Olen suhteessa varattuun mieheen. Nyt haluaisin saattaa suhteen miehen tyttöystävän tietoon...
Mutta miten sen teen? En tietenkään itse halua jäädä (miehelle) kiinni siitä, että minä olisin asian paljastanut. Jotenkin siis nätisti tämä homma pitäisi hoitaa...
Ja kyllä, ajatus on, että tyttöystävä jättää miehen tämän jälkeen.
Kommentit (68)
Ilmoita tyttöystävälle, mutta älä toivo miestä itsellesi. Tyttöystävällä on oikeus kyllä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole ollut halukas sinusta kenellekkään kertomaan niin luuletko tosiaan että tuolla tavalla saat hänet itsellesi..voi sinua.et ole muuta kuin panoreikä.vaikka tyttöystävä jättäisi ja hän sinut huolisi niin pitäisi varmaan siihen saakka kunnes tapaisi taas jonkun paremman ns. Tyttöystävä ainesta olevan. Kun ne tyttöyatävä ja seksiseura naiset ovat ihan eri kastia.
Saisin raivarin jos joku mies pitäisi mua "tyttöystävä-aineksena" ja jotain toista naista huonompana.
Tuoksua ja huulipunajälkiä miehen vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Tee facebook jako?
ai miten, mikä jako?
Vierailija kirjoitti:
Tuoksua ja huulipunajälkiä miehen vaatteisiin?
Hmm, tuoksua muuten varmaan jää. Mutta koska mies ei asu tyttöystävän kanssa, ehtii varmaan hyvin vaihtaa vaatteet..
Vierailija kirjoitti:
Ei se käräytys siinä auta. Hän olisi jo jättänyt tyttönsä jos ei välittäisi hänestä.
Noh, asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Fritsu miehen kaulaan, niin varmasti tulee keskustelua oman vaimon kanssa.
Tai kynnen jäljet selkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos - unohdin aloituksessa sanoa, että mikään suoraan viestiminen tyttöystävälle ei käy, koska mies arvaisi, että olen sen takana. Sen verran harvat suhteesta tietävät.
Klassinen pikkuhousujen unohtaminenkaan ei varmaan toimi, siivousintoilijana mies huomaisi kuitenkin...
ap
Miten tiedon levinneisyys liittyy tiedonsaantikanavaan?
Koska (miehen lisäksi) vain minä ja ystäväni tiedämme suhteesta. Jos "joku" sattumalta tästä tyttöystävälle kertoisi, olisi hänelle selvää, kuka viestin takana on.
Ymmärsin tämän, mutta kulkeutuisi tieto miten tahansa tyttöystävän korviin (vaikka tiedonsaantikanavana ei olisikaan mikään viestintäväline, some, tekstiviesti tms.) niin kyllähän mies varmasti ymmärtää, että sinä olet tiedon leviämisen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee facebook jako?
ai miten, mikä jako?
Haluaisin, että henkilö xxx saisi tietää... Loppuun isolla SAA JAKAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole ollut halukas sinusta kenellekkään kertomaan niin luuletko tosiaan että tuolla tavalla saat hänet itsellesi..voi sinua.et ole muuta kuin panoreikä.vaikka tyttöystävä jättäisi ja hän sinut huolisi niin pitäisi varmaan siihen saakka kunnes tapaisi taas jonkun paremman ns. Tyttöystävä ainesta olevan. Kun ne tyttöyatävä ja seksiseura naiset ovat ihan eri kastia.
Saisin raivarin jos joku mies pitäisi mua "tyttöystävä-aineksena" ja jotain toista naista huonompana.
Just. "Kotona mua odottaa oikea rotunainen, vaimomatskua, mutta koska on raskaana, käyn wt-lähiössä ainoastaan pikapanoilla yhden kantturan luona. Nyt on vaan sellainen ongelma, että typykkä haluaa ykköseksi".
Mene kertomaan se hänelle. Jäät jokatapauksessa kiinni ja mies saa raivarin ja jättää sinut. Palaa tyttöystävänsä luokse. Kukaan mies ei halua petollista naista. Ainoa mahdollisuutesi on että mies kertoo itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos - unohdin aloituksessa sanoa, että mikään suoraan viestiminen tyttöystävälle ei käy, koska mies arvaisi, että olen sen takana. Sen verran harvat suhteesta tietävät.
Klassinen pikkuhousujen unohtaminenkaan ei varmaan toimi, siivousintoilijana mies huomaisi kuitenkin...
ap
Miten tiedon levinneisyys liittyy tiedonsaantikanavaan?
Koska (miehen lisäksi) vain minä ja ystäväni tiedämme suhteesta. Jos "joku" sattumalta tästä tyttöystävälle kertoisi, olisi hänelle selvää, kuka viestin takana on.
Esittäkää tämän ystäväsi kanssa että mukamas riitaanutte ja tämä sitten vihapäissään kostoksi sinulle kertoo tyttöystävälle teistä. "Sovitte" sitte myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee facebook jako?
ai miten, mikä jako?
Jaat jonkun sydämillä kyllästetyn kuvan, jossa mies näkyy taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin jos olisi päinvastoin..
Jos oikeasti rakastaisit sitä miestä, et ikinä kertoisi mitään tyttöystävälle. Tiedän tämän kokemuksesta.
Toivottavasti suunnitelmasi kosahtaa.
Itsepetosta ajatella, että mies ei ole jättänyt tyttöystäväänsä vain siksi, että jahkailee... Se ei vaan ole halunnut.
Vierailija kirjoitti:
L*utka.
😂😂 jep, mun syyhän tää yksin on. Mies varsinkin on ihan viaton 😇
Mitä vastuuta mulla on ko tyttöystävälle, kerrotko?
Ihan vain näin ot ja asiasta kolmanteen, olitteko jotenkin sopineet "pitävänne vain hauskaa" eli ei mitään vakavaa ollut tarkoituskaan kehkeytyä tms? En tuomitse mitenkään, enkä ota kantaa mihinkään moraaliin jne, kunhan uteliaana kysyn. Ja miten se päättyi? Tuliko tietoon?
Ja ap, anna olla. Jos mies haluaisi sinut, et joutuisi miettimään mitään noin inhottavaa.