Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset inhoaa Tinderissä miehen aloitusta, jossa hän kysyy, että mitä kuuluu?

Vierailija
10.05.2024 |

Tähän on törmännyt usein, että naiset sanoo sen olevan suuri turn off, jos mies aloittaa keskustelun tyyliin: Moi! Mitä kuuluu?

Miten ennestään tuntemattoman naisen kanssa se keskustelu sitten pitäisi aloittaa? Antakaa naiset konkreettisia esimerkkejä, koska selvästi te tiedätte mitä haluatte.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin työstä ei jää käteen vähintäänkin tuplat siihen nähden mitä saa tukina (1400€/kk), on turha odottaa että menisin töihin vapaaehtoisesti.

Onko tuossa jotain ihmeteltävää?

Ap

Vierailija
2/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin työstä ei jää käteen vähintäänkin tuplat siihen nähden mitä saa tukina (1400€/kk), on turha odottaa että menisin töihin vapaaehtoisesti.

Onko tuossa jotain ihmeteltävää?

Ap

Jaahas. Mt-ongelmainen hullu eksyi ketjuun. No, ei anneta sen häiritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa itsekin ihmettelen.

Vierailija
4/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, jos se tulee tarpeeksi kiinnostavalta mieheltä. 

Vierailija
5/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä arvostan enemmän jos esittelee itsensä etunimeltä ja kysyy että kiinnostaako viestitellä. Ei mua huvita tuntemattomille alkaa selvittämään asioitani.

Rahalla ei ole merkitystä, paitsi niin että mielummin tavallinen ihminen kuin joku rikas.

Vierailija
6/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on tyhmä kysymys?

Vierailija
7/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on vastaus ihan hyvää tai eipä erikoista. Mitä hyödyit kysymällä kuulumisia?

Vierailija
8/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu perspektiivistä. Jos yli 180cm komea mies kysyy mitä kuuluu, niin naiset kikattelevat ja jatkavat keskustelua.

Jos kysyjänä on tavallisen näköinen alle 180cm mies, naiset kokevat tämän seksuaalisena häirintänä.

Kiltti-Mies28

Vierailija
9/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä arvostan enemmän jos esittelee itsensä etunimeltä ja kysyy että kiinnostaako viestitellä. Ei mua huvita tuntemattomille alkaa selvittämään asioitani.

Rahalla ei ole merkitystä, paitsi niin että mielummin tavallinen ihminen kuin joku rikas.

No ehkä se mieskään ei tuntemattomalle heti halua alkaa avautumaan tuon kattavammin, koska haluaa pitää sinunlaillasi tarpeeksi alkuun yksityisyytensä.

Vierailija
10/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo riippuu perspektiivistä. Jos yli 180cm komea mies kysyy mitä kuuluu, niin naiset kikattelevat ja jatkavat keskustelua.

Jos kysyjänä on tavallisen näköinen alle 180cm mies, naiset kokevat tämän seksuaalisena häirintänä.

Kiltti-Mies28

Kilttimies = passivis-aggressiivinen naisvihaaja.

Vierailija
11/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhonnut. Tapasin elämäni rakkauden tinderissä ja hänen eka viestinsä mulle oli Moi :) Seuraavana päivänä puhuttiin jo puolitoista tuntia puhelimessa. Ei siis se aloitusviesti vaan se miten juttu siitä lähti kehittymään. Jos kommunikointi oli kokonaisuudessaan niukkaa ja/tai yksipuolista jatkossakin niin kovin kauaa en sellaista jaksanut. 

Vierailija
12/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, miltä tuntuisi jos tuntematon ihminen kadulla kysyisi. Mitä kuuluu?  Niin se tuntuu ihan yhtä idioottimaiselta, kuin tinderissäkin. No varmaankin sen ymmärrät, kunhan yrität saada täältä naisilta hyviä keskustelun avausrepliikkejä, että olisi parempi flaksi, kun oma aivokapasiteettisi ei riitä.

Vierailija
13/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö muka tarkentaa? Mitä kuuluu pokailulle? Onko montakin kierroksessa? Mitä kuuluu rakkauden tunneliin? Laitan oheen kuvan kanootista, jolla haluaisin siellä seikkailla!

Tällaisiinko siis naiset vastaisi?

Vierailija
14/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vois antaa typerämpää kuvaa kuin sanomalla moi 🤭😖 mitä kuuluu.

Kuuluu samaan luokkaan kuin käytkö usein täällä.

Vierailija
15/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on vastaus ihan hyvää tai eipä erikoista. Mitä hyödyit kysymällä kuulumisia?

No tuossa vika on kyllä vastaajassa.

Olisin otettu, jos nainen kysyisi minulta mitä kuuluu. Tietenkin varmaan eri asia, jos ei ole koskaan tarvinnut itse aloitetta tehdä.

Vierailija
16/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhonnut. Tapasin elämäni rakkauden tinderissä ja hänen eka viestinsä mulle oli Moi :) Seuraavana päivänä puhuttiin jo puolitoista tuntia puhelimessa. Ei siis se aloitusviesti vaan se miten juttu siitä lähti kehittymään. Jos kommunikointi oli kokonaisuudessaan niukkaa ja/tai yksipuolista jatkossakin niin kovin kauaa en sellaista jaksanut. 

Montako sanaa vaihdatte päivittäin? Voihan moitakin varioida äänenpainoilla!

Vierailija
17/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se mieskään ei tuntemattomalle heti halua alkaa avautumaan tuon kattavammin, koska haluaa pitää sinunlaillasi tarpeeksi alkuun yksityisyytensä.

Tähän on pakko kertoa tällainen:

Minulla oli eräällä deittipalstalla pitkä kuvaus itsestäni ja elämästäni kuvan kanssa tietenkin. Sain naisilta usein ensimmäiseksi viestiksi hyvinkin henkilökohtaisia kysymyksiä, vaikka heillä itsellään oli kuvaton ja tyhjä tai lähes tyhjä profiili. Eivätkä lähettäneet kuvaa edes pyynnöstä, jos erehdyin sitä kysymään ennen vastaamista. Vastaaminen jo ihan peruskysymyksiinkin oli hyvin niukkaa tai eivät vastanneet ollenkaan, jos en ensin vastaa heidän henkilökohtaisiin uteluihin.

Miksi ihmeessä kiinnostuisin tyhjästä, kuvattomasta profiilista ja vielä olettavat, että anonyymille avautuisin vielä syvällisemmin mitä olen jo julkisesti itsestäni kertonut.

Naisilla taitaa tosiaan olla paljon helpompaa noissa palveluissa. On varaa vaatia.

Vierailija
18/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla parempi keskusteluavaus? Tuosta on helppo lähteä tutustumaan. 

Vierailija
19/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uniikeilta lumihiutaleilta pitää kysyä jotain uniikkia ja sitten lumihiutaleet pitävät sitäkin typeränä aloituksena

Vierailija
20/56 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä naiset voisivat laittaa esittelytekstiinsä itselleen mieluisat aloitusrepliikit jos on treffihousut jalassa.. Miehet eivät osaa edes lukea ajatuksia, puhumattakaan mielen kaukoluvusta.