Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät pölyttämään kasveja hyönteisten kuoltua?

Vierailija
06.05.2019 |

Niin, mitä mieltä olette?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on parempi pölyttää kasveja, kuin leikkiä pupuleikkejä kurssilla.

Pölyttäjäihmisten kannattaisi laittaa pupuasu päälle, niin eivät sitten pelästytä muita eläimiä niityllä poukkoillessaan. 

Vierailija
22/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölytystä tarvitaan joten oon valmis. Pitääkö surista tai pöristä samalla?

Kyllä siihenkin olisi Sippe kaverikurssin keksinyt. Nyt olen vähän huolissani, joutuvatko työttömät itse opettelemaan pörisemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät puetaan pörröiseen kimalaispukuun ja laitetaan pusikkoihin pyöriskelemään. Kuulostaa hauskalta, voisin itsekin tehdä noita hommia.

Vierailija
24/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölytystä tarvitaan joten oon valmis. Pitääkö surista tai pöristä samalla?

Kyllä siihenkin olisi Sippe kaverikurssin keksinyt. Nyt olen vähän huolissani, joutuvatko työttömät itse opettelemaan pörisemään.

Ei hemmetti. Nyt uudet vaalit ja persuista vaikka kreduliini tulevaisuus asialle. Ei me mitään pöristä osata ilman kursseja!

Vierailija
25/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri vois tuveta jakamaan sellaisia ampiaispukuja (perinteisen ruumiinrakenteen omaaville hahmoille mehiläispukuja). Sitten vaan kartta käteen ja omaa aluetta pölyttämään.

Tietenkin ensin pitäisi käydä pölyttämiskurssi ja suorittaa muutama passi: työturvallisuus, hygieniapassi, puunkaatolupa (voi joutua kaatamaankin jonkun kuusen pölyttäessään), tulityökortti kannataa vaatia ihan vaan periaatteesta. Ja lisäksi pupupussaus- ja ponileikkikurssit, jotta pärjää siellä muiden uutterien mehiläisten kanssa metsässä!

TE-toimistoon pitää tätä varten palkata ainakin 2-3 pölyttämiskoordinaattoria, -sihteeriä ja yksi pölyttämissuunnittelun kehittämisjohtaja. Siis jokaiseen TE-toimistoon.

Vierailija
26/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukasta kukkaan

Vierailija
27/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden orjatyötä... siellä ollaan sitten vastikkeellista sosiaaliturvaa vastaan pellolla pölyhuiskan kanssa pörisemässä. 🐝🐝

Vierailija
28/28 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan