Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä kiusaamista?

Vierailija
08.05.2019 |

Hei, haluaisin kuulla teidän palstalaisten mielipiteen tästä tapauksesta. Minulla on siis sekavuuskohtauksia ja kaveri käytti tilannetta eräänä päivänä hyväkseen. Kun saan kohtauksen, puhun sekavia ja jälkeenpäin en itse muista mitään. Olen myös sanonut kavereille että pitää soittaa ambulanssi jos kestää pidempään kuin pari minuuttia enkä herää siitä, eikä minua saa jättää yksin etten satuta itseäni. Olo on silloin kuin humalassa.
Maanantaina olimme tämän kaverin kanssa kaupungilla ja sain kohtauksen, jolloin kaveri alkoi kysellä minulta henkilökohtaisia asioita ja esimerkiksi minun ja poikaystäväni välisiä asioita. En tiedä kauanko kohtaus kesti mutta nyt kaveri naureskelee minulle ja olen kuulemma puhunut vaikka mitä, mutta hän ei suostu kertomaan mitä. :( Todennäköisesti en ole sanonut mitään ihmeellistä ja kaveri tekee tätä vain kiusatakseen. Olen kohtausten aikana hämmentynyt ja hädissäni ja on todella typerää alkaa kysellä hätääntyneeltä ja sekavalta ihmiseltä tuollaisia asioita. Parasta olisi rauhoitella ja kutsua apua, eikä nauraa. Uskaltaako tuollaisen kanssa enää edes lähteä minnekään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen typerää käytöstä kaveriltasi, kyllä 15v osaa jo ambulanssin soittaa ja pitäisi myös sen verran maalaisjärkeä olla ettei rupea sairauskohtausta ignooraamaan tai siitä kiusaamaan. Olen itse 15v ja parhaalla kaverilla on epilepsia ja olen kyllä joka kerta huolehtinut että hän on turvallisesti ja soittanut ambulanssin tarvittaessa. Tämä taito pitäisi jokaisen osata jo tuossa iässä viimeistään, kun on koulussakin vuosia harjoiteltu. Kuulostaa että kavereillasi olisi oikeasti jotain isompia ongelmia jos ei älyä tuota. Kannattaa ottaa pieni tauko tuosta.

Vierailija
22/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hoitaja kaverisi sinulle on? 

Etkö liiku ollenkaan yksin missään? Kuka silloin  sinua auttaa? Kohtauksesi ovat ihan keksityn oloisia tai koko juttu on keksitty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan kylmät väreet tuollaisesta psykosta.

Vierailija
24/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole mikään hoitaja, mutta jos on tiedossa että tuollainen mahdollisuus on, olisi kavereidenkin hyvä tietää. Saatan olla vaaraksi itselleni ja muille. En enää uskallakaan liikkua yksin missään, kun näitä on alkanut tulla niin usein. Itsem*rha käynyt mielessä parikin kertaa tämän takia.

Ap

Vierailija
25/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ihan kylmät väreet tuollaisesta psykosta.

Kummasta? :D

Vierailija
26/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkaa kuulostaa enemmän jo heitteillejätöltä. Minkä ikäisiä te olette?

Höpö höpö. Ap jäin tilanteesta henkiin :D

Niinpä. Vaikka onkin ikävää käytöstä, niin ei todellakaan tosiaan ole mikään heitteillejättö :D Jotain rajaa.

Vierailija
27/27 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kohtauksia tosiaan esiintyy epilepsiassa, niissä ei ole mitään outoa. Kaverisi oli lapsellinen ja typerä.