Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhan kiinnostuksen (ihastuksen) lämpiäminen? Mitä teen?

Second change
06.05.2019 |

Olin joskus vuosia, vuosia sitten ja ihan toisella paikkakunnalla kihloissa miehen kanssa. Miehellä oli miespuolinen ystävä, ja tutustuimme jossain vaiheessa. Minulle ei ole kauheasti ole jäänyt muistikuvia tästä ystävästä, mutta muistan edelleen hyvin miltä ystävä näytti (komealta) jne.

Ero tuli aikanaan, muutin toiseen maakuntaan ja halusin unohtaa kaiken. Ja unohdinkin.

Yksi päivä Facebookia selatessani sain viestin. Tämä ystävä kirjoitti minulle ja kysyi, mitä kuuluu. Siitä alkoi kirjeenvaihto.

Sitten tuli se päivä, kun tapasimme uudelleen. Uudelleen tavatessa tämä exän ystävä hikoili, kyseli oliko kirjoitteleminen ok, kertoi että oli kiva nähdä ja kysyi nähdäänkö uudelleen. Lopuksi hän antoi lahjan ja halasi, vaikka muistini mukaan hän ei aiemmin koskaan edes hipaissut minua.

Aikaa on nyt kulunut hetki, ja kirjoittelu on jatkunut. Yksi päivä muistiini nousi selkeä muistikuva siitä, että silloin parisuhteessa aikoinaan ihastuin tähän ystävään! Minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, onko asiaa kukaan huomannut, mitä tämä exän ystävä on tehnyt tai mitään muutakaan. Ihmettelen onko meillä joskus ollut vastavuoroista vetoa toisiimme. Minä en vaan muista, mutta luulen niin olleen. Exäni ystävä ei ole kirjoittanut sanaakaan exästäni ja käyttäytyy niin kuin häntä ei olisi koskaan ollutkaan.

Olen sinkku, ja exän ystävä on sinkku. Hänellä on kumminkin tiettyjä vastuita kotipuolessa, ja meillä on pitkä välimatka. Olen töissä täällä toisella paikkakunnalla. Mitään konkreettista ei nyt voisi tapahtua.

Mitä teen? Annanko ajan kulua ja katson, mitä tapahtuu? Mitä kannattaisi tehdä? Tämä kuvio kyllä kiinnostaa minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et muista, oletko ollut ihastunut vai et?

Vierailija
2/3 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että kihlattu oli väkivaltainen. En muista noista vuosista juuri mitään, kun oli niin kauheita aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mitään konkreettista ei voi tapahtua? Miten ihmiset on noin rajottuneita. Kai sitä nyt ihan yleisesti seurustellaan vaikka ei asuta samalla paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän