ei ole sisustuselementti.
Jos mies ei kelpaa sulle tavallisena arkisena ihmisenä, taitaa olla parempi etsiä sellainen mies, joka kelpaa.
Mitä mies sanoo, jos sä oot kotona meikittä ja lökävaatteissa?
Minusta kannattaa pukeutua tilanteen mukaan. Kotona ollaan mukavasti vanhoissa verkkareissa, lenkillä urheiluvaatteissa ja häissä puku päällä. Laitatko itse kauppaan leningin vai jakkupuvun?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoo, jos sä oot kotona meikittä ja lökävaatteissa?
Tuskin mitään, koska mies ajattelee että kotona voi olla pingottamatta. Ja on ihan oikeassa.
Sä et vaan rakasta sitä. Ei tuollaisella muuten olisi mitään merkitystä.
Apua, ymmärSitte nyt IHAN VÄÄRIN.
KOTONA SAA OLLA TOKI MITEN VAAN, MUTTA KUN HÄN PUKEUTUU IHAN SAMALLA TAVALLA MENTIIN ME KAUPPAAN TAI KEILAAMAAN TAI RAVINTOLAAN.
247 SAMAT VAATTEET.
Kyllähän se hieman sapettaisi, että mies haisee kotona ja on smat vaatteet päällä, mutta kun lähtee ulos laittaa hajuvettä ja sinä et ole mukana.
Toinen nainen ja koittaa vihjata sinulle siitä?
Minä taas tunnen alemmuutta, jos mies on todella tarkka omasta ulkonäöstään. Pelkään, että kokee minut samoin kuin ap miehensä, vaikka toki panostan enemmän.
Ihmninen saa pukeutua miten haluaa, lopeta heti miehen manipulointi.
Huutista, taas yksi esimerkki joka näyttää miksi MGTOW on pysäyttämätön kasvuilmiö.
Kotona ollessaan ei käytä dödöä, eikö se oli hyvä merkki kun ei halua raskasmetalleja ja kemikaaleja vapaaehtoisesti kotona ollessaan? Joka kerta kun hän laittaa sitä dödöä, hän lyhentää elinikäänsä. Ja vieläkö sitä pitäisi kotona ollessa tehdä kun kukaan ei ole ympärillä?
Mies on FIKSU. Sinä taas et ole tehty parisuhteita varten, ainakaan tätä miestä varten.
Jos tuo on sulle kynnyskysymys, niin eiköhän se suhde sitten ole siinä.
Miksi hän yrittäisi tehdä sinuun vaikutusta? Hän on jo saanut saaliinsa, sinut siis.
Etsi toinen mies jos tämä ei kelpaa, et voi muuttaa miestä vastaamaan omia mielihalujasi, hän on mikä on.
Miksi täällä tylytetään AP:ta?
Pukeutuminen on iso osa siitä, mitä ihminen viestii eteenpäin. Missä pukeutuminen olisi yhtä tärkeää kuin parisuhteessa? Tottakai voi myös mukavalla pukeutumisella viestiä hyviä asioita, "olen rento kanssassi"-tyylillä. Mutta tasapainon vuoksi kyllä sitä toisinaan pitäisi myös pukeutua paremmin - esimerkiksi kun ollaan treffeillä. Se on kumppanin arvostusta, näytetään ettei pidä toista itsestäänselvyytenä. Luodaan vähän romanttista jännitettä tylsän arjen keskelle. Eikä ole sen vaikeaa.
Suomalaiset miehet nyt ei vain jaksa panostaa ja siinä on yksi syy ruveta mamupatjaksi. Ok, jos ne jaksaa niin jonkun lääkärimissin takia. VMP
No mun miesystävä käyttää käytännössä aina hupparia eikä se mua haittaa yhtään (kotona jalassa verkkarit, kodin ulkopuolella farkut). Hän nyt vaan ei viihdy kauluspaidassa, laittaa sellaisen vaan juhliin tai parempaan ravintolaan mennessä. En ihastunut miehessä kuoreen, vaan sisimpään.
Täältä saa aikamoista tekopyhää paskaa lukea. (Kohdistettu kommentoijille, ei AP:lle.)
Onhan huppari vähän teinix, jos ikä alkaa olla 35 tai yli.
Veikkaan ettei miehesi ymmärrä hitustakaan tuosta ajatuksen juoksusta.