Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö miten helposti Android-puhelimesta tekee täydellisen vakoilulaitteen?

Vierailija
07.05.2019 |

Sain kourallisen opiskelukavereita asentamaan itse kehittämäni sovelluksen. "Sattumalta" se pyytää kaikkia oikeuksia, ja se myös käyttää niitä. Nyt voin seurata reaaliajassa missä nämä ihmiset liikkuu ja tekee puhelimillaan. Luen kaikki sähköpostit ja tekstiviestit ja kuulen kaiken mitä mikrofoniin tulee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyhän se, jos käyttäjä on idiootti. Koetahan asennuttaa se mun puhelimeen, löytyy varmaan play-storesta?

Vierailija
2/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vakoiluohjelmia, mutta myös iphonelle. Kaikenlaisia löytyy, jopa etänä asennettavia, jos tietää tunnukset. Ilman tunnuksia ei onnistu. Vaatisi jonkun linkin avaamista, josta haittaohjelma tulisi. Ei sun opuskelijakavereita tarvita. Mene vaan googlaamaan niistä. Spyera ja muita. Jos et pysty kirjautumaan tileihin asennus vaatii että saat puhelimen käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh kova. Kehuu rikoksiaan av palstalla.

Ymmärrätkö että tuo on rikos?

Vierailija
4/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.

Vierailija
5/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käyhän se, jos käyttäjä on idiootti. Koetahan asennuttaa se mun puhelimeen, löytyy varmaan play-storesta?

No idiootti on jos on helposti arvattavat salasanat tileihin tai antaa muille mahdollisuuden ladata puhelimeen jotain manuaalisesti tai avaa epäilyttäviä linkkejä. Ei se noin vaan onnistu muuten. Mutta, totta, monet ei tiedä että tuollaisia ohjelmia oikeasti on saatavilla. Rikollistahan se on jokatapauksessa.

Vierailija
6/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöisen täysipainoista elämää?

Vierailija
7/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

antero kirjoitti:

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.

Häiriintyneen mielestä ottaminen on sama kuin antaminen.

Sano tuo poliisille.

Vierailija
8/12 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää googlaa näitä niin järkytytte ehkä. Jos joku saa asennettua tuollaisen (manuaalisesti tai etänä) parhaimpien tai pahimpien ohjelmien kautta voi kuunnella puheluita, nähdä tekstarit, nähdä kuvat (joissakin jopa poistetut kuvat mitä ihmettelin) ja laittaa mikrofoni päälle niin että kuulee puheen kännykän läheisyydessä. Kaikkea muutakin vähemmän jännittävää. Jos joku sattuisi tietämään iPhone tilisi tunnukset olet pulassa jos joku tuollaisen haluaa sulle laittaa, samoin jos joku pääsee sun puhelimeen käsiksi manuaalisesti. Eli jos joku tuntuu tietävän sellaista mitä et ole kertonut kenellekään muuta kun puhelimen kautta tai mahdollisesti puhelimen läheisyydessä onhan tuokin mahdollista. Itse olen joutunut miettimään moista. Oma puhelin kun on ollut muidenkin käytössä niin en voi tasan tarkkaan tietää kuka on päässyt käsiksi eikä etä hakkerointi mahdotontakaan kun salasana melko helposti arvattavissa. Juu ei sitä voi olla ikinä liian varovainen tietoturva juttujen kanssa. Sairaita ja ovelia rikollisiin toimiin ryhtyviä on olemassa. Ei jää kiinni kun näitä käsitellään anonyymi tilien kanssa.

Vierailija
9/12 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidätte puhelinta sängyn vieressä? Kuulen parhaillaan miten se p#nee varatun kanssa ja tiedän kuka hän on :D

Vierailija
10/12 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle herra vakooja. Ja nyt... kuumaa kahvii ja homobornoo.

In. Joi.

😜😜😜😜😜

Vierailija
11/12 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Jos joku haluaa vakoilla minua, niin siitä vaan. Voishan se toimia unilääkkeenä! :D

Vierailija
12/12 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle herra vakooja. Ja nyt... kuumaa kahvii ja homobornoo.

In. Joi.

😜😜😜😜😜

Ap:n opiskelukaveri on nainen ja hän touhuaa parhaillaan varatun miehen kanssa...