Onko oikeasti mitään järkeä aloittaa suhdetta huomattavasti vanhempaan työkaveriin?
Olen itse 25-vuotias nainen, ja tämä mies on 45.
Olemme tapailleet tässä muutaman kuukauden salassa, kukaan ei tiedä asiasta mitään. Olemme aivan sekaisin toisistamme.
Pelkään kuitenkin, että ihmiset tuomitsevat suhteemme ikäeron vuoksi. Työskentelemme eri osastoilla, mutta teemme yhteistyötä lähes päivittäin.
Itse olen sitä mieltä, että en halua julkistaa suhdetta työpaikalla, koska pelkään että meihin suhtauduttaisiin eri tavalla.
Yhdessä olemisemme ei ole vaikuttanut mitenkään työpanokseemme.
Mitä te tekisitte?
Kommentit (39)
Tekisin niin että n.ussisin siellä työpaikalla tätä miestä kaikkien edessä
Lähitin esim. lenkille, salille, kutosin villasukkia tai lukisin hyvää kirjaa.
Kerro jollekin juoruihmiselle, niin asiasta saavat tietää kaikki. Mutta kaikki esittävät, että kukaan "ei tiedä".
Seurailet sitten reaktioita ja merkitseviä katseita.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin niin että n.ussisin siellä työpaikalla tätä miestä kaikkien edessä
Niinpä. Kaikki tietevät kuitenkin vaikka pari luulee tapailevansa salaa.
Jos olette vaoaita niin mitä tuossa. Ei tuo ikäero niin musertava ole
Ei missään suhteessa ole koskaan "järkeä", tunteilla siinä mennään. Ja tunteita näyttäisi riittävän. Onnea teille <3
Vapaita olemme, molemmilla pitkät parisuhteet takana. En puhu yksityiselämästäni töissä, joten en usko että ketään tietää että olen eronnut. Seurustelua meillä nyt takana 3,5 kuukautta. Olen ajatellut, että jos ja kun parisuhteemme kestää ja vahvistuu niin töissä olisi hyvä kertoa vähän pidemmän ajan seurustelun jälkeen.
Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu, ja jos ero tuleekin niin se vasta kiusallista onkin jos kaikki työpaikalla tietävät että "hei, noi oli joskus pari"
AP
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta? Ikäero on valtava.
Ikäerolla ei ole merkitystä.
Työkaverin kanssa suhteeseen lähteminen sen sijaan on lähes poikkeuksetta idioottimaista.
Jos ja kun suhde joskus happamoituu, menee samalla maku koko työpaikasta ja pahimmillaan on pakko jättää hyvä työpaikka, että pääsee siitä toisesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukion ja Sauli Niinistön ikäero on 29 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, nykypäivänä ei liitot montaa vuotta muutenkaan kestä!
Vierailija kirjoitti:
Ikäerolla ei ole merkitystä.
Työkaverin kanssa suhteeseen lähteminen sen sijaan on lähes poikkeuksetta idioottimaista.
Jos ja kun suhde joskus happamoituu, menee samalla maku koko työpaikasta ja pahimmillaan on pakko jättää hyvä työpaikka, että pääsee siitä toisesta eroon.
Kuka niin on sanonut!
Tämä tässä vähän pelottaakin, että jos homma meneekin reisille niin sitten ollaan jumissa samassa työpaikassa.
Olemme tästäkin etukäteen keskustelleet, ja tietenkin nyt sanotaan molemmat että pystyisimme jatkamaan kavereina mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tämä oli siis täysin suunnittelematon asia, joka sai alkunsa yhtiön juhlissa alkoholin merkeissä, ja on kasvanut siihen että olemme kuin teini-ikäiset, aivan hulluina toisiimme.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vapaita olemme, molemmilla pitkät parisuhteet takana. En puhu yksityiselämästäni töissä, joten en usko että ketään tietää että olen eronnut. Seurustelua meillä nyt takana 3,5 kuukautta. Olen ajatellut, että jos ja kun parisuhteemme kestää ja vahvistuu niin töissä olisi hyvä kertoa vähän pidemmän ajan seurustelun jälkeen.
Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu, ja jos ero tuleekin niin se vasta kiusallista onkin jos kaikki työpaikalla tietävät että "hei, noi oli joskus pari"
AP
Hei, ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Hei, ketä kiinnostaa?
Meillä on työpaikalla ennenkin ollut pari pariskuntaa ja ne ovat kyllä kiinnostaneet kaikkia, varsinkin erot.
Ikävää, mutta totta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Naiset mummoituu paljon nopeammin kuin miehet ukkoutuu..
En tiedä mikä on kysymyksen funktio. Jos vauvapalstalla tulee sata vastausta että "ei ole mitään järkeä", et varmaan kuitenkaan lopeta suhdetta sen takia. Haluatko siis kannustusta?
Joka tapauksessa minusta toi on ihan ok. Voihan siitä seurata epämukavuutta, jos homma menee käsille, mutta mitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tässä vähän pelottaakin, että jos homma meneekin reisille niin sitten ollaan jumissa samassa työpaikassa.
Olemme tästäkin etukäteen keskustelleet, ja tietenkin nyt sanotaan molemmat että pystyisimme jatkamaan kavereina mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tämä oli siis täysin suunnittelematon asia, joka sai alkunsa yhtiön juhlissa alkoholin merkeissä, ja on kasvanut siihen että olemme kuin teini-ikäiset, aivan hulluina toisiimme.
AP
Jumissa samassa työpaikassa? Unohdit aloituksessa mainita että olette orjakaleerilla soutajina?
Sellainen on tänä päivänä niin harvinainen työ että olisi ehdottomasti pitänyt tuoda esiin. Usemmiten ihmisille on mahdollista vaihtaa työpaikkaa jos sukset menevät ristiin pomon tai työkaverin kanssa.
Jos olette vapaita, miksikäs ei voisi?