Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suhteessa varattuun mieheen. Nyt haluaisin saattaa suhteen miehen tyttöystävän tietoon...

Toinen nainen
08.05.2019 |

Mutta miten sen teen? En tietenkään itse halua jäädä (miehelle) kiinni siitä, että minä olisin asian paljastanut. Jotenkin siis nätisti tämä homma pitäisi hoitaa...

Ja kyllä, ajatus on, että tyttöystävä jättää miehen tämän jälkeen.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen entinen hoito (omasta mielestään siis - mies kiisti jutun) oli tehnyt feikkiprofiilin fasebookkiin ja laittoi minulle viestin jossa kertoi heidän suhteestaan tyyliin "tiedän että miehesi käy naapurini luona"  Kokeile sinä samaa. 

Vierailija
2/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos - unohdin aloituksessa sanoa, että mikään suoraan viestiminen tyttöystävälle ei käy, koska mies arvaisi, että olen sen takana. Sen verran harvat suhteesta tietävät. 

Klassinen pikkuhousujen unohtaminenkaan ei varmaan toimi, siivousintoilijana mies huomaisi kuitenkin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tapaile ketään. Kieroa touhua tämä ihan naisen että miehen puolesta. Saisitte hävetä, aikuiset ihmiset vielä...

Vierailija
4/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole miehen asia kertoa sinusta tyttöystävälleen eikä sinun? Ja jollei hän sitä tee, silloin tyttöystävä on ilmeisesti hänelle tärkeämpi.

Olen itse ollut suhteessa varattuun mieheen, muttei tullut mieleenkään ilmoittaa siitä vaimolle.

Vierailija
5/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos - unohdin aloituksessa sanoa, että mikään suoraan viestiminen tyttöystävälle ei käy, koska mies arvaisi, että olen sen takana. Sen verran harvat suhteesta tietävät. 

Klassinen pikkuhousujen unohtaminenkaan ei varmaan toimi, siivousintoilijana mies huomaisi kuitenkin...

ap

Miten tiedon levinneisyys liittyy tiedonsaantikanavaan?

Vierailija
6/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä mies on sellainen jahkailija, että pitää vähän auttaa asiaa. Muuten olen kyllä lähtökohtaisesti samalla linjalla. 

ap 

Vierailija
7/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei halua jättää sitä tyttöystäväänsä. Hän on sinua tärkeämpi. Sinä olet ainainen kakkonen. Deal with it.

Vierailija
8/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestaat jonkun kaverin törmäämään tuohon tyttöystävään ja kysymään, että on hän "Matin" exä

Vierailija
9/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole ollut halukas sinusta kenellekkään kertomaan niin luuletko tosiaan että tuolla tavalla saat hänet itsellesi..voi sinua.et ole muuta kuin panoreikä.vaikka tyttöystävä jättäisi ja hän sinut huolisi niin pitäisi varmaan siihen saakka kunnes tapaisi taas jonkun paremman ns. Tyttöystävä ainesta olevan. Kun ne tyttöyatävä ja seksiseura naiset ovat ihan eri kastia.

Vierailija
10/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten tiedon levinneisyys liittyy tiedonsaantikanavaan?

Koska (miehen lisäksi) vain minä ja ystäväni tiedämme suhteesta. Jos "joku" sattumalta tästä tyttöystävälle kertoisi, olisi hänelle selvää, kuka viestin takana on. 

Vierailija
11/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että lähtee laukalle tämä "mies ei siis halua sinua", "olet ainainen kakkonen" jne. Noh, se lienee minun ongelmani ;)

Auttakaa te hyvät naiset nyt vaan kertomaan, kuinka suhde saatetaan tyttöystävän tietoon. Muu on sitten minun ongelmani.

ap

Vierailija
12/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit reikä hiljaa.

Vierailija
13/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda pikkarit tai jotain muuta miehen kotiin. Tai sitten hankkiudu vahingossa raskaaksi.

Vierailija
14/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole ollut halukas sinusta kenellekkään kertomaan niin luuletko tosiaan että tuolla tavalla saat hänet itsellesi..voi sinua.et ole muuta kuin panoreikä.vaikka tyttöystävä jättäisi ja hän sinut huolisi niin pitäisi varmaan siihen saakka kunnes tapaisi taas jonkun paremman ns. Tyttöystävä ainesta olevan. Kun ne tyttöyatävä ja seksiseura naiset ovat ihan eri kastia.

En luule vaan tiedän.

Vierailija
15/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tämä mies on sellainen jahkailija, että pitää vähän auttaa asiaa. Muuten olen kyllä lähtökohtaisesti samalla linjalla. 

ap 

No sitten on parempi jättää hänet jahkailemaan tyttöystävänsä kanssa. Ilmeisesti sinä viettelit hänet eikä päinvastoin, jos hän on niin saamaton?

Vierailija
16/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda pikkarit tai jotain muuta miehen kotiin. Tai sitten hankkiudu vahingossa raskaaksi.

En usko, että "unohtaminen" toimii, kun mies on sellainen siivousfriikki. Huomaisi taatusti. Raskaaksi en halua ;) 

Vierailija
17/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkauta voimakkkaan tuoksuista   hajuvettä petivaatteisiin jos peuhaatte miehen kotona.  Jos olette sinun luona, niin  miehen vaatteisiin kun miehellä on nuha tms.  

Vierailija
18/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käräytys siinä auta. Hän olisi jo jättänyt tyttönsä jos ei välittäisi hänestä.

Vierailija
19/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että haluat asioiden edistyvän. Ja pyydä kertomaan suhteestanne tyttöystävälle. Jos ei kerro, voit tehdä asiasta omat johtopäätöksesi.

Vierailija
20/68 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fritsu miehen kaulaan, niin varmasti tulee keskustelua oman vaimon kanssa.