Miksi kainalo- ja häpykarvoitus on _naisilla_ niin kuvottavaa ja haisevaa, mutta miehillä ei mitään ongelmaa?
Naisilla haisee, mutta miehillä ei. Tai jos miehilläkin haisee, niin miten naiset voitte kiinnostua olemaan miesten kanssa ylipäätään? Miksi sukukypsyyden merkikisi (jotka luetaan eroottisiksi kuten rinnat, lantio, miehellä lihakset ja peniksen kasvaminen) tulevat häpykarvat ovat naisella kuvottavat, miehillä miehekkään ja seksikkään? Osaatteko selvittää miksi naisen tulisi olla kuin iholtaan silitetty nukke vaikka hän puberteerin aikana muuttuu hyvinkin paljon esiteinistä?
Kommentit (116)
Mua on aina ällöttänyt miehissä karvat mitkä on kaulan alapuolella.
Päässä ja parta saa olla kuinka karvaiset vaan, niistä tykkään.
Mutta jos on muualla karvoja hyi vttu.
Mutta silti seurustelen miehen kanssa joka on karvainen kuin apina.
Koska treffailin karvattomia, kaikki oli kuspäitä.
Miehellä hiki jää palleihin ja kainaloon jos on pitkät karvat, siksi hän sheivaa paikkansa. Ja minä sheivaan samaiset alueet itseltäni, koska karvoihin pinttyy se haju.
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaamme että sängyssä haisee kainalohiki, pallihiki tai pilluhiki silloin on aika sheivata.
Että peseytyminen ei sitten tule kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
No jos alapään karvoja ajatellaan, niin ne miehen karvat on siellä siittimen juurella, ei virtsaputken päässä. Naisilla karvat on paljon lähempänä erittäviä aukkoja.
Käyn kyllä päivittäin suihkussa, mutta jos puskan antaa rehottaa niin kyllä siihen jotain virtsajäämiä yms voi jäädä ja ne tuoksahtaa aika nopeasti.
Kainalokarvoja en ajele kun joskus harvoin, alapään pidän siistinä niin että häppärit on paljaat ja kumpu siistitty.
Se riipppuu kuinka usein peset alapäätä. Miehet eivät kustessaan pyyhi ja kusen haju jää hyvin usein niihin karvoihin, ikävää suihin ottaessa. Silti karvoitus on normaalia ja suojaa alapäätä ja harrastan seksiä luomuna luomujen kanssa. Ihmisen seksuaalisuus riippuu paljon luonnollisista tuoksuista, jotka voivat olla hyvinkin kiihottaivia - ei toki virtsa. Toki voi siistiä jos ovat edessä tärkeiden toimintojen (kuten suuseksin) kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko selvittää miksi naisen tulisi olla kuin iholtaan silitetty nukke vaikka hän puberteerin aikana muuttuu hyvinkin paljon esiteinistä?
Koska se on esteettisesti kaunista. Sileät pinnat ovat miehen silmään kauniita perinnöllisistä syistä.
Siksi sileä ja kiinteä iho on halutumpaa kuin löysä ja kurttuinen.
Pedarigeenit Pohjanmaalta? Isäsi poika?
Asiaa on ihan tutkittu selvittämällä miehiltä ja naisilta, minkä ikäinen kumppani olisi heille ideaali, jos saisivat valita ilman muiden tuomitsemista ja arvostelua.
Miehet ikäryhmästä riippumatta halusivat eniten noin 20-vuotiasta* naista.
Naisilla halutun miehen ikä vaihteli naisen oman iän mukaan.
*20-vuotias oli nuorin vaihtoehto kyselyssä. Jos nuorin olisi ollut 18-vuotias, se olisi luultavasti ollut suosituin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ällöttänyt miehissä karvat mitkä on kaulan alapuolella.
Päässä ja parta saa olla kuinka karvaiset vaan, niistä tykkään.
Mutta jos on muualla karvoja hyi vttu.
Mutta silti seurustelen miehen kanssa joka on karvainen kuin apina.
Koska treffailin karvattomia, kaikki oli kuspäitä.Miehellä hiki jää palleihin ja kainaloon jos on pitkät karvat, siksi hän sheivaa paikkansa. Ja minä sheivaan samaiset alueet itseltäni, koska karvoihin pinttyy se haju.
Minä taas tykkään karvaisesta kehosta, mutta ei parrasta:). Makuja on monia. Pallit ovat ällöttävät nahkeat pussit oli niissä karvoja tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos alapään karvoja ajatellaan, niin ne miehen karvat on siellä siittimen juurella, ei virtsaputken päässä. Naisilla karvat on paljon lähempänä erittäviä aukkoja.
Käyn kyllä päivittäin suihkussa, mutta jos puskan antaa rehottaa niin kyllä siihen jotain virtsajäämiä yms voi jäädä ja ne tuoksahtaa aika nopeasti.
Kainalokarvoja en ajele kun joskus harvoin, alapään pidän siistinä niin että häppärit on paljaat ja kumpu siistitty.
Se riipppuu kuinka usein peset alapäätä. Miehet eivät kustessaan pyyhi ja kusen haju jää hyvin usein niihin karvoihin, ikävää suihin ottaessa. Silti karvoitus on normaalia ja suojaa alapäätä ja harrastan seksiä luomuna luomujen kanssa. Ihmisen seksuaalisuus riippuu paljon luonnollisista tuoksuista, jotka voivat olla hyvinkin kiihottaivia - ei toki virtsa. Toki voi siistiä jos ovat edessä tärkeiden toimintojen (kuten suuseksin) kannalta.
Nyt täytyy kysyä että miten? Eihän se kusi sieltä karvoista tule, vaan peniksen päästä?
/6
Itseäni viehättää ihmiset, joilla ei ole niin paljon karvoja muualla kuin päässä. En pidä miestenkään selkä- tai rintakarvoista, ja onnekseni miehelläni ei kasva kuin vähän rintakarvoja, jotka hän ajelee pois. Kainalojaankin siistii ihan omasta halustaan, kuten myös alapääkarvoja. Me harrastamme paljon suuseksiä, joten hän on sanonut että tykkää enemmän silloin kun olen posliini, mutta karvoistani saan itse päättää, ja olenkin sanonut että jos haluaa minun olevan koko ajan posliini niin hänenkin täytyy olla. Ajellaan sitten fiiliksen mukaan, ja kyllä kiihotun sileästä ihosta! Sanon nyt että jokainen tavallaan, toisten on ihan turha haukkua muiden toimintatapoja. Emmekä muuten kiihotu lapsista, kun joku varmaan niin jo ehtii ajatella...
Me sheivataan kaikki. Vaimolla on peruukki, kun seksissä tykkäämme sellaisesta ulkoavaruuslookista. Meidän koirakin(snautseri) sheivataan parin kuukauden välein vaikka talvella vähän paleleekin.
Vierailija kirjoitti:
Kun huomaamme että sängyssä haisee kainalohiki, pallihiki tai pilluhiki silloin on aika sheivata.
Yhh. Oletteko harkinneet suihkussa käymistä ja lakanoiden vaihtamista?
Ihminen on täynnä haisevaa hikeä joka kolossa, pskaa, vrtsaa,vrisuonia, suolistoa, joka kuljettaa näitä aineita kohti ulospääsyä.
Mitä viehättävää siinä on
Ja ilmaa pussahtelee tuon tuosta
En ajele alapäätäni, enkä tiedä miksi kenenkään pitäisi niin tehdä, nykyäänhän jopa miehet tekee sitä. Mun mies on karvainen ihan joka paikasta, myös selkäpuolelta vaikka on ihan supisuomalainen. Etelänmaalaiset miehet on varmaan todella hyvässä turkissa joten varmaan ne naisetkin on aika lailla tuuheampiturkkisia kuin meikäläiset. Varmaan siellä on naisellisempaa kun vähän eninpiä karvoja trimmaa.
Mulla ei ole kainalokarvatkaan kovin isolla alueella eikä kasva älyttömän pitkiksi, mutta jotenkin ne kutiaa ja vaivaa jos ei välillä ajele, jotenkin ne kainalot tuntuu kivemmalta ilman karvoja, mutta olis kyllä outoa jos mies ajelisi kainalonsa... en tiedä miksi, mutta ehkä se johtuu just siitä kun se on joka puolelta niin karvainen niin näyttäis aika oudolta. En ole huomannut että karvojen ajelu vaikuttaisi hajuun koska käyn joka aamu suihkussa ja käytän dödöä. Samoin mies.
Myös säärikarvoja ajelen aina silloin tällöin, varsinkin kesällä, mutta en pidä pahana jos ne on puoli senttiä pitkät, mutta ei mulla ne olekaan pitkät mustat ja tuuheat kuten joillakin, sellaiset kyllä on kauhean näköiset mekon kanssa, ei siitä pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kysyä että miten? Eihän se kusi sieltä karvoista tule, vaan peniksen päästä?
/6
Miehet vemputtaa kustessa vehjettä samalla lailla kuin pikkupojat, jolloin kusi roiskuu mihin suuntiin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/6
Ei taida olla miehen anatomia kovinkaan tuttua... Kuvitteleha miten mies käy kusella. Sitten vehkeet pakataan takaisin housuihin. Leijuuko se miehen elin ilmassa siellä housuissa? Eipä taida. Kaikki pyyhkimättömät pisarat jäävät säästöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko selvittää miksi naisen tulisi olla kuin iholtaan silitetty nukke vaikka hän puberteerin aikana muuttuu hyvinkin paljon esiteinistä?
Koska se on esteettisesti kaunista. Sileät pinnat ovat miehen silmään kauniita perinnöllisistä syistä.
Siksi sileä ja kiinteä iho on halutumpaa kuin löysä ja kurttuinen.
Pedarigeenit Pohjanmaalta? Isäsi poika?
Asiaa on ihan tutkittu selvittämällä miehiltä ja naisilta, minkä ikäinen kumppani olisi heille ideaali, jos saisivat valita ilman muiden tuomitsemista ja arvostelua.
Miehet ikäryhmästä riippumatta halusivat eniten noin 20-vuotiasta* naista.
Naisilla halutun miehen ikä vaihteli naisen oman iän mukaan.
*20-vuotias oli nuorin vaihtoehto kyselyssä. Jos nuorin olisi ollut 18-vuotias, se olisi luultavasti ollut suosituin vaihtoehto.
Jos kyseessä olisi ollut 12-vuotias, olisiko se mielestäsi ollut paras vaihtoehto?
Mistähän tämän "tutkimuksen" olet keksinyt. Ihan itsekö pedariringissänne tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni alapäähan kuuluu karvat niin miehilla kuin naisillakin. Niitä voi ja pitääkin välillä vaan siistiä. Kainaloista taas kumpikin sukupuoli voi siistiä ronskimmin.
Miksi pitää siistiä? Häpykarvoitus on uusiutuvaa sorttia eli karvat vaihtuvat uusiin edellisten irrotessa tietyssä vaiheessa.
Sama kainaloissa, taipeissa karvat ovat ihan syystä. Estävät hankaukselta ja vähentävät hikoilua/kosteana oloa. Reilusti kuivempi ja raikkaampi olo kun (kainaloissa) on karvat jotka pitävät paikat kuivana.
Mulla ei ainakaan ole raikkaampi olo karvojen kanssa. Ja tämän olen ihan testannut koska olen välillä laiska ajamaan karvoja: kainalokarvojen kanssa kainalot haisee herkemmin. Siksi sheivaan, koska mulla on silloin itselläni raikkaampi, parempi ja naisellisempi olo. Sheivaan jopa käsikarvat. Vaikka eihän se teille karvahulluille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Me vaihdetaan lakanoita, sitten kun niihin tulee keltaiset ja ruskeat raidat eli siis pari kertaa vuodessa, Ihmisten ja koiran karvat irtoo pudistelemalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/6
Ei taida olla miehen anatomia kovinkaan tuttua... Kuvitteleha miten mies käy kusella. Sitten vehkeet pakataan takaisin housuihin. Leijuuko se miehen elin ilmassa siellä housuissa? Eipä taida. Kaikki pyyhkimättömät pisarat jäävät säästöön
Mä olen ymmärtänyt että sitä penistä ravistellaan kusemisen jälkeen sen verran, ettei kusta varsinaisesti jää kalsareihin. Ehkä olen vaan sitten ollut tekemisissä erityisten siistien miesten kanssa.
/6
Mulla haisee ainakin hiki ihan samalla tavalla karvoilla ja ilman, en tiedä sitten johtuuko siitä etten omista kovin tuuheaa karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei petivaatteiden vaihto silloin mitään olisi? Sekä peseytyä, ihan vedellä.
Kuvottavaa ajatella ihmisiä jotka aikovat saada lettunsa hajuttomaksi poistamalla karvat!
Löysä ja kurttuinen ei liity mitenkään karvoitukseen. Päinvastoin, häpykarvat ovat viriileillä naisilla. Mummoilla ne ovat tippuneet pois.
Ja toisaalta, onko teistä hienoa että miehille nautinnollisinta on saada esiteiniä muistuttavaa sileää ja vaaleaa viivapimppiä? Te haluatte lobata sitä mielikuvaa?
Tosin ei miehet sitä edes halua vaan naiset itse haluatte sellaista tarjota ollaksenne mahdollisimman viattomia, mutta toisaalta muokattuja. Lisäksi naiset raivostuvat niille naisille jotka kehtaavat olla vahvoja omia itsejään, vähemmällä muokkaamisella.