Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juuri sinä ajattelet pojasta joka pitää lihavista tytöistä. (+130kg)

17vpoika
06.05.2019 |

Eli mitä mieltä sinä olet pojasta joka pitää lihavia tyttöjä seksikkäinä. Pidän yli 130 kg tytöistä. Rakastan lihavaa ja suurta mahaa, pehmeää ja isoa selkää ja valtavaa kokoa. Onko sinusta väärin pitää tälläisesta? Alla kuva naisesta josta haaveilen.

https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/october-20…:*

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä aloita enää uusia ketjuja. Pliis.

Tämä on seksi osio. Ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta. Onko sinulla jotain lihavia naisia vastaan? Mitä oikein itket täällä tyhjästä.

Vierailija
22/53 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä aloita enää uusia ketjuja. Pliis.

Joku katkera luuperse täällä skitsoilee. Ei kestä kun miehet viehättyvätkin isoista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne pitäis tehdä ylälaitaan liimattu oma erillinen ketju, jossa läskijätkä, hierojapervo, squirtti-kusivalistaja ja kaikki anaali=>vaippasaarnaajat voisi kirjoitella toinen toisillensa.

Loistava idea!

Lisätään sinne vielä se ei-iso-muna-ole-hyvä-mies.

Vierailija
24/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon! Hyvä kuulla etten ole ainoa. On se mukava aina kun näkee pehmeää läskiä

Vierailija
25/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukempaa pillua ei mitään ämpäri kokoa kokemusta on

Vierailija
26/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 17v poika!

Vastaan tähän nyt vaikka olen nainen. Ensimmäiseksi haluan sanoa sinulle, että ei! Ei ole väärin tykätä "valtavirran" ihanteista.

Mahtavaa, että täälä on tommosiakin poikia. Olen itse feedee ja rakastan lihomista olen 140kg painoinen. Varmasti jos olisin alasti edessäsi olisit iloinen.

Vierailija
27/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella! Alaston lihava nainen on seksikyyden huippu! 140kg wohoo! No todellakin. Olisi hieno tavata siis puhua jonkun toisen pojan tai miehen kanssa jolla sama fetissi

Vierailija
28/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika hyvä. Makuja on monenlaisia, toiset tykkää tuhdimmasta. Monet laihoista, kuvikkaista ja jopa lihavista. Mikään niistä ei ole väärä. Mieti kuinka onnelliseksi teet lihavat tytöt ihailullasi.

Vierailija
29/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Täältä kirjottaa 15-vuotias poika. Määki tykkäön lihavista tytöistä! Just noi lihavat reidet, tanakka peppu, kaksoisleuka ja valtava pehmee maha nostaa mun peniksen ilmaan.

Mä oon suunnitellu jo etten ota ketään alle 136kg eli jos tiedät Loeylanen niin sen kokosta. Toi 100kg painava Lateciat on ok ja seksikäs, mutta ei vielä tarpeeks lihava. Tess Holliday on ehkö seksikkäin nainen maan päällä. LIHAVAT TYÖT OOTTE SEKSIKKÄITÄ!

Vierailija
30/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho aika moni tykkääkin

Vierailija
32/53 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu menisi, mutta kun teeskentelet eri ikäisiä ja eri sukupuolia olevia tässäKIN ketjussa. Hohhoijaa.

Vierailija
33/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tässä ketjussa ihmetyttää nuo negatiiviset viestit. Mitä väärää siinä on jos toinen tykkää isommasta naisesta? Tykkäähän jotkut extremelaihoistakin naisista, whatever floats your boat, go for it, kunhan siitä ei aiheutu vahinkoa toiselle.

Itse olen isokokoinen nainen ja tietenkin tuollaiset varsin.. Nuorten poitsujen viestit tuntuu hyvälle, kun selvästi tykkäävät. :D toivottavasti löydätte mieluisat daamit tulevaisuudessa

Vierailija
34/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ketjussa ole kuin yksi nuori poitsu, sinä itse.

Vierailija
35/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava viesti! Juu mä todella pidän oikeastaan vain ja ainoastaan tuhdeista naisista. Minusta paras on semmoinen Xbrittney89 tyylinen. Aika lyhyt noin 165-170cm iso, pyöreä valtava roikkuva, pullottava maha, isot reidet, valtavat roikkuvat rinnat ja tietty todella leveä ahteri. Painoa 140kg. Semmoista okisi mukava näytellä kadullakin😯😋

Vierailija
36/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain rahaa tuottavia mainoksia kiinni noissa linkeissä ja hakusanavinkeissä mitä tänne suollat? Ei voi muuten ihminen ymmärtää mikä ihme pakottaa horisemaan itsekseen ketjusta toiseen...

Jos ei ole, niin sitten keskusteluapua (huom EI kuitenkaan itsen kanssa)

Vierailija
37/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jotain rahaa tuottavia mainoksia kiinni noissa linkeissä ja hakusanavinkeissä mitä tänne suollat? Ei voi muuten ihminen ymmärtää mikä ihme pakottaa horisemaan itsekseen ketjusta toiseen...

Siis keskusteluapua siihen, että tykkää isommista naisista vai siihen, että sinun mielesi mukaan keskustelee itsekseen aiheesta? Pienet on murheet sinulla :D

Vierailija
38/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis keskusteluapua siihen, että tykkää isommista naisista vai siihen, että sinun mielesi mukaan keskustelee itsekseen aiheesta? Pienet on murheet sinulla :D

Isommista naisista tykkääminen on ok, mutta siitä pakonomainen itse itsekseen keskustelu ei ehkä ihan ole. Tai toinen vaihtoehto on palstan pakonomainen trollaaminen, joka sekin voi olla oire siitä että kannattaisi käydä hengittelemässä ulkona raitista ilmaa ja hankkia parempia harrastuksia.

Vierailija
39/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isommista naisista tykkääminen on ok, mutta siitä pakonomainen itse itsekseen keskustelu ei ehkä ihan ole. Tai toinen vaihtoehto on palstan pakonomainen trollaaminen, joka sekin voi olla oire siitä että kannattaisi käydä hengittelemässä ulkona raitista ilmaa ja hankkia parempia harrastuksia.

No se, mutta sehän on selvää että tämä koko palsta on trolleja täynnä, tämä (mahdollinen trollaaja?) on minusta ehkä kaikista pienin, kun vertaa siihen mitä kaikkea täällä liikkuu.

Vierailija
40/53 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? En mä nyt helkkari itselleni vastaile! Senhän takia mmä kysyn myiden mielipiteitä