Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Jumala rankaise pahoja ihmisiä?

Vierailija
05.05.2019 |

Kiusaajia, lasten hyväksikäyttäjiä, murhaajia. Tuntuu, että heillä menee aina paremmin kuin muilla...

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jumalalla myös tytär?

Vierailija
62/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan Tytär, Sofia

Sofia oli siis Jumalan Tytär. Aikansa taivaassa tepasteltuaan hän päätti syntyä fyysiselle tasolle. Täällä hänelle iski kaipuu Sen Oikean perään, ja hän hyppäsi miehestä toiseen, tullen aina vain epätoivoisemmaksi ja päätyen lopulta huoraksi. Kaikkien petollisten rakastajiensa kanssa hän sai leegion kakruja, joista ei ollut kuin surua ja murhetta. Jumalan tullessa vierailulle Sofian tykö Sofia alkoi ruikuttaa tilastaan ja siitä että haluaisi jo viimein löytää Sen Oikean. Jumala lupasi hänelle että lähettää Sofialle tämän veljen, Jumalan Poika Kristuksen sulhaseksi. Aikansa sydän syrjällään sulhoa odoteltuaan Sofia sai Kristuksen, Sen Oikean, ja rakkauden ja oman alkuperäisen puhtautensa takaisin, ynnä lapsia joista oli iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen uskovainen, mutta toivon silti syvästi, että ihmiset saavat palkkansa kuoleman jälkeen. Tässä elämässä kun oikeus tapahtuu ärsyttävän harvoin.

Vierailija
64/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisen uskovainen, mutta toivon silti syvästi, että ihmiset saavat palkkansa kuoleman jälkeen. Tässä elämässä kun oikeus tapahtuu ärsyttävän harvoin.

u limies iski jälleen..uli naa

Vierailija
65/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueotaselvää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala rankaisee jo kaikkia yhden naisen takia

Meillä on taipumus pahaan.

Jumala ei rankaise toisten tekemistä synneistä.  Onko se nyt hesekielin vai jeremian kirjassa, jossa sanotaan, että "poika ei kanna isän syntivelkaa", vaan kukin joutuu vastuuseen omista synneistä. Tietysti sama koskee tyttöjäkin.

Perisynti on kaikkien suuntausten varsin laajasti hyväksymä oppi

Vierailija
66/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala tässä hei vaan moi

Minkä vääryyden haluaisit minun kostavan?

Sattuisi olemaan iso kivi tässä vieressä.

Vierailija
67/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockmannin henkilökunta katselee minua halveksuvasti.

Tuhoa koko Stockmann

Vierailija
68/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko se kuuma?

Vierailija
69/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockmannin henkilökunta katselee minua halveksuvasti.

Tuhoa koko Stockmann

nope..halveksunta ei kuulu 12 synnin listaan.

moikka

Vierailija
70/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki etovat ihmiset jotka tunnen, ovat ateisteja. He juoksevat rahan perässä ja sitä heille onkin siunaantunut ja paljon. Toivottavasti päätyvät helvettiin, elon aika maan päällä on lyhyt, mutta ikuisuus on loputon.

Vierailija
71/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuuluuko halveksunta synteihin?

Onko stockkan henkilökunta turvassa?

Vierailija
72/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala katsoo temptation islandin joka versiota yhtä aikaa, ei se ehdi rankaseen ketään.

Vierailija
73/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki etovat ihmiset jotka tunnen, ovat ateisteja. He juoksevat rahan perässä ja sitä heille onkin siunaantunut ja paljon. Toivottavasti päätyvät helvettiin, elon aika maan päällä on lyhyt, mutta ikuisuus on loputon.

Rikkaan on vaikeampi päästä taivaaseen kuin kamelin neulansilmästä läpi.

Vierailija
74/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otaselvää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankaiseekin mutta ei tässä ajassa.

Mistä minä tiedän, onko se toinen aika sitten tulossa?

No katsele ympärille hetki ja pysähdy miettimään. Mieti luontoa, vuodenaikoja, säätä miten kaikki toimii. Ihmisiin ja eläimiin. Mene ihan solu tasolle asti ja mieti onko tämä kaikki oikeasti syntynyt sattumalta räjähdyksessä?

Alkuräjähdys käynnisti evoluution, joka on miljardien vuosien kuluessa johtanut nykytilaan. Ei maailma ole aina ollut nykyisen kaltainen.

Hae netistä Pekka Reinikainen ja kuuntele hänen puheitaan tai lue hänen kirjojaan, niin saat tieteellisen selityksen tuohon alkuräjähdykseen .

Pelle Reinikainen ei tunnistaisi tiedettä vaikka se purisi häntä hanuriin.

Vierailija
75/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsekö sinne pahaltahaiseva pienimunainen ul imies?

Vierailija
76/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsekö sinne pahaltahaiseva pienimunainen ul imies?

Pääsee

Vierailija
77/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaan on vaikeampi päästä taivaaseen kuin kamelin neulansilmästä läpi.

Jaa, kyllä mä tuolla 10-13 kilsan välissä tuon tuosta taivaalla lentelen. Suosittelen sinullekin, ja parasta on kun pääsee perille ja voi heittää vapaamoodin päälle. Hyvää ruokaa, aurinkoa, ja lomailua. Kahden viikon päästä taas lähdetään! 

Vierailija
78/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jumalalla pippeli?

Joidenkin väitteiden mukaan kromosomit ja sukupuolielimet määräävät sukupuolen, ei se mitä sukupuolta itse oikeasti kokee olevansa. Nämä ihmiset varmaan myös uskovat, että sukupuoleen tarvitaan materiasta koostuvaa kehoa - ja eikö Jumala ole henkinen olento, eikä koostu materiasta? Hänellä ei silloin voisi olla edes sukupuolta. Mitä Jumalan sukupuoli käytännössä edes tarkoittaisi? Miten hänen mieheytensä käytännössä tulisi esille? Niin no, kyllähän hän saattoi naissukupuolisen ihmisen raskaaksi. Oliko se pelkkää taikuutta, jonka Jumala olisi voinut tehdä sukupuolettomanakin, vai käyttikö hän siinä siittiöitään?

Vierailija
79/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jumalalla pippeli?

Joidenkin väitteiden mukaan kromosomit ja sukupuolielimet määräävät sukupuolen, ei se mitä sukupuolta itse oikeasti kokee olevansa. Nämä ihmiset varmaan myös uskovat, että sukupuoleen tarvitaan materiasta koostuvaa kehoa - ja eikö Jumala ole henkinen olento, eikä koostu materiasta? Hänellä ei silloin voisi olla edes sukupuolta. Mitä Jumalan sukupuoli käytännössä edes tarkoittaisi? Miten hänen mieheytensä käytännössä tulisi esille? Niin no, kyllähän hän saattoi naissukupuolisen ihmisen raskaaksi. Oliko se pelkkää taikuutta, jonka Jumala olisi voinut tehdä sukupuolettomanakin, vai käyttikö hän siinä siittiöitään?

Miksi häntä sitten kutsutaan "isä meidän joka olet taivaassa"? Miespuoliseen tällä kyllä vahvasti viitataan.

Vierailija
80/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua askarruttaa yksi asia: jos Jumala on olemassa ja minä sattuisin pääsemään Taivaaseen, mutta joku perheeni jäsenistä ei. Perhe on minulle tärkeintä maailmassa, antaisin henkeni heidän puolestaan. Jos joku heistä joutuisi Helvettiin, niin en usko että Taivas olisi minun taivaani, enkä usko että osaisin sen "menetyksen tuskan" kanssa olla onnellinen siellä tai muuallakaan. Miten Raamattu ottaa kantaa tähän, tietääkö joku? Menetin viime vuonna minulle maailman rakkaimman henkilön ja toivon koko sydämestäni, että näen hänet vielä joskus. Haluaisin uskoa Jumalaan, mutta se on kovin vaikeaa, sillä olen tosi rationaalinen ihminen. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä