Työttömät pölyttämään kasveja hyönteisten kuoltua?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pölytystä tarvitaan joten oon valmis. Pitääkö surista tai pöristä samalla?
Kyllä siihenkin olisi Sippe kaverikurssin keksinyt. Nyt olen vähän huolissani, joutuvatko työttömät itse opettelemaan pörisemään.
Työttömät puetaan pörröiseen kimalaispukuun ja laitetaan pusikkoihin pyöriskelemään. Kuulostaa hauskalta, voisin itsekin tehdä noita hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölytystä tarvitaan joten oon valmis. Pitääkö surista tai pöristä samalla?
Kyllä siihenkin olisi Sippe kaverikurssin keksinyt. Nyt olen vähän huolissani, joutuvatko työttömät itse opettelemaan pörisemään.
Ei hemmetti. Nyt uudet vaalit ja persuista vaikka kreduliini tulevaisuus asialle. Ei me mitään pöristä osata ilman kursseja!
Työkkäri vois tuveta jakamaan sellaisia ampiaispukuja (perinteisen ruumiinrakenteen omaaville hahmoille mehiläispukuja). Sitten vaan kartta käteen ja omaa aluetta pölyttämään.
Tietenkin ensin pitäisi käydä pölyttämiskurssi ja suorittaa muutama passi: työturvallisuus, hygieniapassi, puunkaatolupa (voi joutua kaatamaankin jonkun kuusen pölyttäessään), tulityökortti kannataa vaatia ihan vaan periaatteesta. Ja lisäksi pupupussaus- ja ponileikkikurssit, jotta pärjää siellä muiden uutterien mehiläisten kanssa metsässä!
TE-toimistoon pitää tätä varten palkata ainakin 2-3 pölyttämiskoordinaattoria, -sihteeriä ja yksi pölyttämissuunnittelun kehittämisjohtaja. Siis jokaiseen TE-toimistoon.
Tulevaisuuden orjatyötä... siellä ollaan sitten vastikkeellista sosiaaliturvaa vastaan pellolla pölyhuiskan kanssa pörisemässä. 🐝🐝
Pölyttäjäihmisten kannattaisi laittaa pupuasu päälle, niin eivät sitten pelästytä muita eläimiä niityllä poukkoillessaan.