Olen suhteessa varattuun mieheen. Nyt haluaisin saattaa suhteen miehen tyttöystävän tietoon...
Mutta miten sen teen? En tietenkään itse halua jäädä (miehelle) kiinni siitä, että minä olisin asian paljastanut. Jotenkin siis nätisti tämä homma pitäisi hoitaa...
Ja kyllä, ajatus on, että tyttöystävä jättää miehen tämän jälkeen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sanoisit miehelle, että aiot kertoa suhteestanne tyttöystävälle? Vaihtoehtona on, että mies kertoo itse. Kolmas vaihtoehto on, että teidän suhteenne päättyy. Tiukka linja vain, niin näet mitä merkitset miehelle.
Ap on niin epävarma ja siksi ei tuota uskalla tehdä.
Totta kai olen epävarma, sehän on selvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sanoisit miehelle, että aiot kertoa suhteestanne tyttöystävälle? Vaihtoehtona on, että mies kertoo itse. Kolmas vaihtoehto on, että teidän suhteenne päättyy. Tiukka linja vain, niin näet mitä merkitset miehelle.
Totta kai olen epävarma, sehän on selvää!
Mikset sitten uskalla toimia avoimesti vaan kyselet täällä tällaisia vinkkejä? Pyydä miestä ilmoittamaan tai kerro hänelle ilmoittavasi itse. Mikäpä sen yksinkertaisempaa!
Eräs aviopari oli ollut muutaman vuoden naimisissa ja pieni lapsikin. Silti mies petti työkaverinaikkosen kanssa puolisoaan. Vaimo käräytti ja otti eron. Mies kävi kerjäämässä takaisin, ei päässyt. Avioliitonrikkojanainen sai petoskaverinsa omakseen.
Ihmettelen tuollaisia pettureita, kuka niihin voi luottaa.
"Tyttöystävä ja seksiseura on kaksi eri kastia" sanoi joku. Tätä en oo ikinä ymmärtänyt? Siis tyttöystäväksi otetaan joku jonka kanssa ei haluta seksiä vai mitä? Miksi se seksi sen tyttöystävän kans ei riitä? Mikä siinä on aina vikana?
"Hän olisi jo jättänyt tyttöystävänsä jos ei välittäisi hänestä." Jos välittää tyttöystävästä ei petä.
Ehdottaisin, että annat ajan kulua. Hän kyllä varmasti itse tekee ratkaisunsa jos kokee haluavansa teille yhteisen tulevaisuuden. Tai itse teet ratkaisusi kun huomaat ettei ole jättänyt tyttöystäväänsä vuosienkaan jälkeen. Ikävä kyllä jotkut ihmiset hakevat piristystä elämäänsä kyseenalaisin keinoin siinä vaiheessa kun omassa vakisuhteessa alkuhuuma on ohitse.