Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suhteessa varattuun mieheen. Nyt haluaisin saattaa suhteen miehen tyttöystävän tietoon...

Toinen nainen
08.05.2019 |

Mutta miten sen teen? En tietenkään itse halua jäädä (miehelle) kiinni siitä, että minä olisin asian paljastanut. Jotenkin siis nätisti tämä homma pitäisi hoitaa...

Ja kyllä, ajatus on, että tyttöystävä jättää miehen tämän jälkeen.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vain pelkkä panoreikä, et mitään muuta. Mies olisi kyllä jo jättänyt tyttöystävänsä sinun takiasi, jos sinä olisit häntä tärkeämpi/parempi. Sinä olet juuri sellainen nainen, jota miehet käyvät mielellään panemassa, mutta ei sinun kaltaisia haluta vakituiseksi elämänkumppaniksi, sorry vaan...

Vierailija
42/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kertomaan se hänelle. Jäät jokatapauksessa kiinni ja mies saa raivarin ja jättää sinut. Palaa tyttöystävänsä luokse. Kukaan mies ei halua petollista naista. Ainoa mahdollisuutesi on että mies kertoo itse.

Toivottavasti tämä tyttöystäväkään ei huoli petollista miestä! "Palaa tyttöystävänsä luokse" hyi v*ttu ihan kun joku palkinto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepetosta ajatella, että mies ei ole jättänyt tyttöystäväänsä vain siksi, että jahkailee... Se ei vaan ole halunnut. 

Mies ei edes asu tyttöystävänsä kanssa, mitään isoja esteitä jättää ei pitäisi olla ellei tyttöystävä ole epävakaa.

Vierailija
44/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhteeni varattuun mieheen kesti alle viikon kun se jo jätti entisen elämän taakseen. En tiedä kauanko teidän suhde on kestänyt mutta jos tosiaan miehen haluat itsellesi ja mies haluaa sinun kanssa olla niin kyllä se aika äkkiä mies itse tekee asian eteen jotain.

Vierailija
45/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen eniten katumani asia elämässäni on se että menin yhteen nuoruuden ihastukseni kanssa.

Mies sanoi että on eroamassa, mutta intuitioni hälytti koko ajan että kaikki ei ole ok.

Mies vaistosi vaikutusvaltansa ja käytti sitä hyväkseen mm. laittamalla minut tarjoamaan hänelle erinäisiä asioita - siis rahallisesti. Mies aina kielsi mitään olevan vialla, joten itseni irti repäisy oli todella vaikeaa, lähes mahdotonta.

Joten laitoin miehen "exälle" viestiä. Kävi niinkuin olin arvellutkin, mies katosi. Hän paljastui, eikä kyennyt enää edes vastaaman viestiini rehellisesti, saati sitten puheluun. Epäilen että olin vain yksi monista.

Mutta sain mitä kaipasin, totuuden.

Kuulostat ap siltä että sinä haluat kontrollooida.

Vierailija
46/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos - unohdin aloituksessa sanoa, että mikään suoraan viestiminen tyttöystävälle ei käy, koska mies arvaisi, että olen sen takana. Sen verran harvat suhteesta tietävät. 

Klassinen pikkuhousujen unohtaminenkaan ei varmaan toimi, siivousintoilijana mies huomaisi kuitenkin...

ap

Miten tiedon levinneisyys liittyy tiedonsaantikanavaan?

Koska (miehen lisäksi) vain minä ja ystäväni tiedämme suhteesta. Jos "joku" sattumalta tästä tyttöystävälle kertoisi, olisi hänelle selvää, kuka viestin takana on. 

Ymmärsin tämän, mutta kulkeutuisi tieto miten tahansa tyttöystävän korviin (vaikka tiedonsaantikanavana ei olisikaan mikään viestintäväline, some, tekstiviesti tms.) niin kyllähän mies varmasti ymmärtää, että sinä olet tiedon leviämisen takana.

Juu ehdottomasti juuri näin. Siksi siis mikään viestintä/some jne ei toimi. 

Vierailija
47/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L*utka.

😂😂 jep, mun syyhän tää yksin on. Mies varsinkin on ihan viaton 😇

Mitä vastuuta mulla on ko tyttöystävälle, kerrotko?

Miks puutut muiden parisuhteisii? ketää ei kiinnosta sun bullshitti tai ihastuminen.

hoe chill✋🏼

Vierailija
48/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että lähtee laukalle tämä "mies ei siis halua sinua", "olet ainainen kakkonen" jne. Noh, se lienee minun ongelmani ;)

Auttakaa te hyvät naiset nyt vaan kertomaan, kuinka suhde saatetaan tyttöystävän tietoon. Muu on sitten minun ongelmani.

ap

Miksi kukaan haluaisi auttaa tuollaista. Välillä harmittaa elää maapallolla, koska joudun jakamaan sen tuollaisten kanssa.

Vierailija
49/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, miten ihana rakkaustarina! ”Mummu ja pappa, miten te tapasitte?” ”Se oli jossain 2010-luvulla. Pappa seurusteli yhden Piian kanssa, kun tapasimme. Rakastuimme palavasti, mutta pappa ei ujona poikana uskaltanut jättää Piiaa, joten minä tein kuulkaa lapset sellaisen tempun, että tämä Piia sai tietää minusta, suuttui ja jätti papan minulle. Emme voisi olla onnellisempia!”

Vierailija
50/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L*utka.

Voisitko sinä kertoa, miten kaikki sai alkunsa?

Sinulla näyttää olevan varkaan mentaliteetti: otanpa tuosta tuon, vaikka se ilmeisesti kuuluu toiselle, mutta mitä väliä sillä...

Vierailija
51/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tämä mies on sellainen jahkailija, että pitää vähän auttaa asiaa. Muuten olen kyllä lähtökohtaisesti samalla linjalla. 

ap 

No sitten on parempi jättää hänet jahkailemaan tyttöystävänsä kanssa. Ilmeisesti sinä viettelit hänet eikä päinvastoin, jos hän on niin saamaton?

Kyllä tämä oli molemminpuolista viettelyä.

Vierailija
52/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jahkailee, koska muuten et avaa haarojasi ja hän ei halua jättää tyttöystävää. Jos mies olisi sinuun rakastunut, ei hänellä olisi ongelmaa jättää tyttöystävää, koska uusi muija on jo odottamassa.

Mies on oikeastaan sinua pahempia, sillä hän huijjaa kahta ihmistä. Toisaalta niin teet sinäkin, huijjaat miehen tyttöystävää, ja itseäsi.

Vierailija
53/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ole nössö! Menet vain pimpottamaan ovikelloa ja kerrot asian tyttöystävälle. Voihan olla että suhde on jo siinä pisteessä että helpottaa tyttöystävän eroratkaisua tai sitten tieto tulee puskista ja hän hermostuu. Jätä varuiksi auton nokka menosuuntaan jos äkkilähtö tulee 👍

Vierailija
54/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat kertoa, mutta et voi, koska olet ainoa joka tietää ja jäisit kiinni? Millaisia vastauksia sinä nyt odotat? Vaikka keksisimme miten hyviä keinoja kertoa, ei se poista sitä faktaa, että jäät kuitenkin kiinni.

Vierailija
55/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L*utka.

Sinulla näyttää olevan varkaan mentaliteetti: otanpa tuosta tuon, vaikka se ilmeisesti kuuluu toiselle, mutta mitä väliä sillä...

Tapasimme työpaikalla. Hauska vertaus! Kyllä mun mentalitetti on, ettei ihmissuhteissa kukaan "omista" ketään. It takes two to tango ;) eli ihan on (parisuhteessa olevan) osapuolen päätös, lähteekö leikkiin mukaan. 

Vierailija
56/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit miehelle, että aiot kertoa suhteestanne tyttöystävälle? Vaihtoehtona on, että mies kertoo itse. Kolmas vaihtoehto on, että teidän suhteenne päättyy. Tiukka linja vain, niin näet mitä merkitset miehelle.

Vierailija
57/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K*sipää

Vierailija
58/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L*utka.

Tapasimme työpaikalla. Hauska vertaus! Kyllä mun mentalitetti on, ettei ihmissuhteissa kukaan "omista" ketään. It takes two to tango ;) eli ihan on (parisuhteessa olevan) osapuolen päätös, lähteekö leikkiin mukaan. 

Fiksu ihminen ei edes lähde ehdottelemaan leikkejä sellaiselle, joka jo leikkii vakituisesti toisen kanssa.

Vierailija
59/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L*utka.

Niin ehkä sitten jos et tiedä asiasta, tai mies valehtelee sinulle. Mutta tangossa on enemmän ihmisiä jos sinä tietoisesti muodostat suhteen varattuun. On kyse vastuusta.

Ja nyt sinä yrität välttää vastuuta ja saattaa asian muiden tietoon, mutta ilmaiset että jos mies saisi tietää olisi suhde ohi. Jos suhde kaatuu tällaiseen asiaan, se ei ole kummoinen ollutkaan.

Sinä et halua totuutta, sinä haluat kontrolloida tilannetta oman mielesi mukaan.

Vierailija
60/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kunnioita miehen tyttöystävää, mikä nyt vielä on siedettävää, koska ette tunne (itse kyllä tuomitsen tuonkin käytöksen). Mutta kunnioittaisit herranjestas edes tuota miestä, jos kerran haluat hänen kokonaan itsellesi. Sen sijaan olet kieroilemassa hänenkin selän takana oman etusi takia.

Ei kukaan tuollaista valehtelevaa, itsekästä luuskaa halua elämänkumppaniksi.