Mitä juuri sinä ajattelet pojasta joka pitää lihavista tytöistä. (+130kg)
Eli mitä mieltä sinä olet pojasta joka pitää lihavia tyttöjä seksikkäinä. Pidän yli 130 kg tytöistä. Rakastan lihavaa ja suurta mahaa, pehmeää ja isoa selkää ja valtavaa kokoa. Onko sinusta väärin pitää tälläisesta? Alla kuva naisesta josta haaveilen.
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/october-20…:*
Kommentit (53)
Morjens!
Samoja ajatuksia olen itse käynyt läpi murrosiköisenä. Nyt kun mittarissa on ikää 58v ei oo enää väliä minkä näkönen nainen on. Luonne on täekein. Toki pidän vieläkin tuhdeista naisista. 80-luvulla Las vegasin matkalla sain paikalliselta noin 140kg naiselta elämäni parhaat kyydit. Pantiin koko yö motellissa. Se oli melkosta.
Toivottavasti löydät unelmiesi naisen. Jos et löydä 130-150kg naista, niin miksi et lihota kotain laihaa?
Ok, alan kallistua siihen että todellakin haluat vain trollailla ajankuluksesi, lienet yksinäinen. Ikävää, mutta sitä seuraa nyt kuitenkin löytyy vain ihan sieltä aktuaalitodellisuudesta. Kone kiinni, ovi auki ja ulkoilmaan.
En tiedä, minkä ikäinen oikeasti olet, mutta tämä juttu alkaa olla aika kulunut. "Nainen37v", "m58" joopa joo HAUKOTUS.
Hei hei hei hei!
Mikä ihmeen trolli? Enhän mäketään täälä yritä trollata. Normaalisti lukioo käyn. Mulla nyt vaan sattuu oleen halu lihavia naisia kohtaan.
Terve vaan 17v poika. Mää oon ite 15v poika. Mä en pidä lihavista tytöistä tai kovin pulleistakaan. Mulla on kuitenkin kaveri joka tykkää. Ollaan tpsi läheisii ja se kerto, että sen lenpi on joku Loeylane ja toi Tess Holliday. En tuomitse häntä. Hön kertoi, että niissä viehättää se koko. Just toi lahan pyöree pullotus ja läski joka paikassa, mua taas vähä yökltää..
Hei!
Olen Tuija, työskentelen Lääkärikeskus Aavalla seksuaaliterapeuttina.
Luettuani viestisi, päätin kommentoida.
Kysyit, että "onko väärin tykätä lihavista naisista". Yksinkertaisesti, ei ole.
Makuja meillä on monia, toisilla erilaiset mieltymyksensä.
Saat haluta seksuaalisesti 140kg naisia. Se on täysin ok.
Huokaus. Oisit nyt edes käynyt katsomassa, minkä nimisiä seksuaaliterapeutteja Aavalla työskentelee... Tosin voitaishan me vaikka soittaa Aavalle ja kysyä että onko ok, että heidän nimissään joku esiintyy palstalla seksuaaliterapeuttina? Heitähän voisi tällainen ulostulo kiinnostaakin jo ihan yrityskuvamielessä.
Lopetapa leikki nyt jo.
No miun mielestä ei oo mittää väärä tykätä vähä pulskemmista tytöistä. Linkittämäs naiset on kyllä aika tuhteja. Mie oon ite nainen ja normaalipainoinen. Miun mielestä ei oo mittää väärä pitää lihavistakin naisista. Saat olla semmonen ku haluat. 💕hyväksytään sut kyllä sellasenaa