Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyynnyn jotenkin ihan hirveästi kun näen nuoren naisen ikäiseni miehen kanssa, vaikkei mies edes ole yhtään minun tyyppiäni

Vierailija
06.05.2019 |

mutta silti ärsyttää ihan veetusti. Ehkä se vaikuttaa että exä petti juuri noin. N41

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää vaan oma ikääntyminen ja tason lasku.

Vierailija
22/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Mua sitten ottaa päähän ne tytöt jotka seukkaavat vaan ulkkareitten kaa. Yleensä se mies on joku keski ikäinen rikollinen luuseri joka ei kotimaassaan kellekään kelpaisi mutta suomessa saa 15-20v herkkupilluja. Kyllä huomaa mitkä suomalaisten naisten prioriteetit on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että joskus naisia ärsyttää kun liikun tyttikseni kanssa. M45

Vierailija
24/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän voi kulkea vaikka isä ja tytär?

Just niin. Huomaan saavani vinoja katseita, kun liikun tyttäreni kanssa, joka on 15v.

Vierailija
25/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi 20 vuotta nuorempaa naista.

Nykyinen 9v nuorempi on juuri sopiva.

M53

Vierailija
26/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Naisia ärsyttää vaan oma ikääntyminen ja tason lasku.

Ei ärsytä. Päinvastoin en haluaisi olla päivääkään nuorempi kuin nyt olen, eli pian 45 vuotias.

Olen elänyt hyvää ihanaa elämää kaikki nämä vuodet, lapseni ovat kaikki jo teini-ikäisiä ja odottelen jos saisimme mieheni kanssa kymmenen vuoden sisään lapsenlapsen tai ehkä parikin hemmoteltavaksi.

Meillä on ikioma ihana velaton koti kauniilla pihalla ja Saimaalla upealla paikalla mökki, pidän työstäni todella paljon, vanhempani ja appivanhemmat ovat terveitä hieman alle kahdeksankymppisiä ja mieheni... Hän on ollut rakas mieheni jo yli 20 vuotta, enkä muita miehiä ole parisuhteemme aikana kaivannut. Mieheni on paras ystäväni ja vietämme hyvin paljon aikaa yhdessä. Tasoista en tiedä mitään, koska rakkaudessa sellaisia ei ole.

Vierailija
27/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun hieman työstää tuota aihetta ap? Menet ypöyksin istumaan jonnekin ja katselet onnellisia ohi käveleviä pariskuntia, kiehut kateudesta ja ärsytyksestä oikein kunnolla ja pistät vaikka hieman hiekkaa alakertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme