Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Jumala rankaise pahoja ihmisiä?

Vierailija
05.05.2019 |

Kiusaajia, lasten hyväksikäyttäjiä, murhaajia. Tuntuu, että heillä menee aina paremmin kuin muilla...

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sekavaa sakkia paikalla. Uskotteko oikeasti näihin juttuihinne?

Uskon, ja haluan havittaa (myos) psykiatrian maailmasta. Senkin. Koska siina on vale, ja sen tuoma ilkeys.

Vierailija
122/129 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jumalaa olemassa, miksi olisi ja mitäs sitten vaikka olisi... ei oikeastaan hirveästi edes kiinnosta. Ei kukaan ihminen varsinaisesti ole paha, on vain eri lähtökohdista olevia ihmisiä ja usein nämä "kiusaajat" ovat henkisesti jotenkin epävarmoja, huono itsetuntoisia, tyhmiä, ajattelemattomia tai eivät vain osaa ilmaista itseään tai käsitellä pahaa oloaan muuten. "Paha"-olo usein puretaan johonkuhun ihmiseen jota kohtaan tunnetaan esim. kateutta tai niin kummallista kuin se onkin niin "kiusaaja" voi haluta "kiusatun" ihmisen huomiota eri syystä, ehkä hän haluaisi apua tältä? Joka tapauksessa kiusaaja on huomioinut tämän ihmisen ja on jollain tavalla kiinnostunut hänestä tai kokee "kiusatun" merkitykselliseksi. Mutta ei se silti oikeuta hänen käytöstään missään tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto up

Vierailija
124/129 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ppppp

Vierailija
125/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppa se Raamattunakin tunnettu satukirja vähän tarkemmin. Siellä sanotaan hyvin selvästi, että tätä Jumala-nimistä hahmoa ei kiinnosta pätkän vertaa ihmisten teot, ainoastaan että he uskovat. Katsos kun Jumala on narsisti, joten hän pelastaa vain ja ainoastaan uskovat - teoista huolimatta.

Raamattu on aika ristiriitainen kokoelma. Toisessa kohdassa sanotaan toista ja toisessa toista.

Mitä Raamatun kohta "Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." Tarkoittaako rikkaus, ettei usko Jumalaan?

Joo tarkoittaa. Sellainen ihminen joka on omasta mielestään rikas ja tietää kaiken ei voi päästä taivaaseen missä Jumala on se joka tietää kaiken .

Vierailija
126/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jumalalla pippeli?

Joidenkin väitteiden mukaan kromosomit ja sukupuolielimet määräävät sukupuolen, ei se mitä sukupuolta itse oikeasti kokee olevansa. Nämä ihmiset varmaan myös uskovat, että sukupuoleen tarvitaan materiasta koostuvaa kehoa - ja eikö Jumala ole henkinen olento, eikä koostu materiasta? Hänellä ei silloin voisi olla edes sukupuolta. Mitä Jumalan sukupuoli käytännössä edes tarkoittaisi? Miten hänen mieheytensä käytännössä tulisi esille? Niin no, kyllähän hän saattoi naissukupuolisen ihmisen raskaaksi. Oliko se pelkkää taikuutta, jonka Jumala olisi voinut tehdä sukupuolettomanakin, vai käyttikö hän siinä siittiöitään?

Miksi häntä sitten kutsutaan "isä meidän joka olet taivaassa"? Miespuoliseen tällä kyllä vahvasti viitataan.

Niin viitataan, mutta millä tavalla Jumala on mies?

Onko hänellä siis miestyypilliset lisääntymiselimet ja kromosomit? Tuskin. Eli onko hänellä vain miehen identiteetti?

Itse siis kyllä hyväksyn myös sosiaalisen sukupuolen, uskon transsukupuolisuuteen jne., mutta kaikki eivät. Joillekin sukupuoli on vain sitä mihin kehoon on syntynyt. Miten he näkevät Jumalan sukupuolen?

Sukupuoli elimet ei nyt ole pääosassa . Sielun pelastus on . Jeesus ristillä on poika . Mutta kun Jeesus nousi kuolleista niin ihmisen pitäisi ymmärtää että on muutakin kuin tämä maailma . Lue uusi testamentti . Ristillä syntisi sovitettiin joko oot kristitty ja pelastut tai et oo ja et pelastu . Sielusi . Se sinä sinun sisälläsi.

Vierailija
127/129 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jumalalla myös tytär?

Sinä et ehkä ole mutta ne kun uskoo Jeesukseen on kyllä poikia ja tyttäriä .

Vierailija
128/129 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi.

"Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin."

"Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".

"Totisesti, totisesti: ei palvelija ole herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi. Kun te tämän tiedätte ja myös toimitte sen mukaisesti, te olette autuaat."

"Eikö teidän laissanne sanota: ’Minä sanoin: te olette jumalia.’? Niitä, jotka saivat Jumalan ilmoituksen, sanotaan siis jumaliksi, eikä pyhiä kirjoituksia voi tehdä tyhjäksi."

"Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan."

”Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä. En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut. Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte. Tämän käskyn minä teille annan: rakastakaa toisianne."

Vierailija
129/129 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on saatanan ilon täyteinen tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi